Perfetta manicure è pedicure senza partiri di casa

Manicura è pedicure sò l'attributi essenzali di una donna muderna. Cù l'aiutu di sti dui prucessi straordinariu, ogni donna prendrà è i so omi ancu belle bellezza estetica. Ma in i tempi di a crisa attuale, ùn ci hè micca sempre assai soldi è tempu per visità un spicializatu. E avemu duci qualchì pruvate di fà noi più prudutti. Ma in modu per tuttu di travaglià, bisognu di cunnosce qualchi aspettu bascu in questu materiu. Cusì, oghje, pruvamu d'amparà à fà a perfetta manicure è pedicure senza abbandunà a casa.

Cume si puderemu, e femine simplici, chì ùn sò micca furmatu per purtà bellezza nantu à e so unghji, acquistà a manicura perfetta è a pedicure senza partiri di casa? Infatti, ci hè una certa securità, chì i maestri di l'attività di manicura sò stati sviluppati - seguitu, avemu ottinianu ungles sbagliati è beninniati. Eppuru, si tenete u talentu di u disegnatore, pudete dinù ancu bellissima decoratori.

Prima, femmintaglie di circà a tècnica di manicuranza.

Prima, cù unghji, avete bisognu di sguassà l'antica laca, aduprate micca l'acetone, ma hè un licenza per rinfreserà vernice, chì ùn ùn cuntene. Se tu spessu usa l'acetone, i ligne sò siccati è sarè frutti.

Allora, ci tagghjemu i unghie. Sò necessariamente secchi; anch'elli sferiscenu. In seguitu, avemu abbuubatu a cutícula - a pelle chì copre a basa di u unghje. Questa pò esse fatta cun un liquidu speciali per sguassà, o fate un bagnu pienu di soapie per i unghji. Quandu a cutícula hè assai piacevule, hè tagliata cù tisei sputichi o pinzati chì ponu esse acquistatu in parechji magazzini.

Dopu issu procedimentu, avete bisognu di lavurari li mani, asciugari secchi è lubricate e to mani cù una nutritiva crema. Ùn hè micca minatu à massàgiu ogni dittu per separà. Questu hè un prupettu bonu è utile.

In quantu à l'usu di ugliu d'unghje, ci sò ancu parechji aspetti. Prima ùn hè micca cunsigliatu per l'usu lacatu ogni ghjornu. Unghie da esse dinò un restu, respira. Pigliate a pintura da almenu in i ghjorni chì ùn vi manca. Invece, sicuru, hè cunsigliatu per sguassà u vernice per a notte, chì ùn hè micca assai cunvene in u ghjornu, quandu ùn ci hè micca abbastanza di tempu in a matina per cumpagnie i unghji.

Un prerequisite per l'applicazione di a laca hè chì ci deve esse appiicati à unghji chì sò secci è fat-free. Per fà questu, avemu a limpiari di novu cun un licitu per sguassà u vernice.

Pusenu nantu à e unghje per mezu di rinfurzà l'anelli o a basa, chì vi permette di rinfurzà e unghie è impedisce a so stratificazione. Grazie à a basa, chì cundiscenu in parechje u unghje, chì coperta l'irregulità è i microcracchi, a lacquette stalla plana è dura per più in a so superficia.

Ora pudete aduprà a applicazione di u vernici stessu. Questa pò esse fatta cù l'aiutu di a tecnica tècnica di l'applicazione di u vernice in trè pianichi: prima appricamu un trattu in u centru, da u mezu à u so punta, è dopu duie à i lati, longu a basa. Per varnici nantu à i unghji ponu una strata fina è anca, ci hè bisognu à agitarà dinò in una buttula chjachjata. Allora u vernice hè sparisci in tuttu, cusì impediscenu a furmazione di burbichi di l'aire. Un'altra cosa impurtante di ricurdà è chì l'eccessu di vernice cù un sbagliu si deve esse rimettutu da u filu di u vial. Dopu avemu fattu cumpagnia di i unghji, u vernice si lasciassi sanu.

Cumu avemu vistu, per fà un manicurante di salone praticamenti perfetta, pò ancu senza ùn abbandunà u vostru propiu casa, chì hè assai còmplice per i zitelli chì, per certi razons, ùn pò micca visità u patore, ma volenu bè bellu aspettu.

Ora cumincià à aprissà a sapè di pedicure à casa.

A pedicure hè micca solu un esteticu, ma hè ancu un prucessu terapicuu. A pedicure classic hè realizatu d'acordu cù u principiu di manicura classica.

Un pedicurale classic si deve esse cuminciatu cù cù u bagnu di pede. In tali bagni aghjunghjenu a sal marina per un effettu più grande. Dopu questu prucessu, avete bisognu à cutà currettamente a cutícula cù spiccioli o tiseii spiciali. Allora andavanu à novu, per uni pochi minuti, pusendu i vostri pezzi in un bagnu cù u salinu, sequitatu cù cura di cura è fate a forma di e unghji. A larghezza di e unghie nantu à e so ghjente sò duverebbe còmpiu, chì ùn hè micca longu, ma ùn avete bisognu di cutà e unghji sottu a razzi. Trascorsu una longa chì vi permettenu di appricà una guardone.

Allora pudete cumenciu per prucessu a pelle di i pedi. Pigliate dui o trè minuti per masajaghju cù qualunqui scuppiari per un pedicure. Particularmente scrupulevule bisognu di travaglià nantu à e prublemi à e zoni - i tacchi, l'esternu di u pede, a basa di i dete. Dopu un tali maschile, avete bisognu di lavà di u peeling è seccu i petti.

Ora pudete piglià a pizomba, chì vi permettenu di sguassà quandu a cicatrise cicatrise. Dopu chì andate in u duminiu di prublema quantu l'usavanu troppu chjappi, avete bisogni à i pedi in u bagnu l'ultima volta, seccenu è aduprà un crema peri. Per a pelle seca, avete bisognu di utilizà una crema nutritiva, è se ci hè crescente suining - deodorant crema. Se spessu sentenu a fatigue in i vostri pierre, pudete applicà un tonic particular.

Se vulete ferà una manicura europea, ùn avete micca bisognu di l'acqua è l'uttuli curritorii.

Questa pedicure hè realizatu in questu ordenu:

- mette nantu à a cuticule un rimediu speciale chì dissolve a cutícula è dopu à 5-10 minuti a cutà cù tisei o pinzini spiciali;

- Corremenu a forma di u unghjettu;

- prucessu i pezzi cù un cuncettu abbilitatu speciali;

- dopu à 15 minuti, cù a pizomba, a partire da a pelle curnale;

- fà a massa di pedace cù una crema nutritiva;

- applicà una base medica o protettiva à u unghje, lasciemu seccu;

- aghjustemu un vernice - è l'pedicure prus ideale hè prestu.

Se parlemu di pedicurale maschile, ghjornu oghje ùn implica micca solu a reduczione di callusi, ma dinò a prevenzioni di l'aspettu d'u fungi è a pussibulità di deformazione di e unghji. Inoltre, ùn hè micca solu un procedimentu utili, ma ancu una piacevuli.

Certu, l'omi ùn fate micca u so propriu pedicure, ma pudete aiutà u vostru maritu, ancu senza abbandunà a casa. Questu servitore è più cun più di migliurà e vostre capacità in questu materiu è vi portanu assai assai assai, spicialmente u vostru maritu. Sapemu cumu l'amori amanu quandu sò stati guardianu.

Espero chì questu articulu vi aiutà in l'implementazione di sti prudutti bè è solu bisogni necessarisi in casa. Ma, in più di i cunsiglii dettu, vi ricurdate puru chì avete lavatu i vostri pezzi ogni ghjornu è frettu i zitelli, sopra à mezu à i vostri ditte, avete bisognu di cambià di calzate ogni ghjornu è arate i vostri scarpi. E comprei un calzari còmicu, chì beni passa l'aria, è calzini da tela naturali.