Cume saperà cantari si ùn ci hè micca voce?

Pudete amparà à cantà si ùn ci hè micca voce è cumu fà?
Parechje dilicatu astru in u so spalle è dicenu: "Non". Ma questu hè un misconcepimentu assolutu, sfurtunatamenti, presente in a parte principale di e persone chì vulete cantà, ma pensanu chì a natura ùn devi micca. L'affirmazioni di i famusi vocalisti mundiale, chì sustene l'opinione chì una voce bella, hè solu u 10% di u talentu è u 90% di u travagliu duru è regularmente, di sicuru aiutanu à dì questu. Da questu quì segue chì tutti pòbbenu amparà à cantà, ancu s'ellu ci hè micca voce.

Ci sò tecniche speciale chì aiutanu à furmà è cunfurmate cordi vocali, è ùn sò micca sempre presumirmi assistenti à i corsi o una scola di musica.

Chì bella di canterà se ùn ci hè micca voce?

Per amparà à cantà quandu avete bisognu d'un utile, idealmentu un piano. In certi casi, pò esse rimpiazzatu cù applicazioni in linea chì permettenu di cuntà u so sonu. A cosa principal hè di piglià un nota prima. Aiutu - hè più faciule, ma in primu allu pare pare più più cumplicatu di quellu chì hè veramente.

Pruvate cantà uni pochi volte. Escuttu è pruvate sente a diffarenza trà elli. Dopu quessa, pigliate a nota moltu bè. Andate à u più altu è falate. Ùn cuminciate micca cù tecniche cumplessu, fate un pocu di canti senzeli di zitelli è pruvate à unlearn. Exclusi tutte e linii in i Silabali è cantà ogni unu di elli, facennu scorri. Pudete simplificà a so attività cù a figura. Per fà questu, raghjone un cantu in silabaghji è fate e flèches: a freccia à a cima cumportarà una nota alta, fala.

Studi di cantari

Prima di principià direttamente per cantà, ogni artista canta. Ci sò parechje modi diffirenti per questu. Vi parlarà unu di elli.

Prima di tuttu, piglià una pusizione cunclusa. Hè megliu di firmà è spenderà u vostru pettu. Alignate, bassa i vostri braccia, rilassate u pettu è cuminciate di colpi di vucali varianti in a cumminazione cù l'inseriti:

E qualchissia altri.

Raspevka deve esse u costume per voi, ma ùn sia micca colpi à un sonu. Pruvisione di timbre, ritmu, volume. Solu stu modu l'esercizi seranu utuli.

Eterazioni Effectivi

  1. Un simplicità, ma à u stessu tempu, unicu exercitu - cantare cù una bocca chjara. Per fà quì, cercone u to labellu è apre a denti. Respire in u nasu è canta l'lettera "M". U sonu serà simili à u mooing è questu hè correctu. Ùn si stinzanu, canta si deve fà fàciule è liberu.
  2. Sviluppà u diafragma cù l'exercitu. Hè abbastatu per piglià qualcuna canzone chì ti piace è cumincià à cantà. In u prucessu, cuncentrà in una nota è pruvate à cantà più veloce da u solitu. A voce si deve pulitizzu. Questu esercitivu hè assai efficace, cusì utilizate cù regularmente.
  3. Hè impurtante igual à impegnà respira, perchè hè u "motore" di u sonu. Hè assai impurtante per prutege i vostri pulmoni è crescenu a so capacità. Per fà questu, posamu e mani in u so stomacu è cumincià à aspirazione lentamente. Sperate quasi senti chì u vostru corpu si sàzianu di l'ossigenu. Allora aghjunghjianu ancu cù lenta. Pruvate di ricurdà stu prucessu da u principiu à a fine, chì questu hè a veloce chì deve esse a norma per voi durante a cantu. Rispundimu nunda manera impussibile, per train train.

Quandu tutti queste sianu eserciti sò oghje, cumincianu a cantari. Fate cusì più frequente, è più impurtante - pensate.

L'appressu à cantà - video