U popularu "papa" Andrey Leonov

Uni pochi cunsiglii per quelli chì volenu purtà un altru canu à a casa, dà un "dadu" populari Andrei Leonov.

Un inventariu solu. Ùn insistu chì tutti i vostri animali anu manghjatu da una tazzuletta è ghjucà cù una bola. Assicuratevi per tutti i vostri "attributi".

Ùn sceglite una mascota. Questu hè normale quandu unu di i animali hè u più adore. Ma serà megliu se pagà a stessa attenzione à tutti. Fuggite stu pudè camperà cù tutti i carcasseri à u stessu tempu è i ghjoculi cumuni.


Sì i ghjente vinuti . À l'amichi è i parenti chì dumandanu à visità, avè cunsigliatu, almenu scratch annantu à l'arechja di ogni ghjugliu, i animali si raligraranu ancu più.

Da u dossier

Leonov Andrey Evgenievich nascìu u 15 di giuncu di u 1959 in Moscu.

Ellu facia u so debut in u cinema à l'età di 13 anni in a film "Racers", induve u rollu principali hè ghjucatu da u so babbu - Evgeni Leonov. In u 1979 si graduabile di a scola Shchukin. Andrei hà una cullizzioni di armi di focu. Ma ùn ùn va micca caccia: hè una fame di a morte di l'animali. U veru ricunniscenza populari è l'amori per l'Andrewu purtonu a seria "Daddy's Daughter". Famiglia: a donna di Alessandru - duttore, figliolu Eugeniu (22 anni di età) - studiente di u Teatru di l'Istitutu in Stoccu.

- populari "daddy" Andrey Leonov, vi battizà com'è zitellu?

- Not without it! M'arricordu chì l'avete bisognu di fà a musica, è aghju stabilitu a cundizione per u maestru ch'e mi vulia esse ingaghjatu solu s'ellu ci avia datu una pistola è un cane pastore. Duva prumesse, è aghju esse practiced the scales for two months. Ma ùn aghju micca vistu nunda. I fù pigliatu cun furore! Aghju fattu un uglu à a freccia di u prucessu di ghjocu è spargiu parechje volte in u pianu. I mo parenti ùn anu tentativu di tumbà, sò stati chocchi.


- Avete studiatu bè?

- Disgusting! In particulare in matematica. Mi ricordu di u mo babbu m'hà dumandatu à mèttemi beni, u prumisciu, ma u ghjornu dopu aghju pigliatu cinque "dui" à volta. Discretu sempre discretu ùn puderebbe risistiri, pigliò a so maleta in còllera, ghjittassi e mo cosa, aghjunghjava a mio manu è si me trasladu da e scala da l'appartamentu. À u primu chjappu, u so còllera era passatu. Ùn hè micca forza per successu in a scola. È ùn sò micca veramente sapere cumu aghjunghje numme, ancu a mo mamma hè pagata per mè in u teatru.

- Avete sempre avanti?

- In spessu, mi pari chì sò tutte e difetti (smiles). Viiu per mè stessu, ùn aghju micca beviatu - Ùn fate micca, è di sposta, i mio amichi venenu, è si stallà tuttu a notte in a me cucina, stà bèduvatu è ore sottu karaoke. A matina, cum'è un paese Phoenix, mi rinvivitu da a cendra. E sempre, quandu mi vògliu, mi scemme per fassi tuttu indiscriminatu. À l'omi, à e donne, à l'animali (ridi).

Perchè vo vi micca fora di a vostra famiglia?

- A mòglia è u figliolu di u "babbu" pupulari Andrei Leonov vive in Svezzia. A me mòglia è dicu ch'eddu era cusì cusì cun noi, perchè sò travagliatu in Mosca, è ùn avissi da truvà un postu per mè stessu.


- Andrew, allura, preparanu?

- Iè, è fateiu bè. Quandu hè ghjuntu in Svezzia à a famiglia, borscht. Dui anni dopu, in un'altra visita, hà apertu u frigorficu è truvò un saccu fugliu stranu. Pregu u dumanda: "Cumu hè questu?" L'Alexandra dice: "Avete scurdatu, cibu borsch, salvemu as a memoria". Cusì toccu, aghju pacatu.

"Un nom interessanti per a so mòglia".

- A me moglia hè una cilena. I so genitori sò emigranti pulitiche. Quandu Pinochet hà vinutu à u putere in u Chile, u so paparu hà difisu u presidente cù l'armi in i so mani. Dopu à u còmpiu, eranu invitati per Svezia. E a mo figliela andò à studià in l'URSS, cusì noi avemu intesa. I primi parenti eranu in u primu in scossa, ma a relazione, prontu pronta, u mo babbu hà ancu iniziatu à chjamà Sasha - in u modu russu.


- Sapemu chì u babbu di u "papa" populari Andrei Leonov hà sempri aiutau qualcosa ...

- Iè, u mo babbu hè sempre accunsentutu per aiutà ancu i stranieri senza aiutu. Appartamenti, ospiti ... È per ellu stessu ùn vulia micca dumandà à i nostri capi. U papa era ancu offruu una state dacha in Rublyovka, ma ellu riceve. Aghju riservatu i mo soldi è l'hà compru.

- Andrew, hà dettu chì tù sì assai aghjustatu da u Papa?

- Iè. Una volta mi disputava cù a mo moglia, è u mo babbu hà pigliatu u so bè. Avà capitu: hè ragiuni. Allora era u mo aniversariu. Aghju risicutu. Un ghjornu di ghjorni avemu cuntinuatu a ghjunta à Hamburg, è perchè guarendu in silenziu in tuttu u modu. In Girmania, u papa ùn hè micca bè, fù pigliatu à l'uspidale, è ghjè ellu hà avutu un arrestu cardiacu. 19 giorni era in cunasu! I medichi dicenu di fà l'operazione è avviennenu chì u papa avia una "una chance". Ion hà cascatu à noi. Sì sta tragédie ùn era micca in l'uspidale, ùn avissi micca survigliatu ... Dopu à l'operazione, u papa, grazie à Diu, hà campatu per altru cinque anni. Inutili, ùn cunniscite micca chì simu di petra stà in u mo core per via di quella scoria ...