Trastorni gastrointestinali in a gravidanza

Quandu si portanu un zitellu, vogliu avè micca avè micca prublemi di salute. Ma scopra micca sempre. A pussibilità di piglià medicazione durante a gravidanza hè assai limitata. E eccu avemu aiutu da i dieti. In a vita familiar di u prublema di pressione, u dolore stomacu, i disordini digestivu, avemu l'usu di eliminà incù l'aiutu di i medicazione. Ma chì si a futura madre ùn pò micca piglià. Hè abbastanza spessu per piglià un modu più preziosu à a scelta di menù è riveva a vostra dieta, in cunsiderà a situazione speciale in quale sìammu. Cumu identificà è cumu per trattà e disordini gastrointestinali durante a gravidanza?

Cause di gastrointestinali aghjustatu in u gravidenza.

In l 'estiu, sò spessu occurutu. Per fà questu, hè abbastanza, per esempiu, di cena cun una insalata chì hà stalda ogni ghjornu, o solu manghjà un pezzu immensu. Nausea, malatu stomacu, vòmitu, gasu, pussibuli crescita di temperatura. A vilicità di l'iniziu di i sintimi dipende di u tipu è a quantità utilizate in l'alimentu di u pruduttu di qualità poboa. Di solitu, i sintomi sò di 2-5 ori dopu à l'avventura.

Quandu ci hè vomitu, a desidratazione hè chì parechji vitamini è minerali sò eliminati, chì sò assai necessarii per u corpu di una donna incinta, cusì mantenenu u equilibriu di u salinu hè assai impurtante. Inoltre, quandu a deshidratazione hè un ingrossu di u sangue, chì pò causà a furmazione di trombi in i vini di i membri inferiali, in particulare in a presenza di varicesi. Infezione intestinali, per fortunatamente, ùn sò micca ghjunghje à u fetuu, perchè ghjè sottu prutezione affidativa di a placenta.

U disordini gastrointestinali pò micca esse solu com'è u risultatu di l'avvilanamentu, ma pò ancu essa causatu di assai e altre cause: cambiamenti hormonali in u corpu, stress, è malnutrition. Quandu ci sò spasmi in i intestini, chì inevitabbilamenti sò cù di malhezza, u tonu di l'utru puderia aumentà. Cù un cursu nurmale di gravidanza, questu ùn pruvucarà micca teme. In ogni casu, se l'utru hè digià in un tonu, o quandu l'ammintazione di miscarriage, pudete chjamate u duttore.

Cumu tratta in l'ingruvamentu gastrointestinali.

U rimedià principali per a diarrea, cum'è cù infezioni intestinali, hè una bèna abbastanza. Per restaurà l'equilibriu di u salottu, causatu da a pèrdita di fluidu, deve bivellu solu solu di "Regidron", una decocção di camomile o un forte tè ingeritu. Avissi bisognu di un terzu di un vetru di liquidu per ora.

Sì a fini di u ghjornu chì a diarrea disminuye, pudete cumincià à cumincià à manghjà pane di pane. À u sicondu ghjornu, attentatu, pudete mette in a dieta di caldo di pollo di calore latte, prudutti d'oli d'aziende, pompi liquidi. I prudutti sò di megliu escludiri, perchè cuntribuiscenu à u malu stomacu.

In u prossimu tri ghjorni dopu di a diarrea, abbandunate micca i soparassi di carne, carne fritta, verdura è frutti chì cuntenenu fibra, chì pruteghja u travagliu di l'intestinali. Da adupratu di latti, anch'elli deve fà.