U segnu travagghiu

A volte ci hè una ispirazioni per fà una cosa bella è utile. Per esempiu, una chjesa - una sacchegia chì ùn pudete micca micca solu i chjavi, perchè ùn sò micca persu, ma ancu parechji chjassu petite è ancu di ghjuvelli: perli, braccialetti, anelli ... Una cosa cusì pratica pò esse facilmente fatta da ellu stessu.
In ogni modu, ancu in u primu stadiu, pò esse risposte, particularmente di i principianti - quelli chì appena s'inghjeranu à l'arti di costura o di costura, o quelli chì ùn anu micca avè avutu una agulla è un filu in manu. Fate un patronu, hè stata u tagliu nantu à a macchina cusì chì a linea hè diretta è diretta - da a prima volta ùn serà micca sempre per tutti. Perchè, per fà u prucessu di costura cusì prestu è simplice possibbili, vi diceremu cume una viticultora cù l'aiutu di l'ultima tecnulugia, chì serà utile à tutti artisani craftsmeni - ghjovani è senza novice, è e manichi d'oblit - a macchina di computer cun una pantalla tattile. Sì ùn avete micca unu, è l'acquistramentu di stu miraculu di a tecnulugia ùn hè micca parte di i vostri piani immedane, ùn importa micca. Dopu a scuperta sottu u passaghju sottu, pudete facilità un vignetu in una machina di costura convenciale.

Avete bisognu: Per bordate:
Per decorazione:
Prucessu di travagliu
  1. Prima facemu a preparazione di travagliu. Ci ponu un altru furmagliu, sintepon glutinoso, u tela per a parti di u fronte è ferru tutti i trè capelli.
  2. Alignate u rettangulu da trè capi di tela à una talla di 15x22 cm.
  3. Pigliemu a "denticulà" per u decoru: ogni quadratu di 2.5x2.5 cm hè plegatu diagonali duie volte per chì avemu un triangulu (denticula). Aghjulemosi unu per unu, un per unu, riparazione di i denticulate nantu à a punta, usando una linea recta.
  4. In seguitu, avemu procesatu i cortelli curti di u rettangulu cù edging. Una punta - stretchata curretta 3,5,56 cm.
  5. U sicondu - una veduta larga 5x16 cm, in quale duverete inseritu denticulà.
  6. Per fà sfaviglia usi una guida di laser assai crescente per fà e lìmpiu perfetta senza scrive è sculacciatu. U costi decoratori in u centru sò fatta cù l'aiutu di u trasportu superiore (permette per cuntrullari megliu u flussu di materiale nantu à i prudutti di "puffy" o di u prublema) è a guida laser - cun ellu pudete equilibri perfezi parlielli paralletti.
  7. In l'absentranze di una máquina di coser regulata per l'urdinatore, prima piglia a tela (in u spinu) un pezzu simplu di linii cù u quale guardemu una linea, è solu dopu uttene currettamente.
  8. Dopu avemu fattu brodite. Preparamu tuttu ciò chì ne necessite:
9. Aduprà a pezza di ticcamaggiu è u posizionamentu automaticu, avemu un pianu nantu à u screnu u locu di u mudellu sceltu è a so direzione. A machina cumanda centrale è automaticamente torna u disegnu in u locu u dirittu è à l'angleu. Se utilizate una machina di cusciottu tradiziunali, aduprate a scena appiicata manualmente à u tetu cù un lapis.

10. Finalmente, l'assemblea finali di u pruduttu. Cogliu a prigaria incù u locu equivale da cusì chì l'archi centrifugati sò situati quindi nantu à l'altri. Oghje l'arme, in u mezzu avemu attaccatu una cinta cù un anellu. Cumpulammu i fiurati di a crosta nantu à e costi.

Un mantellu di chjave è listessa! Per esempiu, tuttu stu travagliu pò esse fatte nantu à una machina di cosita da facilità, chì ùn ùn hà micca funziione innovadora, o ancu ghjente un maestru di a casa, cumu dicenu "in mani" - senza utilizà a tecnologia in tuttu. Ma avemu vulutu mostrarà cumu usu di l'arnesi muderni per fà u prucessu di brocche è di brocca, cusì faciule.