Fiurisce fiori: bilberia

Billbergia Thunb - cusì in Latin u nome di una spezia di pianti "Bilbergia" sona. Hè incruciate circa 60 variità vegetali chì appartenenu à a famiglia Bromile. E crescenu quandu ci hè una stazzione secca pronunzata cù cundizioni fluctuate di temperatura. I vegetali di u genu sò distribuiti in tuttu u Sud di u Brasili à Messicu. U so nomu si ricorda di a botanica sueca Gustaf Bilberga. In geniale, ciurenu di culori di lignu, per via di a so bellezza, ponu diventà una veramente decorazione di a stanza, u giardinu d'invernale, u vestitzu grande. Comu una pianta, i so varietà miniatura sò adattati. Se u clima favurizeghja, allura i zucchetti ponu esse una pianta ghjunghje ghjustu.

In quantu à i pianti propiu, questu hè principarmenti epifita. Sò per a prisirvazioni di l'acqua, fòrmula u prugrammu tubulari. In i pianti di u genus, i zucchieri, coriatichi, sfarenti foglie, pò esse monofonii o variegati. A so forma hè ristretta o oblonga, triangulare. Above, sò signalati è cuparti cun scale. À a riva di e foglie ci sò perspianti pieni. I fiori sò colori brillanti, i petali sò rizati o disposti spirally. Sò spessu cullati in spogliu cum'è racemose ou inflorescences paniculate. I foglie chì si trovani cù inflorescenza più grande chì l'altri, sò ancu culurati. À i bunieri, i frutti sò boli. Bilberia s'arrifirisci à e broméliade, hè una di e più pruspettiva chì puderete tene à a casa.

A pianta à custituiscenu constantemente brode bianchiali, à causa di quale forme grandi arbusti chì sò rosetti, sò crescenu siparati è righjunghjendu una altezza di 60 cm. A fiora di sta pianta accummenta pocu de 3 anni da a pianta. Sò stati fiori in primi simane di l'estiu, è se cura hè bona, ci hè un rifurmimentu ripetutu, solu in Abril. Dopu l'endemisione fiurda, a rosette hè dinò a morte di u ghjornu, è da u ciumi o razzi cresci, chì fiere in u verdu quandu. I mudelli veirus spessu formate numerosi salute chì sò com'è funnels stritti, puderanu fioru di una sola volta. Uni parechji mesi dopu à u periodu di fioritura, i rosetti morti deve esse eliminati.

Bilberia: marchande.

Bilberia - i fiori sò senza pretensiuni, sò ben tolerati da i currenti è di l'aire secu. In l 'invernu, facilità à tollerà una temperatura di -3 gradi, ma hè megliu ùn permettà questu. Optimum para a pianta serà una temperatura di almenu 13 gradi. A pianta crescita in i lochi è i terrarii.

A pianta li precisa lumera, preferibuli spargugliata, ma luminosa. Di a luz diretta di u sole, i bianchi, sicuru, duverà esse chjucciutu cù carta o tela. A pianta sarà còmpiu nantu à i finestri nantu à u livente è ouest. Nantu à u ventu da u nordu, ancu credeva bè bellu, ma hè improbabile di fioru. À l'estiu, si pò esse realizatu nantu à a strada, ma da a chjesa è a lumera, deve esse protezzione.

In u mesi di l'estate, l'ottima tempura per u minturnu sarà una temperatura di 28 gradi. In i mesi di u vaghjimu - à 18 gradi, ma a slide hè stata rapida. U periodu di restu ùn deve esse troppu caldu in u pianu di temperatura, ci seranu abbastanza 18 gradi di caldu. Inturniati di l'invierno activate u prucessu di fiori. Sì in l'invernu, a pianta hè longa in una stanza cun una temperatura di circa 12 gradi, da pudè esse malati.

In l'estiu, quandu a temperatura sopra à 28 gradi, l'acqua hè stata rapida à u funnels di foglie, ma avemu da esse sicura chì ùn si pò esce fermu assai, perchè i funnels pò pudè. À una temperatura di 20 gradi, l'acqua deve esse eliminata. Sì i bromeliade s'erigini, l'acqua ùn pò micca esse spustati in i soceri, o. In i fiumi, i pianti sò ancu accumini l'acqua in i rosetti, ma in i camere anu avutu i risichi per dàpendu diversi volte.

À l'estiu, u sustrato hè regula adupratu umitu, ma a so umidità ùn pò micca esse tollerata, e piante ùn pacenanu micca. Tutti i pianti chì si appartenenu à u genu di bromeliadi, una volta ogni 10 ghjorni, deve esse sbulitatu da l'appoggiu (se pusate nantu à sustegni o pedestalli) è abbandunatu in l'acqua, chì hà avutu tempu di stallà. Quandu i pianti sò saturati, sò stati rifiuti, sguttati di l'acqua e ritornu à i sustegni.

In l'inverndu è u vaghjimu, l'acqua ùn hè micca spressu in tetanus friddi, reggiuli i rini raramenti è cun cura. Ma questu hè à una temperatura di circa 20 gradi, se a temperatura hè più altu, da quandu l'acqua deve esse spessu più, quandu u siccicu s'assicta. In ocasioni pudete valdi l'acqua in u socket, ma deve esse caliu, è mantene aduprà ùn hè micca necessariu.

I parcorsi di questu situ hè bisognu di una alta umidità, anche u fattu chì a sequenza di a pianta hè tolerata senza difficultà. U panevioli sò spurtati parechji volte di ghjornu. Per incrementà a humidità, pudete aduprà un cuntenutu cù pebbles wet, claydite o muschio. Quandu i fiori fiori ciurenu, ùn deve micca sprazzatu, perchè l'acqua pò piglià à i fiori, perchè e maniche spedinu, è a decoratività averebbe.

Quandu u periodu vegetativu vene, dopu avè spurtatu, a pianta hè soltu alimentata una volta di parechji settimuli. Aduprate in stu casu, fertilizzanti speciali chì sò adattati per bromeliade. In modu, ponu utilizà fertilizatori per altri pezzi interiore, ma a dosi deve esse ridutta a mità. Ùn si scurdate micca chì u nitrogenu in u fertilizante ùn deve esse menu menu, perchè cù u so inzuccaratu, a pianta pò muriri.

Per trasplante una pianta, ci hè necessariu, quandu saranu una necessità. Sì l'spezia hè u splendore, allura u trasplante deve esse realizatu annu dopu u finamentu di u periodu di fioritura.

I sottostrate per u trasplastivu hè cumprà a particulara humus, torna a terra, foglia. Pudete aghjunghje sand. Per a pianta, una misura di turf, foglia terra, muscone piccatu, sona hè adattata. Puderete cumprà terreni speziale per i bogai di e broméliade in a tenda. Perchè a pianta ùn hè adattata per e vapuri in fondu ma anchi. Dui à trè simani dopu a traspurtarià a pianta hè spulatu pocu è micca spessu, perchè averisce l'arradichera. À questu tempu, ùn deve micca bisognu à alimentà. A pianta cresce in l'idroponichi.

Fiori fiurimi pruvucati, principalamenti, di pumu.

Diffusivi chì pò esce quandu a cura di una pianta.