U sviluppu di u zitellu di u second year di vita

Avete bisognu cù assai attenti è piacè chì u vostru zitellu criscinu è si sviluppeghja in u primu annu di a vita, quasi tutti i nostri mesi feste u ghjornu anniversariu per u zitellu, sì felice cù ogni scuperta è scuperta grandi o grande. Iè, induve, u primu annu di vita hè un stadiu impurtante in tuttu u sviluppu di u so figliolu, fisicu è intellettuale. Ma, però, vogliu nutà chì u sviluppu di u zitellu di u seculu annu di a vita hè ancu più interessante è fascinante.

Allora, cum'è regula, i principii di stu mondu ci sò stati averebbe comprissati: u zitellu ponu esse, stand and, per regula, cammina. Avà hè pussibile è necessariu di sviluppà e cumpetenze adquiritu per a cunniscenza di u mondu circundante. In u seculu annu di a vita di u so figliolu, puderà vede tremendi cambiamenti, in u fisicu è in l'aspettu intellettuale di u so sviluppu. Pensemu à tutti in più datu.

Indicatori di u sviluppu fiatu di un zitellu di u secunimu annu di vita

Parechji parenti sò preoccupati chì u pesu è l'altitudine di u so ziteddu hè normale, se u zitellu hè troppu grassu o micca troppu ghjettu. Pi dirte francamente, sè ùn vi cunfirmà u vostru piccioccu è, à u stessu tempu, u zitellu sanu è nutritiu, hè attivu è mobile, ùn hè micca nudda causa di preoccupa. Ci sò normi apprussimati per u prugettu è u pesu di u zitellu sferenze per i carusi è e picciotti.

Avemu bisognu di cunfere i paràmetri di pesu è altitudine di u zitellu di u secunimu annu di vita usando a tavula.

U pesu di u zitellu di u secunimu annu di vita per i carusi

Età, annu

Pesu, g

Altezza, cm

1.0-1.3

11400 +/- 1360

79 +/- 4

1.3-1.6

11800 +/- 1200

82 +/- 3

1.6-1.9

12650 +/- 1450

84.5 +/- 3

1.9-2.0

14300 +/- 1250

88 +/- 4

U criscinu è u pesu di u zitellu di u secunimu annu di a vita per i zitelli

Età, annu

Pesu, g

Altezza, cm

1.0-1.3

10500 +/- 1300

76 +/- 4

1.3-1.6

11400 +/- 1120

81 +/- 3

1.6-1.9

12300 +/- 1350

83.5 +/- 3.5

1.9-2.0

12600 +/- 1800

86 +/- 4

Comu pudete vede, i cresciti di crecimentu è u pesu di u zitellu varienu considerablemente, è ùn sò micca definite limiti strette chì indicanu chì u zitellu deve avè qualchì ligame specifichi di sviluppu. In regula, l'altezza è u pesu di u zitellu hè ancu determinatu geneticu, per quessa, hè necessariu analisà l'indikatori di u sviluppu di i dui omi è i pai è paragunate cù l'indicatori di u sviluppu di u zitellu.

L'altezza è u pesu di u zitellu hè significativamente lenta chì in u primu annu di a vita. L'aiutu mediu di pesu hè di 2,5-4 kg di l'annu, a crescita - 10-13 cm annu. Duranti u seculu annu di a vita, voi osservà cumu si cambia a pruporzioni di u so corpu: u zitellu si stendi, è a rapportu di u diminuitu di a cunta disminuisce in rispettu à a larga di u corpu.

À u stessu tempu, i capelli di u seculu annu di a vita cuntinuamu a cultivà attivamente. U sistema nervuu è l'organi di sensu sò rapidificati, a coordenada di i muvimenti mute l'improvise, u cammellu millione, u zitellu hè ghjucatu.

Se u zitellu hà andatu dopu à un annu

Ùn si stà malatu si u zitellu hà tornatu un annu, ma ùn ùn cammina sempre. Ùn vi scantatu, tuttu hè in a norma. U so figliolu quandu quì hè prestu per ella. Ogni zidovu hà u so stessu programa di sviluppu indettendu, chì hè una norma assoluta per ellu.

È se u vostru picciuttante hà cullatu dopu à un annu, invece di deci o ancu ottu misi, cum'è i so parenti, questu ùn significa micca chì si trova in u sviluppu fisicu. Hè cumu ghjustu cumu move: cammina, corse è salto, cum'è i so cumpagni. À u cuntrariu, quarchi cunniscenza prima ancu di i cunniscenzi di u mutore, particularmente in spassighjate, pò influenzallu u sviluppu di u sistema musculoskeletore. Aghju veramente di vede questu questu nantu à u Dr. Komarovsky: "Quandu avete un figliolu caminari è parlà? "Quandu cammina è parra". Ùn mai derà figuri concretas per esse dumande, postu chì ùn hè micca necessariu d'aghjurnà a norme chì alcuni hà inventatu per una persona.

U sviluppu psico-emotivo

L'obiettivu principale di u zitellu di u secunimu annu di a vita cuntinueghja à esse cunnuscenza di u mondu circundante. U zitellu hè guidatu da dui aspirazioni principali: a satisfacità di i desira stessu è u desideriu di cumunicazione, prima di tuttu cù a mamma. À questa età ghjera un rapidu emuzione emutivu. U figliolu satisfà i so "perchè" per tutti i medichi pussibuli.

Inoltre, i zitelli di u secunimu annu di a vita anu fattu un santu bisognu à u sviluppu di u parolle. Havi significativamente aumenta u vocabulariu, ma dinò novu, ùn sò micca stanu. Ci sò i zitelli chì anu in un annu è un annu passanu d'avè ricette rimi è ci sò i zitelli chì u vocabuli finu à a fine di u second year ùn hè micca assai grande. Ma questu, à u stessu tempu, ùn parlava micca di capacità mentale o mancanza di u zitellu. "Silent" preparanu pè u prucessu di cumunicazione cuscenti più. Ci sera un momentu, è u zitellu a sorprenderà cù ciò chì si dicia è, probabbilmente, micca in una sola parola, ma solu cù una pena sana. In regula, i picciotti eminianu a parrari un pocu tardi per i zitelli.

U secunimu annu di a vita di u zitellu pò esse diventatu da aduità in dui tempi: da un annu à un annu à un annu è da un annu à un annu à un annu à sente. Fighjà cunziddi tutti.

U sviluppu di u sviluppu di un annu à un annu è un annu

A primu mità di u sicondu annu di a vita hè assuciata cù u sviluppu di l'habilità per andà. Comu regula, à questu anni, i zitelli ùn sanu micca per andà ghjunghje distanzi longi, spessu cadunu è avè difficultà per sopra vittimi osterie in u so modu. I zitelli à questa età ghjugna in ghjornu, sò dorme longu è sò limitati à un suli di u ghjornu in ghjornu.

U zitellu mostra l'intaressu in tuttu, ma, avè fattu un pocu, ellu circava una nova occupazione. A comprenda di u discorsu acquè un sviluppu speciale. Per un annu è a mità u picciottu a cumincià à capiscenu u significatu di e sensi entusi di i fenomeni chì spessu occuranu è cunnosci un gran numaru di paroli, anchi si ùn aunisa micca pronunzianu. Se u zitellu ùn parlava micca, ùn significheghja micca chì ellu ùn capisce micca. À a fine di a prima parte di u seculu annu di a vita, u zitellu poni cumplise e dumande verbiali di un adultu, cum'è: portanu u ballu, piglià una tazza, etc.

U caprettu hà bisognu di cumunicà cù l'adulti, in più, à questa età avà raghjunati pusitivi cù i zitelli. Oghje, i cumpitenzii di cumportamentu indipendenti anu cumparisci: u zitellu pò digià smarrà a manu di l'adultu per fà qualcosa nantu à ellu stessu.

I figlioli di questa età amori tutti brillamenti è culuriti. Puderanu attenti à e so robba brillanti è a mostra à l'adulti. I amici amori tutti i novi. Per elli, ùn hè micca qualità, ma quantità (parlu di ghjoculi) chì hè impurtante, chì ùn pò micca esse riferiti à i so parenti.

U sviluppu di u zitellu da una è mità à dui anni

À questu età, migliurà i muture! U zitellu ùn solu ùn cammina beni, ma ancu ghjucatu, salta è ghjunse à a scala. U zitellu pudete spulinu è "play" cun voi in u ballu. Inoltre, u zitellu pò ancu cumprà movimenti più precisos durante u ghjocu, per esempiu, pò "creà" cù l'aiutu di u designer. U zitellu saperà scrive!

Dopu un annu è un annu, i zitelli addiventanu eccitali più equilibrati: a so attività di ghjucazione acquistenu un caratteru stabile è diversu. Havi significativamente aumenta u vechju di u zitellu. Certi babotti sò già cuminciati di parlà bè, l'altri anu silenziu, ma, però, ricordate chì u zoneu sapi tuttu è si compie intende. Lu vocabuli mediu di un zitellu à questa età ghjera 200-400 parole. U ghjocu di u caprettu hè moltu assai. Per esempiu, un ziteddu ùn solu alimenta u bonu è u mette in dorme, ma ancu spunate o vistitu, guarisce, inseguri à caminari, etc. U zitellu ripeti l'azzioni di l'adulti: pruvate à preparanu à manghjà, neve, lavate.

U zitellu face a assimilà certu norme di cumpurtamentu. Questu hè propiu in quandu u zitellu deve esse abituati à a pignatta. Forsi havi fattu questu prima, ma hè quì chì u zitellu vene da esse cumpritatu di i so azzioni. u zitellu mostra l'interesse in i pari, à e so attività, trova una occupazione cumuni cun elli. À questa età, i zitelli sviluppà significativamente in l'aspettu esteticu: anu amatu music, amparate assai in tuttu belli, rispundenu à u ritmu è melodicità di i pueta.

Comu pudete vede, per un annu, u zitellu hà venutu significativamente, è micca solu in l'aspettu fisicu, ma ancu in l'intellettuale. U zitellu imparà u mondu per tutti i manere pussibuli è, in u risultatu, alcanza assai è alcanza assai.