U sindromu di "fatigue" di i glándulas suprarenali: cumu per fà luttà?

Fatigue, perdita di forza, mancanza di vivacità? U sindromu di "fatigue" di a glàndula suprarenale pò esse una causa di l'ufficiu di u corpu. Stu termu hè in u cursu di i spezialisti europei chì spiecanu u sindromu da malfunzione in u travagliu di i glànduli endocrini. L'accentu cuntenute a produzzione di cortisol - una hormona chì pò sustene a tensione nervosa. U risultatu hè riduzzione energètica, debulezza, diprissioni.

Per annunzià stu circhiu viciliu hè pussibule cun l'aiutu di quattru reguli domestici semprici. U primu axioma hè un vetru d'acqua cù un limonu nantu à averà. Questa infuzione stimula u travagliu ùn solu di u sistema digestivu, ma ancu di u sistema di scorrettu, nurmalizà e funzioni di u fianu è di i rizi.

A seconda regula hè una dieta sana. A so parte principale devendrà esse proteini è carattìfichi complexi, è micca grasi è monosaccharidi.

Ogni centru di ghjornu, l'esercitu hè un altru viaghju pianu: permette à u corpu per piglià un suministru di vitamina D, necessariu di rinfurzà l'immunità.

A cura di u corpu stessu hè un principale fundamentale chì prumove a benessere. Eghjievuli preventivi è a dieta dritta hà da aiutà u liver è i rizzi di fà a so travagliu per cinque à un plus.