Errori tipici di la figghia

Hè pussibule evità l'affruntramentu tra u filippu è a so mamma? Hè assai probabbli, hè pussibule bisognu di u cumprintà u pace. Ci hè quì i principali azzioni tipica chì a sposa di u maritu fa cunducendu à a so mamma. Cunsiderate a principale è a più cumuna.
A mo mamma hè megliu cà a mo sughjettu
Una ghjovana famiglia si cunvinta cù i genitori di a so sposa. Per ella hè piacevule: sempre a mo mamma propriu, se aiuta. Sì, è nantu à l'ecunumia di e carichi less. Tuttavia, qualcosa va maltu cù u so maritu. Si cuminciò à distanza di più di a so mòglia. Ùn tocca à a casa, ùn persi in u travagliu o si ritrova l'amici.

A mamma di u maritu chjina constantemente è espressa a so quistione vicinu à a so sughjera. A matrizza hè sicura chì a ghjovana sposa ùn piace micca è ùn ùn apprezzà u so figliolu, perchè si divorziu è divutu divorziallu.

Commentary
Una famiglia ghjovira ùn hà micca bisognu di vive in famiglia di una moglie. Quandu finisce u status di l'altri in l'ochji di l'altri. A matrizza hè preoccupatu di u so figliolu micca in vanu, postu chì u figliolu in questa situazione prova à migliurà u so statutu per tuttu. Eppo, quandu questa diszigna hè ridutta à i pagamenti più altu è à una carriera. Ma spessu cume accuminzò a ricunniscenza di l'amici, una donna o una buttiglia.

Aghju aiutà a mo matri tutte e so cumpagnie
Un ghjovanu paru cù i paisani di u maritu. A fille italiana intenta aghjustà a so mamma in tutte e cose, hè attivamente impastata in affari domestici, ma ùn si puderanu esse micca cù l'altri. Ogni annu avà u so propiu idee nantu à a vita. A so mamma hè in ghjilosu di a so bundanza è volenu tuttu per andà per prima. Una figghia, vinia à a casa "cù a so charter", quand'elli dicenu. Dunque, ella faci tuttu malamenti, si borra malamenti, ùn mancu travaglià senza perfetta, prepares senza tastelessly. A so mamma hà prova di nzignàila, è a so filà perchè a risistiri. A volte ghjunghjite à a cucina turni in scandali, chì si sorgienu più è più spessu.

A patrona in a casa hè a mamma-a-lege. Ùn ha micca bisognu di u so rolu à a figliola. Una donna giovani d'accetta a règula di a so mamma è cunciliate cun elle. A filetta hè un ziteddu è da questa position ponu parechji avantaghji. Pirmettenu à e mamma à guidà a so casa, cumu vole. In ogni casu ùn pò esse a so mamma hà permessa in a vita privata di u ghjovanu.

A mamma-a-lege pò sustituisce a mamma
Una donna chì ùn hà micca appiicatu a tendernità è l'affettu di un zitellu da a so mamma, trasfericheghja a so figliola à amare à a so mamma. Succece chì a mamma nativa trattò a fradia o fruttu in un orfanaggiu è ùn hà micca ricevutu amare maternale. In questu amuri, a so ghjera bisognu è prova di truvallu in a famiglia di u so maritu. A so mamma di u primu ghjornu ch'ella ella chjamà a so mamma, vive in perfetta armonie.

Parirarà bè bè, ma micca ccà era. Da u principiu, a matri leggina hè assuciata à a filetta cun questu cunnessu cù a so mamma. Ma à u tempu, principia à prughjettà nantu à a so mamma hà avutu un pudente negativu, chì era cumprastu cù u sintimu contr'à a so mamma. Questu tuttu o più tardu diventenu un cunflittu è e donne pò principià per cullà ogni ghjornu à u so l'omu più caru.

Commenti
A rilazioni trà a so mamma è a fille d'averebbe devendenu certi frontiere. A fille d'avè in questa situazione cresce da a so mamma di l'amuri chì vulia ricèvrerà da a so mamma. Ma a mo sughjettu, avendu suscitatu u so figliolu, hà cumpritu a so cumpagnia maternale è ùn hè micca obligatu à amà à a so figliola per figliola. Quandu i fronti in u lettu è a so mamma hè borrada, a situazione si feghja è rinfrescata.

In tutti i nostri prublemi, a sogni di a sogni hè spessu tortu per a "castagnella" di a filetta. Ogni succorsu à a "mala" in a so famiglia, a sogni ha de pagar per tuttu. Comu se a so mòglia ùn era micca in còllera cù u so maritu, ùn ùn pruvucò à un cunflittu, ma ritrova à a so mamma. A sughjera in questa situazione hè vivante assai dura. A fille ùn avete mai ghjurà cù u so maritu, cumu dirighjene tutta energia negativa à a so mamma. U maritu ùn interferiscenu in mutori di e donne, perchè ellu pensa à esse "una donna".

Commentary
Se una persona culpa à l'altru per i so falluti, questu hè un signu di immurità di natura. Avete da esse responsabilità da i vostri atti è per a vostra famiglia, cum'è per ellu hà sceltu a persona chì addivintà u vostru maritu. Sì a vostra mamma hà avutu assai attaccu cù a vostra famiglia, limite l'influenza, psicologicu, sarà più faciule per ella. Necrologi è figliolu rispunderanu l'abuela è a mamma, chì hà u so propiu interessi.

In l'educazione di le grandi, l'avanna ùn circate micca
A matri adora i so nietti, anchi si a so fille ùn hà micca sviluppatu una relazioni boni bona. Spende un pezzu di tempu cù i so nietti è sferisce chì ella cunnosci a più bona manera di crià i zitelli. Un zitellu chì hà l'oppurtunità di sceglie nantu à dui visioni di l'avutra è a mamma si spoile, ghjucanu sempre in i debbitori di l'adulti. A matri adupratu interfereghja in a vita persunale di a figliola, perchè ella pensa ch'ella hè furnisce i so serviziu sempre u tempu.

Commentary
A so mamma hà micca obligatu, hè necessariu di truvà per u so travagliu e forme più persuasivu di remunerazione. Puderete soldi, aiuta cù i travagli di l'oghje, i rigali, ecc., Cumu cun ellu ferma piacevule per limità l'u tempu di a soia materna cù i grandi à u spese di un kindergarten o babysitter. Ma avete bisognu d'argumenti forti forse forse micca per offend the feelings of your mother-in-law. Per esempiu, l'avana hè assai stancu, è u zitellu avissi da esse utilizatu per cumunicari cu i so pari. Frà altri cose, trattanu cun ellu.