A mo famiglia fa shopping!

Sì avete una famiglia di trè o più persone, per suprattuttu, una tradizione di famiglia chì avete hè un cumprinte cumuni o cumprà cumerci a l'alimentazione di u findi. Hè una cosa quandu i vostri figlioli sò grossi, sò felici cù l'aiutu di fà cumerci, pudete ricordate a lista di e shopping è ùn ne perde micca prublemi in a tenda. Ma quandu u zitellu hè ancora chjucu, ùn ùn capisce chì in a buttone hà bisognu di cumportu, eseguite i vostri parenti, chì ùn pudere micca missu nunda di i piazzi. "A mo famiglia fa shopping!" - gridendu ghjocu di u vechju di vechju di età, senza sapience ch'eddu facieghja stu viaghju per i so genitori una veru tortura.

È u puntu tutale hè chì questu membru di a famiglia di dui anni, in u supermercatu, si pò piglià tuttu di i stantoni chì hà assai stile è belli, di saccu di sacchetti è di chocolati, è tira i prudutti fora di i stantoni à u pavimentu. A pruprietà di u cuntrollu, u zitellu scegla una histera propria, avè amparatu chì ùn hà micca prugramatu di cumprà cum'ellu hà sceltu, a so mamma è u babbu. Quessi situazione sò familiarizati à tutti i genitori, ma solu qualchì cunnice chì si ponu esse impeditu, è ancu minimizzati.

Per a vostra famiglia per andà à fà cumercià in silenziu, perchè i figlioli si cumportanu bè in a tenda è ùn fate micca prublemi, ricurdate cunsiglii utili.

Eppuru, u principale chì avete bisognu di cumincià à insignà à u vostru zitellu in a so tempesta, ghjè osservatu e regule di u cumpurtamentu suciale. U zitellu ùn averebbe sparti a casa è i lochi pùblicu è ùn fate micca in lochi pùblichi ciò ch'eddu pò esse affordà in casa: chianciallu, chiancennu, scatterate e cose, attentativi innecessariu. U zitellu sanu a sapè a parola "impussibile" è ubbidì à i genitori quandu anu utilizatu stu tipu di pruibisce. In quantu à dirittamenti direttamente in u magazinu, u caprettu ùn sapia chì, se ellu è a so mamma sò state in linea à u desk fluster, avemu aspittari quandu tutti quelli chì sò stand in fronte di elli paganu per a compra, ùn pò micca piglià nant'à i stale, salvu ciò chì hè scritta à a lista di e shopping . A strada, i zitelli anu piace assai di ricurdari a lista di cummerciale, è in a tenda per ricordari à i genitori chì cumprà. Pudete fà dinò una tradizione in ogni viaghju à a tenda.

Prima di piglià u zitellu à una tenda veramente, pudete praticarete in casa - ghjucate in a magazzina, permettenu u zitellu vide in u jocu cumu cunducerà è ciò chì faci in a tenda.

Certu, quand'altra, u zitellu annunziate a vostra attività, è poi porta un esempiu di voi. Per quessa, avete bisognu à avvicinari la cammara in a buttiglia cù a mente. Dopu tuttu, si mette tuttu in a cisterna, o prima di vultà in u dipartimentu di documenti è di tipu un munzeddu di documenti diffirenti, perchè cusì ponete un esempiu dolenti per u zitellu. Avete bisognu di sapè per chì vo passate a tenda, ùn piglià micca assai, perchè u zitellu avete prumessu o dopu copiate e vostre actions. Perchè, in questa situazione, hè ancu impurtante di fà una lista di e compra necessariu per sè stessu.

U picciottu pò esse capricciusu in a tenda è prumessa chì i so genitori ancu in quelli casi si stanu fugliati di longu compru, o si fate sfacciatassi d'interessanti. U zitellu hè sempri troppu ghjovanu per esculpirà u so discontinu è u malusu. Ùn cridete à u zitellu, aghjustate micca a situazione. A mellor tratta d 'ànimà à l' umore, distraia a so attenza: dite chì ciò chì voi accattà, dà a so cumpagnie di ricurdà uni pochi prudutti o truvà un pruduttu famusu. Tanti zitelli piace à passà in carrichi di grande alimentariu, è parechji zitelli piaceru fà cumerci cù a so "billetina". Dà a mussoltore l'oppurtunità di pagà à u bilingue ghjuvendu per i caramelì. Pudete risuscitarè l'animale di u zitellu annunzendu ciò chì li piace: una casella di zucchero, una galletta. Sì u zitellu ùn si mette in a vostra persuasione, dicenu chì ùn sia cuntinueghja interferiscenu cun voi, avete da esse da abandone a tenda senza compra è senza i so dolci favoriti. Innota chì sta minaccia avarà da esse segui almenu una volta in una situazioni simili, perchè u zitellu hà avutu chì u ghjocu micca bè ghjocu cun ellu. Allora a prossima prossima ùn ùn hè più tardu per verificà a vostra pacienza.

Ùn pigliarè micca u zitellu, se pensendu a compra larga, per esempiu, per andà per vesti chì devendenu longu attraversu.

Cù un zitellu more anzianu, pudete cuncordate cumu secondu: prima di andà in a tenda, se vulete cumprà un ghjocu, assignate un certu quantità, chì pò cuntà. Cusì avarate a furmà graduate in a pianificazione di u budgetu, chì hè assai utile per ellu in a so vita adulta. Sì un zitellu pudaranu ellu stessu per cumprà per u soldi assignatu, ancu pudendu amparà à salvà è sarvatu di soldi per cumprà un ghjocu più caru.

Un zitellu chì regula regularmenti sceni figghi in una tenda ùn hè probabilmente micca educatu adattu. S'ellu hè in casa tuttu hè permessu à u zitellu, ùn hè improbabile chì si serebbe cuntene in un locu pùbblicu. Pensate à u sistema di furmazione di u vostru zitellu, perchè in l'età più vechja, un ziteddu pò dà un gran successione di prublemi.

Cusì, quandu a famiglia và shopping, u zitellu si cumportanu in a buttula beni, siddu i genitori si cumpurtavenamente in relazione cù ellu.