A preparazione psicologica di u zitellu à a scola

Allora, questu ora hè stata - u sittu, 1u o prima volta in a prima classa. Probabilmente, à u fattu chì u zitellu sùbitu duvia parte à a prima classa, avemu, omi, cumincià à preparalli casi da a so nàscita. Mentre noi imaginememu u nostru babbu in una nova forma eleganta o palustra cù una labra, cù un ramellu di fiori in prestu, è, sicuru, capisciamu quantu impurtante questu hè in a vita di ogni zitellu.

Surely, in cunnessione cù questu, vi spessu visitate i ricordi di e so sperienze nantu à l'ingressu à u prima scontu. Avà, sicuru, ricordu di una dumila emocionante da u 1 di settembre di u primu ghjornu di a scola, quandu a famiglia sana hà risuscitatu à u lume di l'alba à piglià u so little pupile à a scola.

Allora u primu cunsigliu: fate micca sicuru d'accede i vostri ricordi cù u vostru zitellu . Fighjulu capisce chì a so situazione ùn hè micca unica, chì unu avà avutu a so sentimenti mischju di gioia, eccitazione, anticipazione è ansietà. Inoltre, vi mostrarà u so primu grader chì puderete scambià i vostri esperimenti scopre cù a vostra mamma in u futuru.

Ricurdativi chì un veru numeru di novi reguli è responsabbilità hà dettu seguitu. Preparate a vostra zitella per questu quì. Ma evite micca di e transizzioni sboccata: e novi funziassi sò indicati belli d'indicazione di a so sughjura, è micca un pesu di responsabilità, chì devenu de sùbitu annantu à quellu. E per aghjunghje un nota piacevule per apprizzà i cumercii, pensate à u vostru zitellu è i novi "dritti", quella di qualchì privilege da l'adultu: vai a lettu a meza ora dopu di l'usu, fate un sandwich in u microondas o qualcosa più insignificante , ma hè impurtante per u zitellu.

Agree chì, anche u fattu chì assai di noi ùn vulianu scherzu in l'abissu di studiu dopu una festa felice, u ghjornu di u sapè di u 1 di settembre era sempre una festa per noi. Pruvate di creà a stessa atmosfera di vacanze eccellenti à u vostru zitellu cum'è bien . Questu serà facilitatu micca solu per un novu indimuniatu, compru apposta per questa occasion, ma ancu una soluzione di u vostru babbu di a scola, un pranzu di famiglia in questa occasion, è forsi un rigalu significativu .

Fate chì u zitellu sanu chì tuttu u so travagliu di a scola importa di ellu, hè impurtante per voi. Duranti i primi ghjorni di a scola, assicuratevi di dumandà à u vostru studiente chì ciò chì hà successu à ellu in l'a scola, ellu ellu è venerà. Ma puderà fà tuttu sinceramente, altri u zitellu sospettate qualcosa hè sbagliata. Sure, amate u so figliolu.

Aproveche a so ingressu à a prima classa per rinviallu novu: si rallegassi cun ellu per i so successi, spirimassi cù ellu i so fallimenti, ma in ogni casu ùn anu ingeratu cun ellu per i difetti minuri. Pigliate sempre per tutte u stessu periudu, è a vostra ricurdarà di sicondu a più bella manera.

E pi cambiassi a situazione ùn era micca per u to figliolu à un trattu è assai cuntrastu, ghjucanu cun ellu "à a scola" . Vendu da i bressuli di i ghjoculi, facenu a pupulazione più bella è più bella di un maestru, aghja a classa cù una tavola di lignu è un pezzu di calcintu, è tagliate i libretti per i pupi. Chì u zitellu apuglia in l'ambienti di a vita sculimica in u so ambientu famigliali.


Autore: Alisa Heinrich
l.ru.ru