Cuba hè una utopia assulita in paese

Hè difficiule di decide per quale mutivu di i turisti sò cusì attatu da Cuba. Forsi, a suluzione si trova in u forte dulcezza di u regnu di Roma è i purculi, o in ritmi vividi di a realtà cummunista. Fà chì ghjè in l'annunzie annuali di i platti di i Caraibi, chì alterna cù l'atmosfera incendiaria di i carnivali d'estiu. In tuttu, Cuba hè un postu per quelli chì vulianu relaxà a so anima è u corpu, scurdate di un pocu di cura.

Serenità serena di a spiaghja di a spiaghja in a pruvincia di Holguin

I carnivali cubani ùn ùn lasciate micca indiferente à ogni invitatu di l'isuli

A capitale di l'archipelago - L'Avana - hè noteviliata per i so attuale boucherie è parchi, u majestu cumplessu di i Capitoli, i clubi di salsa oculeti in ghjorni verdi, antichi mansions Art Deco d'altitudine coloniali, palazzi barocchi è l'edifici di l'Avana Vieja inseriti nantu à lista di patrimoniu di u UNESCO. Per amatori di musei in a capitale - una veru estensione: da i salotti "personali" specializzati à exhibimenti naziunali.

Capitale - a carta di visa di a capitale cubana

U Grand Theatre di l'Havana hè un esempiu chjucu di u baroccu coloniali

U centru stòricu di a cità "antica": l'Avvennju di Prado cun un pedestal à l'héroe di u muvimentu di liberazione cubana, José Martí

Strade di e costi di l'Avana anu parechje sorprisso

A larga linea di "Platani orientali" in a vicinanza di l'Avana hè coronu da l'Havana Club - u "tesoru" di u famu rinu scuru, celebrated in folklore di pirate. À qualchi kilometri da a pianta hè a riserva naturali Escaleras de Haruko - un paradisu per connoisseurs di belle spezie.

Escaleras de Haruko - un parc de rocci è cavernes karst

Cascata di El-Kabumi in a riserva muntosa di Topes de Collantes