A cumunicazione di u zitellu di prima età

U zitellu hè dipindenti à un adultu à una età curretta. Nurmazione di cumpurtamentu u mischinu di u mischinu cù l'aiutu di l'adulti: mamma, dad, pari vicinu. Gesturi è signali chì u zitellu cumunicà cù l'adulti. U zitellu hè già interessatu di toccu tuttu cù i so mani, quale tipu di ghjucatoghju hè tuttu o gomma, accumincia di scoglià in ogni locu - elabure i tàvule di stanza, sprinkles croup. Hè bisognu di sapè tutti l'objetti à u toccu. U zitellu devenu cumuzzà cun l'adultu. Ma u zitellu ùn pò micca dumandà aiutu è dicenu qualcosa senza masterizà u parolle.

A cumunicazione cù u zitellu dependa solu in l'adulti, cumu pò esse organizatu sta cumunicazione, quale esigenza di fà à u zitellu. Se un zitellu hè una mancanza di cumunicazione cù un adultu, hè tutta di cura è solu satisfaci cù i bisogni, perchè stu picciottu falà da u so sviluppu di parlà. Inoltre, sì un adultu feghjate nantu à u zitellu in un chur, piglia u so gestu nantu à a mosca, cum'ellu aduce tuttu ciò ch'ellu vole, cusì un chinu pò andà sin discorsu da un pezzu. Ma quandu l'adulti a forza di u zitellu, dicenu chiaramenti parole, questu hè una altra materia, solu in questu casu u zitellu fai a vulintà di i genitori.

A necessità di cumunicà sviluppa via a cumunicazione cù un adultu nantu à l'attività di u sughjettu. Ghjè per mezu di l'attività objetiva chì un zitellu pudarà apprezzà u significatu di e parolle, l'imaghjini di l'oggetti.

In u discursu di a preghjudiziu hè furmatu in dui direzzione: u caprettu ùn capisce u discorsu d'un adultu è u so discorsu hè furmatu.

U zitellu ùn pò micca parlarà di parlà cù e sentenzi. Prima aprenda à relazione parolle à l'uggetti. Per esempiu, a me mamma li disse: "Ora, questu hè u ghjocu di Zaika". U zitellu sguardi nantu à u ghjocu, u ricurdativi di ciò chì pari. Dopu un pocu tempu, a mo mamma puderanu dumandà: "Induve hè u Bunny?". Dopu questu, u zitellu circava un veru, induve hè a so ghjucata. Ma micca tutti l'adulti, u zitellu riflissioni à ugualmente. Puderia mostrarle a so mamma induve i so dite, bocca è a bocca sò, è ùn pudere micca ignuranu e dumande à l'altri adulti. A mamma è u zitellu sò in cuntattu strettu, ancu da a intonazione di a so voce o di circà u zitellu sanu tutta a cosa.

In i primi misi di u sicondu annu, se u zitellu sà chì u nome è cumu si trova l'ughjettu, è dicenu à questu "Give Me a Bear", u zitellu u darà à un adultu, basta ch'è Mishka abbitravi vicinu. Se u caprettu ùn si vedi micca u ghjocu, da ellu puderà avè intrattinutu cù un ochju, risposte à a dumanda di un adultu. Se ci hè un cunghjuntu, Mishka, Cheburashka è un adultu ripetendu "Dà Cheburashka" parechji volte di u zitellu, a vista di u zitellu saldine nantu à tutti i ghjucati è si firmò in u ghjocu è necessariu à alcune per quellu cù un pezzu. Ma micca sempre u succorsu, se un zitellu li piace Bunny, ellu ellu u so ghjocu preferitu.

Perchè u zitellu di u secunimu annu di a vita, à a dumanda di un adultu, hè assai più faciule per accumincià à fà una accionione cumu per falla di fà ciò chì hè stata cuminciata. Hà capisce a parola "NOT", ma magicu ùn hè micca bè trattatu per ellu, cumu avissi vulutu. Per esempiu, a mossa Misha tipprova inserisce un uglu in u socket, a so mamma scena "Ùn pudete micca!", Ma u zitellu s'impegna per aghjustà un ughjettu in ogni modu, ùn ùn capisce chì hè periculoso.

Solu in u terzu annu, l'indicazione di a cessation d'azzioni hè pusitiva. U zitellu chì ghjocu listessa attenti, quale l'adulte si parlava, ellu hè pruvatu di capiscenu a so conversazione. I zitelli sò prestu attenti à esse à i conte di fairy, poema.

Aghjiezzà è intelligente sò impurtanti acquisitions for the child. Cù u so discorsu d'aiutu, hè u mezzu principalu di cunniscenu a realità.

Un discursu attivu si sviluppeghja in un criaturu à un annu è mezzo, ma lentamente sò numeri nantu à l'ordine di 30-40 à 100 parolle.

Dopu à un annu à un annu, u zitellu annunzià per pruvà à prupietà questi parolle chì ùn hè micca familiarizatu, questu quì si pò piglià l'iniziativa. A fine di u seculu annu, ci sò 300 parole in u so vocabuli, da u terzu annu - 500-1500 parole.

U discorsu di u zitellu ùn hè micca cum'è u discorsu d'un adultu prima. Stu discursu hè chjamatu autònimu. U zitellu usa parolle chì l'adultu ùn avete micca usatu. Sò più accessibili per i zitelli per a pronuncia. "Milk" si pò pronomi per "mocha".

Cu bona educazioni di parola, u discursu autonome sparisce rapidamente. Se l'adulte palesa chjaramente a parolle, u zitellu aduprà dinò per questu, si in contru sustene un discorsu autonomeu, u zitellu parlarà male per un pezzu.

In a zitiddina, a furmazione di l'struttura grammatica di parlà. À l'iniziu di a pena, i zitelli sò duie parolle chì ùn cambiendu di nascita è casu. Cchiu` appressu lu discursu di u zitellu passa cunnessu.

À a fine di u primu anni, i picculi sò stallate oghje in parole.

A cumunicazione tra u zitellu è l'adultu hè di grande impurtanza per u sviluppu mentale di u zitellu.