U sole in un vetru: i megliu vini di a penisula di Crimea

I Vini di Crimea sò una di e carti cummerciale di a penisula. I caractères climatologiques è geografichi unichi di sta regione permette varietà di crescenu utilizatu per fà varietà tipi di vini. È a storia di centu anni di a vignaghjola di Crimea, chì volta à i grechi antichi, indica chì sanu di sapè questu eddu stu fieru noble. Dà i megliu vini di a Crimea è per distinallu veramente u vientu di Crimea da falsificazione è andaraghju più.

I Vini di Crimea: peculiarità di creazione

Ungheni qualità gustativi è pussibuli utili di u vientu di Crimea sò spiegatu principalamenti da i specìchii geografichi di questa regione. U fattu hè chì in un spaziu pocu di a penisula sò parechji microzoni, a lucazione di quale vi permette di crescenu diverse varietà di racini. Per esempiu, l'abbundanza di u sole è u clima favuritu di a costa di u Monti custituiscenu à a madurazioni di i rapi utilizati à fà vini, Muscat, Madeira, sherry è u portu. Ma i più pruduttivi di i toli sicli di Crimea sò stati uttene da una vigna in vaddi ribelli: Chernaya, Kacha, Alma, Belbek. L'arbureti di varietà unichi sò cultivati ​​in a parte di steppa da a penisula, i lochi fertili chì cuntribuiscenu à i renditi altri è l'vignaghjoli industriali.

Inoltre, in a Crimea creanu dui varietori aborigini di uva, è a vigna d'elite selezione è impurtata, assai di quali ùn sò micca truvati nisun locu in u spazi post-sovieticu.

I megliu i pruduttori criminali di i prudutti di vinu

Resto à a penisula, a maiò i turisti anu imprevisu chì facenu vino in quasi ogni casa. In i mercati, i spiaghjani è ancu i stops, a populazione lucali offerta per pruvà "vera" u vinu di Crimea. Ma ricunnosciarà chì pudete abandone di esse spirimintali, chì spessu sputanu cù l'acquaghje di i posti medichi più vicini, è dà preferenza à i vini è cognacs da i pruduttori pruvucati.

Cusì, unu di e megliu economie vinificante di a Crimea, chjamatu Istitutu di Viticultura è Enoteche "Magarach", pudete marcà 7 marche:

Hè questi pruduttori, sicondu i risultati di studii speciali, fate vinu in tuttu o in parte da u vinu di uve, senza l'utilizzu di materiali puli e additives chimichi periculosi. Inoltre, monitoranu a qualità di i so prudutti è dà un altu nivellu di prutezzione contra a falsità. Cumprate e marche di più nantu à a penisula pò esse in i prudutori di e venditi di marca, è in supermercati ordinali.

I megliu i vini di Crimea

Se parlemu di i meglius vini di a Crimea, dopu à una grande varietà di prudutti, ognunu, guidati da preferenza à u gustu personali, puderanu trovu un beie à i so piacimentu. Ma ci sò ancu ricunnisciuti variità di l'elite chì si meritanu premiati munniali è l'amori di generazioni di sapè à stu pruduttu noble. Per esempiu, unu di i vini spumanti più famosos di Crimea hè a creazione di u Principatu Lev Golitsyn, chì in un tempu era rispunsevule di a cantina "Novu Munnu", - "Novovorets champagne". Dopu avè ricivutu u grand prix à u distante 1900 in l'Exposizione Mundiali in Parighja, issu champagne era l'orgogliu di Lev Sergeyevich. Ammurazione dopu in u "Soviet", u vinu spumante diventenu un tipu di simbulu di u triunfu di vignaghjoli domestichi. Sfortunatamente, oghji u vinu, da a raghji di quale l'unicu "Novosvetskoe" hè stata prodotta, hè persa per sempre è a ricetta "Sovica" moderna ùn hà nunda in cumunu cun Golitsyn.

Ma avemu avutu ancu una autra principessa principessa produciuta da a cantina Massandrovsky, "U Seventh Heaven of Prince Golitsyn". Sicondu a legenda, Lev Sergeyevich pruvatu accidintali u cuntenutu di u bagnu in u quali u sustegnu di scorrettu è sustanatu era statu degutu. Golitsyn piaciu à u gustu di u gustu di Golitsyn di u bè da chì per i primi 15 anni di a so vita hà passatu nantu à rinuvà una ricetta unica chì cumpren parechji ingredienti. Grazie à a tali dedicazione è a perseveranza, oghje, pudemu divertevi u gustu di a melita unica di u vinu biancu cù u aranciu di peach è codrezzu.

I connettori di u vinu rosatu forte avè definitu pruvà una altra famosa obra maestra di Crimeanu - "Doctor Black". Sta zitellu hè un tipu di TM "Solnechnaya Dolina". U so nome hè dovutu per e so propiti curati. "Duttore Notturto" hè riccu in vitamina B, acidu organico, sustanzi biologichi attivi. A causa di questu questu beatu in dosi moderate influenza pale influenza in u travagliu di u cori è i vini sanguini, improvisa a circulazione sanguine, suscita u tonu generale. Sicondu a legenda, a varietà di uve principe utilizada in a so pruduzione hè stata tolta da un medico chì stava sempre in u Sun Valley. Era cunnisciutu com'è un veru curuzzu è un vignaghjolu expertu. U vinu "nìvuru" era chjamatu per u so scuro, quasi neru, rubidiu. In quantu à u bouquet, u "duttore" hà un gustu riccu è harmoniu. Nota: chocolate, vanilla, crema, prugna, pira, zucca.

Enoturismo in Crimea

Di sicuru, i variità chjamati i vini d'elite chì ùn si pò micca furnisce di tutti l'invitati di a penisula. U turisticu mediu interessa in più assequible, ma di questu no menu qualitativu, i vini di Crimea, chì sò assai famusi per questa regione meridionale.

A marca di vinu più famosa trà i visitatori hè "Massandra". U vinu di u pruduttori hè riccu à u gustu naturali è effettu. L'specializazione principali di a pianta hè una dolce di basa è forte vini nantu à u postu. Per esempiu, u portu Massandra (red e bianco), sherry è Madera aghjunghjenu una popularità constantu trà i turisti.

No menos famosa hè a marca "Magarach" di a Crimea, situata nantu à a basa di l'Istitutu di Viticulture è Wine-making. I so prudutti sò prisentati cum'è l'elite di questi d'antichi, è ancu di veli è di posti per una larga varietà di cunsumatori. Produce "Magarach" è vini spumanti, cuncexi, a qualità chì hè nutata da specializatori di parechji paesi di u mondu. Unu di i prudutti più appiccicati di sta marca sò vini siccati è semidesuli, trasmittendu a natura carenza di a penisula di u solar.

Se parlebbe per separà di u enoturismo in viaghju, in a Crimea hè assai sviluppatu. Una ruta di scursioni rara senza visità a sala di tastera cù vinu. Sò assai populari sò spezializati per a visita di i turisti in famosi cantini "Massandra", "Inkerman", "Magarach". Ci hè vini in a Crimea è musei, u più famosu chì hè in Evpatoria.

Cumu distinguì u veru vientu di Crimea da falsificà?

Prima, hè necessariu cumprà prudutti di vinu solu in i buttigli di marca è supermercati. Ricurdativi, micca marca senza autore chì ùn venda i so prudutti in i mercati è da "in u cuntattu". Questu hè spiegatu da a necessità di debbullà bè flascelli cù un pruduttu noble, chì ùn anu osservatu chì si ponu influenzallu significativamenti u gustu è u culore di u pruduttu.

Siconda, i prudutti stampati sò parechji diplomi di prutezzione. Per esempiu, "Magarach" vènenu vinu solu in buttuni caracteristichi cù un nome bilatariu cunvexu di a marca è un cundimentu in caghjà salvamentu. L'infurmazione nantu à a prutezzione di u vinu pò esse truvatu in u web ufficiale di u fabricatore.

Tercero, studià currettamente l'apparizione di u pruduttu. U culore di u vetru di una bona buttiglia di vinu devendìa chiaru, ma scuru, per guardà i so cuntenuti da u sole. Inoltre, un bevande di qualità hè sempre stufa cù un corchju naturali cù u logu di u fabricatore. Se u logò à u plug in manca, prima di voi hè un qualità sustinibule, chì deve esse vindutu per un prezzu più veloce.

È in quartu, un vinu di qualità pò sempre esse distinguitu da u so culore è l'olfattu. Pudete esse elettu à u gustu. Ma, veramenti, a qualità di l'additivi di savori moderni pò sbaglià à fà squadra di sommelier senza sapienti. Ma per alcuni u correttu currettu, chì hè caracteristicu di un pruduttu di u vinu o di cumminzioni di variità, ancu cù tingi hè assai difficiule. Per micca di dì l'oliu: un veru biaticiu hè un aroma agradable di barrichi di legno cù notte brutta di frutta. Mentri i counterfeits sò "fragrances" cù l'alcool.

Esperemu chì l'informazioni chì avete calculatu è cunsiglii à svià i prudutti d'alta qualità aiutanu à navigà l'immensu assortiment di i vini di Crimea. È a prossima pezza visitate questa penisula incantevule, tandu pigliarà cun libertà una buttiglia di fieri di Crimea chì vi ricurdavanu di stu locu unicu!