Quale tipu di cumpagnie di vita fa a puttana risolviu?


Sapete quale hè a puttana? Quale tipu di cumpagnie di vita fa a puttana risolviu? Perchè stu etiqueta quede nantu à certi persone? Qualchidia di pene à l'odi, àutri rispettu, l'altri anu teme ... Qualchissia scorrezzione à e so pècure, è qualchissia amici di l'amici di diventà cum'è ...

Perchè qualcosa, "cagna" - questu hè quasi un insulte, ma per quarchi - i cumplementi più.
Cusì tutti i stessi, chì hè quella ghjente? Hè bellu o male?
Per a prima volta, aghju interrugatu questa pregunta parechji anni fà. Allora, ancu per mè, sta musica mistressiosa era cusì grande è misteriosa è assai, assai com'è almenu una goccia d'esse PRIMA.
Da quale ùn aghju micca sapendu. Aghju compru un munzeddu di littiratura nantu à "piccatura" è si pusò à leghje. U primu cunogenevule cù i libri di stu tipu cuncepitu.
Questi sò basculamente cunsiglii per cura di voi, selezziunate e vestiti, maquillaje, correcciere figura, prossime. Induvularmente, una puttana hè sempre quì sopra, ma dopu, una bella donna piazzata ùn hè micca una puttana. Puttane hè una filusufìa tutta, hè intravatta è micca fora.
Un libru in generale m'hà scuntutu: à u core, era una biografia di una ghjovana chì ùn era micca bellu bella, ma hà avutu un munzignatu di carusi. Cumu? Ella durmia cù tutti. Questu fù scrittu per più di trenta centesimi pagine, più parechji cunsiglii per cura di sè stessu à a fine di u libru. Sò cagna?
Solu un libbru m'hà succorsu à capì a stu tema. Da i primi linii, diventa chjamu - era scrittu da a puttana verona. Da quessa, aghju amparatu assai infurmazioni utili, chì currispondi à e mo idee nantu à u PRESENT STERVE. A cosa era utile à mè, qualcosa era inutile in my case, cù qualcosa chì ùn aghju micca avete. Ma in generale, u libru piace. Allora, e mo cunclusioni:
Puttana:
- rispetti propiamente
- Sapi ciò chì voli
- cunnosci a ghjustizia
- sapi cumu si mostra
- sempre in u centru
- beni in tuttu!)
Fighjenu i me amichi è truvonu quelli entre steroidu. Tutti sò quelli distinti in età è apparizione, in caratteru è di modu di vita, ma ancu tutti avianu i signali di puttane veru.
Alena, 32
Alena hè a mamma di dui zitelli maravigliosa, hè maritata per a seconda volta è cù assai successu. À u cuntrariu, u mitu populari hè chì una puttana hè una donna sola. Un egoista, sempre pronto per aiutà l'altru, ma per i zitelli è u maritu in generale hè prestu per tuttu. Eppuru, per una certa raggiuni di prima vista, hè chjaru ch'ella hè una puttana.
Puttana, in u sensu di a parolla. Ci hè una puttana, hè cunfidosa in ella stessu, hà ghjughjenu i carriera è ella riceva assicurata, ancu a maiò a quantità di tempu chì a so famiglia porta da ella. Per via, ellu voli un terzu babbu.
Hà assai amici trà l'omi, assai admirenti, ma u so maritu ùn hà micca a mutivazione per dubbità.
Marina, 25
Cù u me amicu Marina avemu cunnisciutu ogne per più di 10 anni. Aghju intesu di parechji amici chì "Marina hè sempre una puttana". Marina hà una unità di a vita: di divertisce. Li piace e balli.
Ella travaglia com secretariu per un minimu salario à u pianu, ma questu ùn ùn manca solu. Ella ancu travaglia in una nightclub com ballerina, è hà assai sperienza in questa attività, postu chì hà ballatu da a zitella è hà spessu realizatu in publicu.
Quandu l'avissi avutu per travaglià com'è instructore in ballu, perchè ella fa è cù l'impiegazione ùn sò micca prublemi spiciali. Ma tuttu ùn hè cusì simplice. Marina ùn ùn piace à aprile, ad ella solu à ballà. Hè troppu canzezza à amparà.
U soldi cù u mo sposu di prublemi ùn sia micca questu. Marinka hè una verità sucialità, hè familiara cù a maiò parte di i ghjovani in a paese di a cità pobule, sempre truvate quale di dumandà soldi o quale per "razza" per un club o di cena in un locu.
Con noi sò più prubabile per l'aiutu di l'interessu sporticu è a necessità materiale. I digià perdiu u conte di quanti sò ch'elli avianu.
Marina hè un gran psicologu, diceraghju ancu u manipulatore. Hè ricivutu da u nascita è hè stata usu di successu per parechji anni. Aghju vistu più cà una volta quandu, in pocu minuti, pò cunvince qualsiasi di qualcosa, inclusi nimu. Oh, questi talenti seranu in direzzione! Ma ùn ùn piace studià è, sfurtunatamenti, ùn vole micca ...
Luce, 20
Avemu truvatu Svetik à pocu à pocu accidutu, è probabili forse casuale è scappò, si ùn truvà micca una cosa sorprenente: sò assai simile. Semu simulianti in tuttu: avemu piace i libri, i filmi, avemu piace a stessa musica, u stessu alimentariu, è sempre avemu qualcosa di parlà. A voti avemu ancu bellu chì ella hè a mo amma, beni, o sò l'elli.
Sveta hè una persona interessanti assai. Induvularmenti, un rappresentante di u distinu di stinkers, in più di un nihilist desesperatu. Vive in un alloghju, studia à un psicologu. Hà un propiu in a vita - per fà un prufessiunale in u so mistieru, ma à u travagliu ùn ùn mancassi l'entertainment. Hà alloghju u tempu. Hè a persona assai alegre è alegre, chì attrae à l'altri. Guys until they come across are "not the ones", però particularmente micca in a so fughja, ella hà sempri tutte di prima!
Comu pudete vede, à a ghjente di a ghjente, ci fù un bellu mitu, chì sarà un bonu tempu per debcà.
1. Puttana ùn hè micca solu un solitu, ma vicinu.
2. Puttana hè un egoista, ma in moderazione. Ùn avarà mai messu à a so amici, ma à u stessu tempu, ùn hà micca fattu nunda per ellu stessu, perchè ella valora è si rispetta assai.
3. Puttana - faci una carriera, ma micca à u spensione di a so famiglia. A capacità per successu hè una di e qualità principali di una cagna vera.
4. Puttana - ùn mai ghjurà o scandalu (contru à l'estereotipu "preghjudiziu"). Sempre truvarà un modu da a situazione, per ùn avellu micca umiliatu è altri.
5. Puttana - ùn hè micca friddu è crìticu, ma hè allegra è amichezza. Vulete messu per cumunicà cù questi persone, è ùn avete micca evitari. Questu hè u sicretu di a so immensa popularità.
6. Puttana hè un psicologu eccezziunale, capisci e senti e persone.
7. Puttana - sempri vi circundante di voi è si distingue da a ghjente.
8. Puttana - hè sensu una reina!
Ogni omu hà u so destinu, a so modu .... È per esse o micca per esse cagna - hè à voi!