"Specially dangerous 2" ùn pudere micca cunvince micca nantu à i canti

A cunfirmazione a notizia chì u travagliu hà iniziatu à a seqüezione di u blockbuster in u veranu "Specially dangerous" (Wanted), u scrittore marcatu Mark Millar hà cumperu cù l'avianu ancu più informazioni interessanti. In un'intervista recente, admittò chì a seconda cinta serà una sequenza sequenziale di a prima film, ma i prublemi di i cumpunenti seranu assai modesti.

"U mo travagliu serà per furnisce una piccula quantitatu di materiale chì serà utilizatu com'è a basura per l'esversibile, chì sarà fundatu annantu à" Millar cumunu cù i ghjurnalisti. "Pudete ancu e mo idee anu da esse tombatu è micca usatu." In ogni casu, scrive solu per a seconda foto.

Miller hà dettu chì piglià da i comiccii pocu - qualcosa chì ùn era micca usatu in a prima film. "Usamu li dati chì ùn sò micca entrati in a prima film - per esempiu, u terzu è quartu capide. In un sensu largu, u novu stampa serà basatu nantu à i sciuri, ma in fattu, serà un pruduttu solu u indipendenti ", u sustegnu di u scriptur script.

Malgradu u bisognu di travaglià nantu à a secunna, l'scrittore cumicu hà dettu chì ellu è l'artista JJ Jones ùn tornerà micca novu nantu à a continuazione di a so serie dramàtica di storii di u 2004 "Particularmente periculosa". "Dighjà anu una reputazione cum'è una puttana verità. A ghjente ùn cume micca à mè, ùn importa ciò categurichi, ùn aghju micca dichjaratu u mo rifiutu di cuntinuà. U settimu affettu ùn sarà micca. Mi piace à cambià u sughjettu - Sugnu tantu cansu da a monotonia troppu prestu ", Millar amitta.

U scrittore di "Specially dangerous 2", a liberazione di quale hè sceltu per u 2010, serà scrittu da u listessu duquet successu di Darek Haas è di Michael Brandt. Hè struitu chì u caratteru di Terence Stamp, Pekwarski, riceverà assai più spaziu. In a prima tape, l'altri stili di Hollywood cum'è James McAvoy, Morgan Freeman, Angelina Jolie, Thomas Krechmann è altri participà.

D'accordu à u Kino.ua, a prima film purtà à i so criatori una regula summa di $ 258,3 milioni in tariffu mundiale.