U cura di a pelle

Dopu un friddu invernu, a pelle hè secca è brutta. Per quessa, hè u tempu di restituà è dà un cura generale!


Alimentazione

Per restaurà a cundizione perfetta di a pelle hà aiutu à l'nutrizzioni propria. Cusì, mangiu assai verdura è frutti. È cum'è verdura è frutti, "survivant" finu à a primavera, perde vitamine è elementu di traccia essenziale, ricumandemu à piglià vitamini offerte da farmà.

Ricurdativi è di a prutezione. Hè cuntinuta in quantità maiò in pollame, pesci, latti è furmagliu fermentatu. Una bona fonti di proteina vegetale hè patata, risu, fagioli, grani.

Bonu sonnu è granni buildup

In u corpu umanu tuttu hè interconnettuatu, perchè u significatu hà un sonu forte è un grandi umore. A pelicula hè u primu indicatore di cumu si rilassate è in quale tipu di custruzzione hè.

Camini longu, uttimi di dumani, è prucessi di l'acqua seranu assai utili. A cuntrastu duce hè assai utili à a pelle chì hè stata postu di l'inguernu. Strengthe a pelle di a faccia è sguassate i cieli di a pelle.

Prodotti cosmichi

Dopu una staghjone fredda nantu à una ipuciscosia di i celu muratu offruti in a forma di reddening e irritazioni. Questi effetti di l'invernu ùn sò micca eradicati per un pruduttu di esteticu, hè necessariu a cura complexa, chì include: purificazione, hidratazione, raccumannula di a pelle cù vitamini.

Purificazione

Hè necessariu di pulverizà a caccia di u casing, evitendu l'usi di securizazione è i attori alcoolichi. Inoltre, escludemu lavatu da u bagnu. Lavagna sola o acqua purificata cù l'addimbrata di decucchero d'armenti di menta o chamomile. Pigliate una regula, vultà in casa per lavorà a pelle cù un swab dipped in una margarita o lipovotvora.

Humidification

Ricumpendemu cù una crema hidratante chì hè solu cù i vostri tipu di pelle.

Se esse megliu aduprà una crema è polludu in u friddu per prutezzione di a pelle di e foglie, in a primavera hè vale chjucu per ricumandà micca menu, è se puderete, pudete ricusà, cum'è a pelle deve esse respira, è a crema è u prigione interferiscenu cù questu.

Vitamini

I raggi di soli di primavera sò utili per a pelle, ùn sò micca attivi, à u cuntrariu di l'estate. U sole di primavera duverà, in più di un tassu bonu, vitamini utili chì u corpu umanu precisa.

Cum'è qualcunu altra stagione, vitaminice è nutrisce a to face cù masks of different effects. Dà preferenza à l'intemperimentazione, nutizie, purificazione di cosmichi, cumpresa frutti in elli, chì aiutanu à furnisce a so piel cù vitamini, in quale hè in maiò necessariu è anu aumentà u so tonu. I ricciardi mascarelli di frutta, uovo è maschere di latti in lattice sò ancu appruvati.

Mìagliu bè, seppu in u periodu di u tempu di u tempu avete usatu una maschera d'un zucca per u pelle di a faccia. U zitrusdi sò un produttu naturali efficace per a cura di un tipu secondu di faccia, grazia à a prisenza di numerosi vitamini.

Per fà preparà una maschera, avete bisognu di purificà uni pochi zappagini petri è fretu nantu à u rascottu. In u patate purcidda resultante, aghjunghje una uvaghja di pollula. Se a to pelle hè assai sicca è flacchite, aghjunghje un'altra mità una cullizzioni di l'oliu d'aliva. Mettite bè ancu tutti l'ingredienti è applià una mascara à a faccia cun un attrazzu uniforme, non cilestu. Lavte a mascara per trenta o quaranta minuti sottu un corrente di acqua corrente à a temperatura di l'ambienti. Cumpulisce assai a carrot mask in parechji volte in deci ghjorni.

Pruvate micca di abbianà creati nutritivi grassoni, dà preferenza à a transizione graduale à a modu di l'estiu di cura di a pelle. À a sera, aduprate una crema di notte, chì cumporta olii essenziali. Tuttu chistu facenu a vostra pelle elastica è bella.