Cumu insignà à un zitellu per dumandà un pezzu

Ogni ghjornu, u zitellu sappieghja novi cunniscenzi, aprende una cosa impurtante è necessaria. E dopu un ghjornu hè u tempu d'insignà u zitellu à a pignatta. Quandu ci hè necessariu di fà questu, è cumu insegni à u zitellu per dumandà un pezzu?

Cù l'avventu di diaper solu disposeranu, u prublema di ghjusta à l'un pezzu perch'ellu hè cusì cusì agudo. Mamma aveva parechje volte ghjurnata per vistimenti di i zitelli in robba secca, chì da turnà da esse lavatu da mane, perchè ùn ci era micca una lavadora in quellu tempu. Hè bisognu di imaginà sta mansa di robba muta, chì pareva ogni ghjornu, è diventa più chjucu quantu impurtante era di principià à insignà à i zitelli à a pignatta prima. In ghjiru à a pignata, passioni veri si travagliavani: i capelli si cuntrullenu, omi insistiani. E senza lacrimi in i dui gangdi ùn puderanu micca fà. Fortunatamente, questi tempi passanu. Tuttu addivintò assai cunvientu è semplice. Ma ùn avete micca tenutu u zitellu in diaper allu u tempu. À qualchì tempu veni Ch.


Quandu hè u tempu?

A maiò parte di a mamma oghje ogni ghjornu smugghianu cumu insignà u zitellu per dumandà un pezzu. Ma in fattu, nunda di criminali in a furmazione iniziale di migliori à a pignata ùn hè micca. S'ellu ùn hè micca a curaggiu è a punizioni per u fattu chì u zitellu ùn hà micca fà u so travagliu cumu necessariu. Testa burla hè improbabile di passà senza traccia à a psique di u zitellu. Accustomà u zitellu à a pignatta hè più una invituita peretta di utilizà stu "articulu interni". I figlioli sò intruduti à u pote in modu chì ùn ci micca cunfunditu cù altre ghjucate è u classificatu. Periódica, ancu puderà aduprà per u scopu propiu. Ma e mo figliola sapemu chì, finu à una certa età, hè solu un cunniscenza, è micca una "amichezza vera". Finu à u fisiologicu è psicologicu, hè propiu prima, a speranza di un successu duvore ùn valuta. U più grande u zitellu, u più veloce, simplice è indurendu hè di utilizà à a pignatta. È u più appruvatu per questa ora i pediatrici chjamanu u periodu da 18 à 24 mesi di migghiori. Perchè hè cusì? Ci hè chì ghjè in questa età chì u zitellu hà una maturità finali di l'arghjetta rispunsevule per u cuntenente di u travagliu di u so corpu.


Ciò chì passa?

Cumu hè dumandatu, perchè un criaturu, finu à un annu, identificà a mamma è u paiu, distingue i culori, sapè cumu "dì" un gattu è un cane, è ùn percive micca a vanda in tuttu? Parirate chì ci anu capricci o ancu un desideriu di fà mom and dad sick, per vede carattere, ma questu hè micca cusì. Finu à un annu à un annu, u zitellu ùn ponu micca cuntrullà u travagliu di a so buca. In altri palori, ùn pò micca tollerà, si vole à vultà in i bagnu, ùn ùn pensa ancu chì questu pò è deve esse fattu. Cumu solu. E se l'adulti scrivevanu un fugliu perchè ellu "hà fattu novamente incorrectu", u caprettu ùn capisce micca ciò chì hà fattu u sbagliatu. E aprende sola cosa: "Sò male, perch'elli mi sguassà". E certamenti ùn hà micca cunnessu chjaru cù u fattu chì hà tastata u so mutandine.

Cumu capisce chì u zitellu hè prestu per furmazione?

Fate attenti à u to babbu, è avarete bisognu chì hè prestu per una quantità di signali. In modu, i pediatrici cose chì ci sò parechje disposti in questa mutazione. Cusì, hè nutatu chì e zitelli ripen prima, è sò capaci di cuntrollà u travagliu di u intestinu da 12-18 mesi, mentri in i zitelli este prucessu pò esse osservatu in u piriu da 18 à 30 mesi di vita. Un signu di vuluntà di vultà à a pignatta sò:


Esercitu di u intestinu in u zitellu passa sempre è in un schedariu previsible.

U diaper di u fruttu stà secondu dopu un passaghju, duverevule - almenu 2 ore à una fila.

Kroha capisce ciò chì succideva quandu ellu faci a so attività - grunts, crouches with urination and defecation.

U caprettu ùn sapi cumu si pò subirte nantu à superfici minimi, stighjà a so vistitu è ​​parlà cusì bè per espresi a so vuluntà d'andà à u bagnu.

U zitellu dimustra quandu u fugliale hè mullutu, li dumanda à cambià.

Esprimi un desideriu di usà un pote, intindite aduprà "cum'è grandi".

Videndu sti signalamenti, pruvate à prestu u zitellu per utilizà a pignata. È ludà per a sperienza evidenza!