U Statu indiferente più chjuve

San Marino hè u statu indipendente più chjuco in u mondu. Invece di questu, hà u so stessu esercitu, a fruntiera statale, ancu u so calendariu, ùn ùn depende micca di u restu di l'Auropa. A so storia, cunta cù u ghjornu chì hè stata fundata, era San Marino, è per questu ora in u paese di u XVII seculu.

In San Marino, a capitale hè u stessu nomu cum'è u statu stessu è a capitale hè situata in un acantilu chì s'assumiglia à una grandi nave. Da u vistimentu di u penzamentu, aperta fascinante, dopu à tuttu, l'Italia hè spargugliatu. A roccia hè chjamata Titanu, hà parechje legends of origin.

Cumu unu di e leggende dici, Zeus pugnava contr'à i Titani in i tempi antichi. E un ghjornu senza un pensamentu longu, hà pigliatu un rocca enorme, in una di e battaghju è ghjustu a roccia à l'attaccu. Naturmente, l'inimitariu à a fine è fù enteratu per sempre sottu un blocu di petra pesante. Ci hè ancu a versione è più simplice: Zeus hà vultatu, u titan di attaccà in a roccia.

Storia interessante di u nome di u paese. Ella dice chì per un bellu pezzu in u 4 ° seculu avà era un tipu di stonemason Marinus, era un cristianu cunvinciu. No tutti, in ogni casu, adattatu a so fideltà sinuali, in particulari stu frattu, ùn si stabilitu l'Imperu Diocletian. Cusì, per fughjà da a persecuzione di i religiosi in un ghjornu di 301, Marinus hà da fughje à Italia da a so Dolmaticiana nativa.

Quand'ellu fù ghjuntu à a so destinazione, era cunvinutu chì nantu à una roccia dishabitata è una rocca alta ùn hà qualcosa di truvallu, si pichjò nantu à u titan petrified. E so aspetta, tuttavia, era solu parzialmente justificata, chì sta roccia apparteni a questu tempu à u patronu rumanu è di a matrona Felicissim. Dopu qualchì strada passava per e so patrimoniu, hà scupertu Marinus. Quand'elli si parlavanu, dunqua senza esitazioni, a roccia dava un novu amici, da chì Felicissima era ancu un cunvientu cristianu. Ci hè stallatu, è prontu u destinu di Marinus hà cambiatu, perchè ancu chì durante a so vita hè statu ricunnisciutu com'è un santu è era canonizatu. Un pezzu di persone vinevanu à vede, parechji in u vicinu restu, principia e famìglie, hà custituiti casi.

A fine, i settulamenti criscenu quant'è chì eranu oghji in u seculu IX, una societaria civila cumpletu. Allora un apparenza apparatu, chì hè un prototipu di a Custituzione moderna. Hè statu chjamatu "La littiratura forensica di Ferretanu", hà regulatu a vita di a so cumunità, chì era basatu nantu à l'autogovernu, è micca basatu in a tirania di i patroni fugliali italiani vicini. Da quì pudete chjamà San Marino a republique europea più antica.

San Marino in tutta a so vita hà pruvatu di privà di a so indipendenza assai volte. Più di una volta chì i tiranni di l'Italia fracenu nantu à e terre fertili, invuccaru, i capipopuli di l'Imperu Austru-Ungarisu è annantu à u Papa. Ma u statu, ma ùn mai cedeu, nè à persuasione, nè à i minaccii. Strutture struttiva forti sò stati edificati, grazii à l'elli, l'abitanti di stu picculu paese anu successivamente scunfighjata i cunquistatura. Finu à l'altru, San Marino hà stati circundati da trè fortifici - Montale, Chest e Guaita, sò uniti di pareti, chì si cunfinate in u paese.

Solu à 60 chilometri da San Marino. Ma ancu di a capitale, ci sò altri in u paese di a cità: Serravalle, Domagnano, Fiorentino, Faetano ... Ma però, sò più cum'è villaggi ca città. L'urdinisità è i paesi

Oghje, San Marino hè ghjucatu cum'è turisti, cuminciò à turnà in un centru turisticu. I Turisti comprenu "originali" di reliquidi medievali, ricordi.