U primu sviluppu è crianza di u zitellu

U mondu cambieghja, facendu i so riformi propie è ancu in una materia cusì propria à a maternità. È u primu sviluppu è a crianza di u zitellu hà u so urighjatu.

Mamma di u XXI sèculu - quale sò?

Di sicuru, u rolu maternu hè unu di i più impurtanti in a vita di a donna. Avemu solu avemu a ghjocu di manera diversa. Pigliate un'enfasi à i tipi di muderni muderni "dipinti" da i psiculoghi, è ancu ricunnisciute in parechji di i "ritratti", ùn esse scuraggiati. Armonizà in elli i diffarenti hyposasasi di a maternità hè micca mai tardu!


Mamma-gallina

A mamma masticata hè pronta à dedicà tutta a famiglia, sacrificendu a so carrera è altre "sensesa". Perchè per questu questu hè u principale! "Dopu fruttificà e puddastreddi", si mette in prublemi di sughjetti di caccia, caminendu, salvendu di un friddu ... Pani "muderni" anu allargatu u modu tradiziunali di cura: cunsideranu assai tempu à u sviluppu tutte di u zitellu. Dancing, aikido, inglese, lettura di libri smart, educazione di u gustu bè - u ghjornu di u zitellu hè pintatu littiralmenti da u minutu. In u risultatu, u zitellu criscia dipende è dipende: a mamma-figliola capisce u mondu internu di u zitellu, chì ùn permettenu micca di vede a so individualità. Stu rapportu psicologu chjamà una simbiosi (fusion), è sò preghjudiziu à tutti: per un zitellu chì hè prutezzione di a vita in generale, è per una mamma chì volontartamenti abbandunà per a famiglia di u zitellu. Nuvembre o dopu, i "tuttici" protettivi di a mamma partenu per pruvucari una viulenta protesta da u zitellu. O dipendenza (prima - da a cura di a me mamma, da quì - da l'opinioni di l'altri) diventa a so secunna natura.

Chì deve fà? Let go of the child! Aos gradualmente, cum'è ellu crescita, assumis es responsabbilità di i so affari personali, trasferendu l'autorità à a so vita per ellu stessu. Per pudè stu prucessu, hè necessariu cun cariuzzi: permetti chì u zitellu si vestiti, manghja, cogliu u cuna, fate i ghjoculi ... È, finarmenti, decisione - per esempiu, andate per un caminu in u parcu o si facenu puzzle? Passendu à u zitellu un travagliu dopu à l'altru, pigliate a cura di u so avvenimentu: tutte e so cumpetenze sò a guarantiscia di fiducia in autore!

Affari di mamma

Ùn avete micca vedutu a to momma assai spessu - un zitellu hè quasi sempri cun una babulia o l'avanna. E unni è Mamma? Di sicuru, à u travagliu: allora ella hè una persona impurtante, senza chì - senza modu! Certu, a mo mamma suspeva chì u zitellu ùn hè micca bè calore è l'attenzione, è cumpenseghja per questu, filling u so figliolu cun rigali "senza raggiuni" è arrangià l'intrattenimentu "non-stop" nant'à u venerà.

I patroni di u cummerciale ùn avete micca a maternità cum'è una priurità. Ci sò parechji raggiuni di stu cumpurtamentu: u bisognu di travaglià i travaglii longu, ambiciali di carriera, a supremenza materna, o solu l'egoista. Oghje avemu accustatu à stu fenominu è vemu in parechje vantaghji: se tutti cose una cosa chì si senti ancu bè (a mo mamma custituisce una carriera, è a nanny-superprofie ponce u zitellu) - chì hè sbagliatu cù questu?

In u futuru, u zitellu, ùn hè micca escluditu, rispettu à u so parent attivu, è hà da aiutà à ottene un postu in vita. Ma ... Mom hè necessariu oghje! Ciaccate nantu à a cradle, raligratu in una nova parolla, guariscendu i primi scherzosi ... senza stu sustegnu, u zitellu ùn pò micca fà. U periodu più vulnerable per un zitellu hè di 6-12 mesi (cumunicazioni cù a so mamma literalmente "alimenta" u zitellu!). Ma doppu un annu, u zitellu vole necessità di cumunicazione immediata "relatata": sicondu i scientisti, u più difettu u organismu vivu, u più dipende nantu à a mamma.

Chì deve fà? Avete a cura di u pacchju in a famiglia cù tutta a responsabbilità è dà a pezzu un "periodu" completo di a vostra attenzione, ideale per i primi anni di a so vita (in questu tempu u fundazione di a fiducia basica di u zitellu in u mondu hè stata). E se e circonvenii sò sviluppati diferentamente, ùn vi ghjudicate micca, ma ùn permettenu micca chì tuttu sianu da ellu stessu! Ddu pumpering crumbs with material goods, better give him a maximum of his time - à a sera, u findi, in vacanze. Hè impurtante ùn solu a so cantità, ma ancu a qualità - a cumunicazione deve esse "inclusa", attivu, cunfidenziale. Andate à i prublemi di u zitellu, abbracciante, bacio, ùn abbiate di dì chì quantu ti piace.


Mom-novia

Questu hè un fenomenu tipicu di i tempi muderni (hè improbabile chì "mamma-amici" eranu cù i nostri moms!) È, à prima glance, l'allinamentu ideali. Sì a mamma crea una relazione cù u zitellu nantu à u principiu di "libertà, ugualità è fratellanza", è in u cori di a so cumunicazione hè una fiducia mutuale - hè maravigghiusu! Hè interessante cun ella (cum'è a regula, a vita sociale di una mamma cumbatte cù una chjave): hè faciule fà cunducta filusòfica, impronta impressions, lavate l'osse di l'amici. Ma ancu quì ci sò sottu u fondu sottu. L 'educazione per questa mamma hè, sopratuttu, divertimentu. Ma chì qualcunu di altre funziunaria materna? A so mamma hà cambiata à l'aiutu - babbu, aia, babbu, maestru ... E invece di l'autore autoritariu, ella offra "cunsiglii amici" (leali è maximamente "agituati" per u zitellu). Ma u guvernu di un saggiu pruduttu hè ancu necessariu! A volte, a mamma-figlia di cuncepta cù u zitellu chì "hè troppu duro" (per esempiu, discussi i vicissitudes di una vita persunale persunale o ancu un intimu) - ancu di aspittà un cunsigliu "sensible"!

Chì deve fà? Crépuscule! Hè bellu di esse una mamma per vacanze, di sicuru, ma u zitellu precisa u vostru aiutu in "vita di l'annu". Se l'orighjini di stu cumpurtamentu sò cumpunuti bisognu è ghjustu à a vuluntà di diventà cum'è a vostra propia mamma (domanu, l'autorità sfultante), fate u vostru retrettu di a "sposa". Una grande plus in questa situazione hè chì u zitellu ùn temi à dì micca a verità. Per quessa, ùn hè micca difficiule di sapè chì ùn manca.


Mama autoritariu

"Pruvate micca per finisce u manghju!", "Per esse a casa à 8!" o "Hè necessariu di fà!" Perchè l'aghju dettu? - queste sò e trische tipiche di una tale mamma. E i principii principali per u primu sviluppu è a crianza di u zitellu: "Hè megliu di disputa da ùn simulà" è "A prevenzione hè sopratuttu". Certu, mamma vole u so figliolu tutti i più boni - una vita riescita senza errore è sbagli. Sì solu ùn hè improbabile chì si svolge: u zitellu si sviluppa inseguranze in ellu ... È hà sunniessi di ridivà di l'"oppressione" di Mamma in seguitu!

Questa mamma hè energica è putenti. Ci hè sicuru chì tuttu hè bè è fai tuttu per u bonu di u zitellu (per contre contru à i so brami). "In u mondu mudernu, in questi" jungles, "solu a lotta più forti, avaraghju educatu cusì cusì - poi a vi ringraziu! - u motta di tali mamma. I psicologichi distinguiscenu dui tipi di "morti" autoritariu ": una donna di a donna di a famiglia, trasfirenti i metudi di a gestione di u travagliu à e relazioni cù u zitellu, è una masticu di vainia, cumpensà i so propria fallimenti cù l'ultimi assoluti (tutte l'esperanza per ellu, hà da esse assai!).


U cuntrollu hè u principale principale di furmazione di ei ditti: hà bisognu di sapè tuttu di u zitellu, sempre cuncernate, penseri, amici, piani ... Dopu tuttu, solu in questu casu si pò influene, promptamente, impedisce, impediscite! U zitellu sperendu - l'osservazione tutali soppressanu l'attività è a creatività, esigenzi inflate è a mancanza di u drittu à sbagghiu formanu una stima d'autore valore. Inoltre, ellu prestu a menti (per evitari l'ncursioni materna), è a furmazione da a custodia, pò assicurà in tutti i seri. Per ghjunghjite successu in a vita hè difficiule per ellu (perchè a zitella era struitu in l'agagni di e regule è u cuntrollu, ùn hè micca dipende), è u successu in a so vita persunale (da i figlioli "depressi" i "figlioli di mamma" sò spessu sviluppati, da "depressioni" "marreru dispoticu).

Chì deve fà? Scopre i funziunalità di u cuntrolliu, avemu a curazione di l'admitteti. Ùn àbbia paura di perde l'autorità di u zitellu, presentanu cum'è "humane" è "wrong"! A tentazione per abbandunà tuttu ciò ch'ella hè assai hè risicatu: u zitellu pò acquistà aggressività è disordini neurologichi, diventà vulnerabile à a pusizione autoritaria di qualcunu (succume à a mala influenza). Ricurdà chì u bughjone più altu per un zitellu ùn hè micca diventà u megliu, ma per esse stessu: capisce i tesoru propriu!


Mamma Anxious

A mamma di Alyosha vi u periculu potenzale in tuttu: "Guatiscenu u swing - vogliu fallu?", "No, no matinee: ci saranu tanti pirsuni, è avà a cità hà a gripe!". Pruvò a so megliu per pruteggiri u zitellu di ogni tipu di risichi, ma quellu si crescenu dèbuli, senza esse di malatie. E triste ... "Perchè perchè?" - Inna lamenta. Ùn avemu nutatu, chì a raggiuni - in ella stessu.

I timmi perturbantes sò stati uttene da e femine rispundente, propensu à u sacrifiziu è u perfeccionismu. È ci sò parechje ghjente such! U primu, essendu un "pupilettu eccellente" hè in moda. Inoltre, un flussu d'infurmazioni potente permetterà u genitori di brusgià parechje (e contradittorii) infurmazione nantu à u primu sviluppu è a crianza di u zitellu, a salute di u zitellu (hè più chè voi, più riesce ponu vede). Ancu "esciuti tutti i nervi", una mamma ùn pò micca impedisce. Hà intesa "sprej di stagione" in anticipazione, duve pussibile: seguita claramente a cronograma di crescenu, visitate regularmente i medichi, spessu cunsulta cun psicologi. Eghjone di l'ansietà, ma ùn diventenu micca - dopu à tuttu, a maiò parte di elle sò in ellu. E tutta sta materna "si pulisce" nantu à u zitellu, è l'ansietà si contagiosa - è diventa immobbili è inquieta. E da quì à una veru malatia - un passu: neurosi, stuttering, enuresis, malatie psychosomatique ... U sviluppu psiquicu di u zitellu chì "limpi": senza avè l'amore necessariu "positiu", inconsequentamente hè sicuru - "u mondu è in còllera è periculosa". A propriu pirsunalità depressiva hè pronta!


Chì deve fà? Cumincianu cun sè stessu - travaglià i vostri porsi (preferibile cù un psicologu), menu preoccupere o almenu pruvate micca di vede dinò à u zitellu. Ma in un robot senza una valuta! L'ansietà materna hè normale, se hè in moderazione.

E quantu a mamma perfetta? Hè esiste? Qualessu sò e so funnaminia distintiu? I sicilioti anu sicuru: hè aggradèvule, attenti, benevolente, ricunnosce u dirittu à a so pròpia parolla di u zitellu, accettendu cum'è ellu. In cunsiderà a criazione di u caprettu hè interessanti è creativa, ella sola crea una atmosfera di gioia è amore per i so figlioli. In generale, ci hè quarchi cosa di travaglià! E perfezione, cum'è sapete, ùn ci hè micca un limite ...