Pianti interni: pezzi decorant

U pappaghju hè ughjettante à u genaru Piper L. - una veru famiglia di pezzi di a famiglia di pepina ùn hà nunda di fà, salvu in u nome propriu. A famiglia di nighthade - questu tipu pepite appartene. Sta casa di a pianta, grazia à a so apre sia iniziali, decoreghja alcuna alcuna.

Tipi.

In a cultura sò parechji tipi di pepite: angulare (o Periuan S. angulosum), pubescente (S. pubescens), cònica o colombiana (S. conicum). Cucicum frutescens, Capsicum longum, Chinese (Capsicum sinense), folla o un annu (S. annuum), chì hà ricivutu u più generale. Parrannu di pezzine decoratore, hè spessu necessariu di mantene in mente u Capsicum annuum. U pappaghju decorale nativa hè cunsiderata America Centrale è Sudamerica. Varietà amara è dulce di pepite sò distinti da l'altru di u cuntenutu di l'alcaloci di capsaicin in i so placenti. L'alcaloci capsaicin determina a freccia di u fruttu. I frutte di pimenti in a so cumpusizioni sò una quantità maiò di vitamina C (in verdi circa 270 mg%, in maturu circa 480 mg%). Per questu indicatore, i pepite sò superiore à tutti i culturi vegetali. Inoltre, a cumpusizioni di pezzi includenu grandi quantità di carotene, rutina, olii essenziali volatili è zuccaru.

Cura di a pianta.

Houseplants? Pagliaghji decoruttori piace u lume brillanti diffusa, ponu purtari i raghji diretta di u sole, ma in u prossimu primavera è u ochju, i pianti necessitanu ombrezza per evità i cimi. In l'estiu, a pianta pò esse tastata in a penumbra in l'aria aperta.

In u vaghjimu è l'invernu, a pianta avevete luminari intensivi, illuminazione supplementaria, se ùn hè micca fattu, a pianta stenderà è perdere l'aparicio decorativu.

Crescenu i sti pianta d'interiors deve esse in una stanza cun una temperatura moderata (20 a 25 gradi - questa hè a ottima a temperatura intera). A stanza induve a pianta hè cultivata d'esse sia avvedita regularmente, cum'è pimper caghjunà a tuttifesta. Se ùn ci hè micca pussibule in u vaghjimu è l'invierno per furnisce a pianta cù l'illuminazione supplementaria, deve esse guardatu à una temperatura di 15 ° C.

In u verbu di primavera è u ochju, a pianta deve esse abbastanza abbastanza cum'è prima a capa di u latru siccicu. Allora l'acqua hè ridutta è diventera moderata. L'acqui si pò esse realizatu da un'utilità cuntenutivu, a temperatura di quale anu deve apprussia à a temperatura di l'ambienti. A pianta piace à spraying di ghjornu, è chì ci hè alta humidità. U pulverizazione vene realizatu da un'utilità cuntenutiva.

Puddinu puntuale hè una guarantzia chì a pianta averà fruttu abundante. Finituri pinching di branche hè realizatu in quandu i primi ovari apparentanu.

Pruning hè realizatu sulu si u pimentu hè cultivatu cum'è perenne. I currenti sò cutati almenu a mità di a lunghizza. Pruning improvisa i prublemi di creazione. Per assicurà chì e fugliali attivamente foliate ùn micca offre e rami, deve esse supporta.

Fertilizanti in u verbu di primavera è di vaghjime hè realizatu da un fertilizante cumplessu, una volta ogni 14 ghjorni, dopu chì hè ridutta. Sicondu a cundizzioni di e quali u pagliaru addevu si mantene in l'inguernu, dependerà quantu volte chì avete bisognu à fugliale. Se ùn ci hè nunda chì ponu enfaticà, a pianta ùn hè micca alimentata à tutti, in altri casi, se ci hè una retroleia ogni 21 ghjorni.

Trasplante decorale pimienta in a primavera, annu, mentre chì sguassate sustegnu anticu è ripasti una nova. Scuderemu a sustrato: 1 parte di foglia è di terra, torba, 1/4 parte di a sabbia. U fondu di a pignatta hè furnutu di bon scupertu. A pianta pò esse trasplantata è cumpletu. In ogni casu, ci hè un risicu per dannu avà u sistema radicali, cusì sta pianta ci hè bisognu di cura.

Riproduzione di pezziuni decorattivi.

A riproduzioni di zingira.

Seeds di pitter amare o dolce stazzatu per una ora in una solu suluzione di permanganate di potasio. Seeds si pò trasmessu per un ghjornu in una solu epine (basatu nantu à 4 zipuli di epine per 100ml di l'acqua). E pudete sprota in un mantellu fugliale, in questu casu, i zoni sò stati posti in u locu finu à l'apparenza i radichi. Dopu un cavule, pudete subitu subitu in un containeru, a tampiratura in a camara anu da esse almenu 22 o C.

Immediatamente dopu chì i pani eranu nantu à a superficia di u sustrato, ùn hè micca cunsigliatu per mudificà a temperatura di l'aria è u locu d'abitudine, questu puderà ritentà a so criscenza. A vita di u largu è a qualità analizanu ancu u crescitu di e germinate.

Per u sbarcu di pebbri, u sustrato siguenti hè adattatu: un sustegnu preparatu per pene è i pumati si trovanu cù vermiculite è sabbia. Questa cumpusizioni hè occupata di capacità, u sustratu hè umita, i zrivani sò stati dispunibule nantu à i celi è a compulsa di a terra si sponde nantu à a cima. A prufundità di a raccugliate si deve a talla ugcu à u diametru di a sumente.

U pezzu di stringi pò essa cultivate senza alcuni sussegüenti. Pudete scavà, ma solu quandu ci sò veramente 1-2 sette. Quandu aghjunghje, fate u pignattu cù un sustrato, pattuale, fate un fisheghju in a terra è posanu una muderna allora, a spine hè ancu esse, senza curpenti. Quandu e razzi sò troppu longu, u pizzicamentu hè fattu. Allora u listessu pegu in u burghju deve esse pressatu bè. Dopu à u duminiu, u cuntinuu cù a pianta deve esse guerre sottu fluoriscente.

Riproduzione per cuttings.

In u verbu di primavera è estiu, a ripruduzione si faciule da e tingdi chì sò stati posti perliti o sane, o in una mistura di sabbia è turfata (presa ancu). Quandu a pianta hà raghjunata, deve esse trasfurmata in un pezzu chinu di a cumpusizioni di a terra da una parte di u terra turf, una parti rinu, duie parte humus. Quandu a pianta hè cultivata, deve esse spiegata. In l'estiu, a pianta deve esse chjapputu diversi volte, è cusì stimulating branching.

I pussibule.