Carità nantu à a Week of Fashion in New York

A New York Fashion Week includa una grande varietà di avvenimenti - micca solu l'attraversu soli è partiti di moda, ma dinò di una varietà di manifestazioni caritateali. A cumminazzioni di a moda è boni scritti hè sottu u putere di a magnificenza Naomi Campbell, chì ùn hè più u primu à urganizà una mostra di carità in a Big Apple, tradiziunamente assistita da celebriti. L'annu nantu à u podju, cù a Pantera Negra, vinni Rosario Dawson, Kelly Osbourne, Michelle Rodriguez è altri, micca menu brillanti, l'astri.

Eppuru, prima di tuttu, in a catamaranu she shone Naomi herself - hà parechji volte sfruttati in l'alloghju impressjonanti attribuiti per a mostra da i principali di u designer. Questu tempu u scopu di l'avvenimentu era di cullà i fondi per a luttà contr'à u virus Ebola, chì hè sempre rampante in certi paesi africani.

Pensemu chì u mudellu di 44 anni di u so urganizatu stu prughjettu ben fundatu chjamatu Fashion for Relief in u 2005. Allora i fondi di u fondu passau à i bisogni di quiddi chjamati da u Hurricane Katrina. Dopu da quì, l'inguazioni annuali da u beneficu caratteristicu Naomi Campbell hè listatu per indirizzà i prublemi più urgenti di l'umanità.