2016 a pasqua: quandu celebremu u Duminicu di Cristu stu annu?

A Festa di a Pasqua hè l'avvenimentu più significativu in l'annu per i Cattolici è i Catòlichi, a fundazione di una fede profonda è una grande verità, evangelizata da l'apòstuli. In questu ghjornu, i crìvuli celebranu a risurrezzione di u figliolu crucifissu di Diu nantu à a croce, a vittoria di a vita nantu à a morte, di u bè nantu à u male.

U statu di Pasqua in Ortodoxia hè visualizatu da una frase "Festa di festa è celebrazione trà e celebrazione". Oghje hè un festa santu da una data di passà, chì porta un significatu storicu è religiu prufunnu. A ghjurnata ortodoxa di a Resurrección luminosa hè dedicata à a transizione da a terra à u celu, da a morte à a vita. È a Pasqua Catolica hè memoria di l'esodu di i ghjutichi da u captivity egizianu.

2016 di Pasqua: quale hè u numaru di Cattolici è Ortodoxi

U ghjornu di u Cristu di a risurrezzione cascata nantu à e date distinti annu. Hè dipende, per esempiu, nantu à a prima luna sulla dopu à l'equinoskali vernali. In 2013 - 31 di marzu è 5 di maghju, in 2014 - 20 di aprile, in 2015 - 5 d'aprile è 12 di marzu. E quale hè a data di a Pasqua di 2016 per i cristiani cattolici è ortodoxi? In l'annu di u Monkey Fiery, Pasqua vinarà à l'Ortodoxu di u 1 di maiu. Hè in questu ghjornu chì quasi tutta a pupulazione di a Russia avete divertitu è ​​restu, ci sò Pasqua è u ove dipinciati, observe tradizzioni è rituali. A Pasqua Catolica serarà u 27 di marzu è vi portanu i cristiani ùn sò più pocu alegori è divertente.

Pasqua 2016: tradizione è presaggiu

A Pasqua ortodossa cumincià à celebrà a notte da u 30 d'aprile à u 1 di maghju. Cù i primi campanelli di sona, pudete andà à a cresia cù l'ochju di pintatu, tartini di Pasqua è altre diliziu. Duranti u sirviziu, u sacrificu consagrà i cesti purtati da i parrocchiale cù attributi comestible. Quand'ellu torna in casa, a persone cummincià à rumputu prestu è felicità in tutti i viaghji è casuale cù a frasa simbolica "Crist hè risurtu" è un triplice. In risposta, certe volte "Rete Risuzzu".

U Lunedì di Pasqua hè costumbratu di visità godparenti è parenti: parenti, àvini, babbi, fratelli è sisterdi. Cù bisognu, avete bisognu di rigalu speciali: ova di colore, cunciuti, platti di carne. Sicondu una tradizioni antica, avè pruvatu novi cunghji di e donne distintas, truvate a felicità per l'annu sanu.

A attenzione particulari hè sempre statu pagatu à i signori di Pasqua. So:

A Pasqua 2016 hè un tempu sacrudu chì tutti i spiriti maligni sò invenu spéciale. In questu ghjornu ùn avete micca camminate da l'alleys fioretti. Hè megliu passà un ghjornu in un cercolu di persone in una generosa mesa cun felicità è "Cristu".