Propizziunzi utili di u sucre di frasi

Dopu qualchì tempu, a pitrilla hà un vastu campu di applicazione in a medicina folklena per a so curativi è proprietà utili. Tutte questi immubbili sò spiegati da a presenza di varii tipi di vitamini in raccolati, minerali, betazia è bioflavonoids. A pubblicita serà un excelente restaurazione, à migliurà u metabolismu è l'assistente di digestione. Inoltre, u cunsumu regularmente di sta verdura impedisce u crescitu o l'aspettu di un tumore malignu.

Trà parechji vantaghji nantu à altri leghje, i prugne hè una di e più grande fonti di vitamina C (in particulari a so raffuta), u fòsfu è u coure, è in a frasca d'arghjentu, a maiò quantità di vitamina A.

Per prevene i malatii associati cù u sistema cardiovascular, hè assai utili a piglià a vitamina B9, chì in più hè rispunsevule per a produzzione d'emoglobina, chì impedisce a leucemia, l'anemia. E in generale, aiuta l'assimilazioni excellentu di vitamina B

Grazie à a prisenza di l'àiu folicu, a pitrilla faciule per creà caghunioni novi in ​​u corpu, è creanu ancu un effettu rijenevule.

Un altru elementu impurtante rispunsevule à u rianuziunamentu di u corpu hè quartzu, chì a carità afecta a salute di a pelle, l'arterie, l'osse.

Ma vale nutà chì a pitraca, anche tutti i so qualità pusitiva, ùn hè micca assai utile per i persone chì anu prublemi stomacu è quelli chì anu più acidezza.

Per i persone chì soffrenu di a retenzioni di fluidu, è di l'obesità, l'infirmità hè sempre u megliu amicu. I so pruprietivi include a purificazione di sangue, riziette è u fegatu, cusì a riduzzione l'acidità generale di u nostru corpu.

A pubbliche di copre cù l'eliminazione di toxini, chì ci anu abrazzati in u mondu mudernu, stimulatesu ancu u curu, mantene un bonu statu psicologicu è emotivo, impediendo l'avellino di e cilesti.

A pruprietà ùtule di u sucre di frittedda seranu insubbabbiliti per ipertorii. A pignatta è u calzate sò un laxative excellentu, è ancu un diureticu.

U zucchero di beaute crudo hè unu di i zitelli più preziosa, cuntribuisce à a furmazione di i sangue di u sangue, è a mellura generale in u cundimentu di u sangue. L'usu riducerà di u zucchero (circa 0.5 litri per ghjornu) hè assai utili à a salute di e donne.

A pitrulza è u so zuccheru, cumu l'anzignatu prima, anu una pruprietà di purificazione, ma vò a pena per esse cun prudenza prima di u primu zuccu di bea, com'è 1 vetru, drunkatu per a prima volta da unaccustomatu, pò causarii un pesu stunatu è nausea. Cusì, i sperimenti cunsigliate per inizià a accuglietta da una muzzina di zucchierie è di succo di farina è à passà à un zuccaru monocomponent gradualment. Per a purificazione urdinata di u corpu, 1-1.5 tazzi di zucchero di beula 1-2 vittorie per ghjornu hè abbastanza.

Durante a menopausa in e donne, stu tipu di trattamentu duverà più effetti pusitivi, in quantu micca di l'azzioni di l'hormone sinteticu.

Cû varicose veins, endurance di i vini, l'ingrossu di u sangue chì causanu disordini cardiovascular, u zitellu di pitragi hè ancu presentatu, chì, in più, pruspirarà a pressione di sangue.

Ma unu di i pruprietà più ùtule di u ghjacciu di u pitrulianu hè u cuntenutu di a proporzione ottima di sodium è calcium (5 è 50% rispettivamente). Questu hè chì avete pussibule dissolve i salti d'aziu oxalicu, chì accumuleghja in u corpu cun u risultatu di u cunsumu d'alimentariu fugliale è l'accumulation in i vini sanguini di u sistema circulatori. U calciu furnisce l'attività vitalu nurmale di e cèl·lale, è u cloru aiutà à scumpari u fegatu, a vespulugia è di ribona, stimulando cusì a funzione di a linimia sangue.

U zuccaru friddu pò ancu esse indispensabile in ipertensione, anemia, insomnio, neurosi, ateroesclerose.

Pigliate e riccheti è tistimunianza di mannasse, u so zucchero, u caldo in certi malati è e dolci:

- Farinitis, garganta di grigia - gargling 4-5 corsi per ghjornu, zucchero di zuccheri freschi cù l'aghjuntu di 1 coperta. L di l'acitu, mentre chì piglià un picculu sip;

- un nasu di rinfrisu - intarrà u to nasu cù u zuccaru di fossi, quandu a purtata hè grossa - spessu lavora i pasculi da a nasale cù calde pane;

- Diabetes - l'usu di zucchero di beaia fresca - ¼ cup 3-4 volte à u ghjornu;

- mellura di l'audizione, sourzza - instillazione di a decocção di foglia, purificata, a 3-4 zip a l'ore;

- Millione di a cundizione generale di i malati cù tumuri maligni - l'usu di u zucchinu frescu di i razzi, è di a cima - à 100 ml per ghjornu.

Ma tutta a stessa cosa, hè megliu aduprà u zuccaru di bea in una mezchea cù a zucca, chì a manca in a frigorifia per un'antis d'ora prima è caccià l'scuma.

Malgradu i assai pruprietà utili, ci sò contraindicazione per l'usu di u sucre di fette. Prima ùn hè micca cunsigliatu di vìviri più di 2 simane in una fila (relaxes l'intestini, rinfrisca a pressione); secondatu, sta terapia ùn hè micca perfetta solu per i persone chì soffrenu di a maladie; terzu, persone cù sindromu nefroticu, pioneonefritis, glomerulonefritis.

Vulendu chì vi mantene sanu per sempre!