Una donna hè una puttana, quale hè?


Quandu un omu confessa chì hà scantu di una pècura femminili - ùn ci hè micca malu in i so parolle! Sì chjamà una puttana una criatura vilosa è vangora è, dicenu, ellu ùn vole ancu di parlà di questu cosa - hè stesu! Perchè nisun altru tipu di e femini attracienu micca, ùn intriga, ecciteghja o fassi in l'abissu di a passioni, cum'è una puttana. Allura, una femina femminile - qui è ella?

Per quarchi, hè una vampata femminile, per altri - un piccatore, per u terzu - una leione secular, per a quarta ... Fatal bellezza, una timida di mediocrità, una fiera, una donna misteriosa - hè tutta di a so famiglia. E ùn importa ciò chì hè chjamatu sempre, sò parechje parechje impurtanti trà e femminile è per qualsiasi. Avete interessatu chì?

Circate cù cura. Ancu una cursiva di vista à a multitùdine hè abbastanza per distinguishla da l'ingiru. Sempre distingue una scapula femina da u restu di e donne da l'admirazione di sguardi di l'omi chì a seguitanu. Sempre distingue a postura da a multitùdine, l'aspettu ... Ùn sò micca cum'è e altri, ma certi speziali. Tù avè avessi: un stinkerone femminile ùn hè micca ghjustu in a ghjucà - ella pareva, ùn hè micca infurmatu: hè "idda" - ella spariu. Eccu cum'ellu hè vistutu: hè servita. L'urdinamentu ùn volenu à dì: "ella parlava" - ella prupone.

Se un omu hà da fà faccia una puta, almenu una volta in a so vita, u ricurdeghja per u restu di i so ghjorni. È se ru ugorazdilo s'innamora cun ella, invece u restu di a so vita hè stante cun cori raghjonu! Dopu tuttu, ùn hà micca piace - incinerate!

Cumu pruduce di corazioni hè sempre dilicatu, scary, wasteful. Ma avvinni mai avutu. Una femina hè sempre impredecibile. Ella dicta u so règule è feste a so apetta. E pruvà micca di cuncludendu cun elli! Appressu à ellu pò esse un omu forte, digna. Hè per quessa chì una mai una puttana mai (N-I-K-O-D-D-A!) Ùn serà micca per un omu una sœur, mamma, cumpagnia ...

Eppuru, a diferenza più impurtante di a femina perchè da qualsiasi altru rapprisintativu di u bellu (ma micca micca debule) hè un fattu chì ùn hà micca dì à nuddu di a parte malu di a so vita. A strada ci hè urdinatu per tutti. Quellu chì ùn avete micca avutu per ella - un amicu, un cumpagnu, un capu, ùn sapete mai ciò chì passa in a so anima. Nimu, ancu a persona più cercana, ùn hà micca fiducia un misteru cù seticuli fucili chjamati "anima"!

E ora cogliu un bonu piaciri a lu specchiu. Analisca almenu u ultimu mesu di a vostra vita: quante chì spessu si chjappà i vittori persunanti di vede nantu à sè stessu? Invece chì pensate chì solu qualcosa scurdate mantene u so, per ùn avè prustèrninu davanti à voi? Pensate chì tutti quelli altri epiteti ùn sò micca per voi? Ti sia dirittu! Ma solu in l'eventu chì vo site mandatu è scantatu di cambià qualcosa di voi stessu, a vostra vita, in i vostri costi.

Dunque, capisci: quale hè ella - una femminile?

In generale, questu, di sicuru, ùn hè micca parlatu per una sera, o ancu per dui. So deve discède i basi di i principii per una femina femminile - amate per ellu stessu. Puttane hè, prima di tuttu, quellu chì hà amatu. E senza nisuna manera, perchè ùn ci hè nimu per dà questu, un di i sentimenti altìssimi è bordughjani. Sì, Ddiu impedite, una femina femminile cuminci à sputà nantu à ella, per sente malatu per ella, è a malincunia è a depressione saranu pussibule à nebbia è dislodge shine da l'ochji - hè ora, da u restu. Allora, hà avutu già diventata in quellu di questi grisa, mischjata, rimette à e donne da a folla. Qualessu tipu di cagna hè questu?

Unni induve l'amore di una donna-puttana? No, kilogrammi di cosmichi, munzieddu di negligee in l'accuglienti, u numaru di corazioni di l'omi, rotulatu di e rocci inaccessibili di u cori, ùn hà nunda di fà cù questu. Puttane principia u so amori per ellu stessu ... frasi: "Sognu, bastatu! Hè tuttu! Ùn vi vurria di trattà malamenti! Per-pre-shcha-yu! Sintiti? "

Questa decisioni sana di a frasa hè nata più spessu cum'è chì pare chì ùn ci hè più u travagliu. Testa scurdata di dispramentu, chinu d'aututitità è indiferenza senza stanza à a vita più tardi ... Ghjè nantu à questa cinea chì parechji picciotti veri nascenu.

Allura, induve principià? Avissi paru, per fà, per fà oghje. Pettite tuttu back and use yourself ... un scented bath cù spuma. Candele, un vetro di u vinu ligu è un pensamentu unicu in a vostra testa: a megliu persona cù quale un ghjornu generoso hè fatta vene à a vita. Allora veramente permettenu chì a persona più maravigghia per esse cuntinutu cù qualcosa altre attitudine per ellu stessu, solu u megliu? E duie da u so maritu è ​​di l'altri.

Per un bellu pezzu in u bagnu ùn ghjene micca, ma surtite è hè u tempu di trattà a megliu persona cù una tazza di cafè fragrant o tea verde frescu. Hè pussibile cun un limonu. O cù u chocolate. Ma più importantissima, chì a vostra anima hè cuntentu. E l'ochji sò diliziosi.

E accuntale chì a supernaturale chì hè ghjuntu sviluppatu da scumpa perfumanti mai voderarà mai più cafè, tè, o ghjustu l'acqua da una tazza cù un manicu rotta è craqueru. Sceghje à a so right now in a trash. U megliu di e donne avarà bèviri da un pezzu d'oru. Basta à salvà u serviziu per i visitori. Sò l'invitati principale in stu mondu. Aghjunghjite u più bellu, è dete u piace u to ochju ogni volta chì vulete bevi ...

Questu hè u principiu, è seguite per voi. Sò sicuru chì sapete tuttu ciò chì! Senza un pocu scurdatu! Dariu, è i risultati sò daunting.