Mikhailov Stas, vita privata

Hà una vuci bellu, tutte e donne sò chjosu di i so cagione di piercing è lirica. Allora, u tema di u nostru articulu d'oghje hè "Mikhailov Stas, a vita persunale".

In u 1992, u principiu di principale Stas Mikhailov hà pigliatu i primi passi di cunquistà e cime di a scena russa. U cantante hà avutu occasione di participà à parechji prughjetti musicali, è hà travagliatu da u Teatro di Varietà di Mosca. Allora l'artista hà scrittu a so prima canzone "Candle", chì l'hà fattu populari. L'album titulari "Candle" hà include canti scritti da l'autore duranti stu pirìudu. U 2003 hè marcatu da u liberu di u second album "Dedication", chì hè urdinatu per un cercolu cerculu d'amici. In ogni modu, siccomu l'annu fu aduttatu bè bellu, hè statu dicidutu di mandà à "a masses".

Mikhailov hè un artista chì pò assicurà cù assai cù assai stele di u tempu. I so canzone - hè una fusion qualitativa di elementi di a canzone è una canzone russa precisa. Ùn sò micca maravigliate parechje persone, in Russia è in l'esteru, apprezzate a sincerità è a romanza di e so cumpunimenti. A popularità di Stas Mikhailov ùn hè micca u risultatu d'azzioni di numerosi pruduttori o investimenti finanzjarji significati - hè ghjornu dopu. U novu, quintu discu di l'artista porta u dici nome "Dream Shores". "Ogni omu hà a so propiu spiaggia, è si movenu versu elli, hè assai impurtante di mantene u percorsu drittu", dice l'artista. Cù Stas Mikhailov, hè stupidu. U sicretu di u so successu hè assai simplice: "Sempre aduprà travagliu cù una dedicazione sia," Stas ci conta.

Dopu à a zitiddina, a destinazione hà attivatu u cuntinutu di a so vera vocazione. "Sempre cantu quantu pudemu ricurdà. U so prima tarifu hà guariscutu bè cù a vucale, mentri chì era sempre preselughtu. Mentre chì visitava a me nanna in Tambov, aghju cantatu una pitica "prigione" in u canzone. Un omu avvicinò, per quale pudia vede chì hà spentu assai tempu in i posti ùn hè tantu remota è solluzzata. L'omu m'hà datu trè rubli, i purtamentu per i mo parenti ". In ogni casu, u veru musicista Stas hà capaci di diventà immedaneamente. Ancu se sapia a guitarra nantu à u so propiu è rapidamente. In seguitu Mikhailov cuminciò à andà à i competizioni di i ghjovani artisti. Questu hè statu sempri attivu, Mikhailov Stas, chì a so vita persunale è i ricerzii in a so carriera ùn dà micca di reste à l'invidia.
Allora era chjamatu à l'esercitu. Da quì u ghjovanu riturnò digià hà abbattutu è abbattutu immubiliatu. Atcevamu un postu di travagliu; perchè chistu, aghju pruvatu una quantità di professioni. Ma ellu ùn capisce micca o cantava o micca. Dopu questu tempu, Stas avia scrittu i so alcuni cantoni, anchi per un cercolu ristrettu di amici è parenti. U so sonnu sofficatu à ellu in u 1996. Un amicu d'un artista novu invitatlu à cantà viva cù i musichi. I cantoni anu marcatu ghjustu à u restu à una cinta normale. L'album hà aprite rapidamente, è dopu apparsu à venda sottu u nome "Candle". Amici assistitò à Mikhailov à scrive una versione full length in un studiu prufessiunale, è in 1997 u debut album di a cantante "Candle" hè stata liberata in San Petesburgo. U track titulu di l'album prestu prestu in un veru successu è diventa a chjama di u cantante. Allora u talentu di u principiu artistu fù apprezzatu da u speganti famosu Boris Brunov, quandu Stas hè vinutu à audition for the Moscow Variety Theater. "Quandu hè aghju avutu chì un scopu veru hè", dice u cantante. - Aduprate una o duie canzoni à u mumentu, aghju realizatu in concerti cuncerti, induve artisti di parechji ghjesti eranu representati ". Dopu, Stas Mikhailov cuminciò à attivà a tour. Ci sò nuvelli successi, i discìbuli èranu registrati. U cantante hà assai fanni di u paese. A strada, l'artista palesa autografii cun grande piacere. Ùn si ponu nigà, è in cumunicà cù u publicu.

"Avemu bisognu à vede l'ochji è sentate l'ànima di i mo fanni - dà una cundizione eccezziunale forte di l'emozioni, chì hè necessariu per una creativa creatività", - dice u cantante. Una volta, à circà di novi impressioni, l'artista si n'andò in giru in Germania. U cuncerta hè stata organizzata cun présente - in duie simane. Eppuru, hà passatu cun grande successu: era una casa sana! In ogni casu, l'artista ùn vulia micca stà u stranieru: "Ùn puderia micca vive in un paese straniero", ricorda Michailov, "questu questu quì ùn hà pussutu più di dui simani in Germania".

A famiglia incredibile di l'imaghjini di Mikhailov fa un interessu perfettu cumprendi in a so situazione di famiglia. In ogni casu, u cantante prova in ogni modu pussibuli per evitari di dumanni nantu à questu tema. In ogni modu, com'è cunnisciutu, in più di l'ultimi deci anni, hà sappiutu trasfurmaru trè vizii, chì ogni solu era per u zitellu. Inna Gorb, residente di Sochi, hà datu un figghiu Nikita à u 2003. In ogni casu, dopu, quandu Stas divintò un cantante cume benitatu, accuminciaru a disputa, è dopu parted. Dopu à questu, a donna prediletti di Mikhailov era a so vocalista, jazzista Natalia Zotova. U novu di serviziu hà vintu fighjuleghja è hà finatu in u 2005 cù a nascita di a figliola di Darya. U cumpagnu di l'oghje di l'artista è a so sposa civile hè Inna Kanchelkis, chì in u 2009 dà a nascita à a so figliola Ivanna. Tutte e so canzone nantu à l'amore ùn hè dedicatu solu à una donna amata. Questu hè, Mikhailov Stas, chì a so vita persunale hè cusì forme.