La mama durante a gravidanza

Immediatamente dopu a nascita, u zitellu bevià i primi prigiusi coli di colostrum ... E ancu se u cordone umbilicale saranu cut, a vostra unioni fisica cù l'altri ùn sputanu in nudda parte. U to pettu à una molla ùn hè solu una fonte di putenza, ma ancu un canali di cumunicazione cù u corpu di a mamma. I pediatrici è psicocrati anu cuncettu: u quartu trimestre di a gravidanza.

Questu significa chì, dopu à abbandonà u corpu di a mamma, u zitellu ùn deveru bisogna cun voi cum'è unu. Allora hè naturali è sana per amparà un zitellu. Fiduciuta stessu! Cume per sapè infurmatu di i principii di l'ameglie, aiuta un articulu nantu à "Ammaistenti durante a gravidanza".

Dopu à u nascita di un ziteddu, u riflettamentu di ricerca immediatamenti. Intenta attruvaranu in u ventu in cerca di un capezzolo. E si avete attachete à u to pettu à questu mumentu, dopu cù a tacquante, ùn sò micca spessu nè prublemi: tuttu succidevamenti cusì cumu nantu à a natura. In u vostru curu, l'activu di u chjamatu supraneghjelu ghjucatu hè attivatu: u vostru sistema hormonal sana accumenza in funzione in u moddu di produzione latta. Tuttavia, ùn vi scandalizate si u scrittura falla è u karapuz hà cunnisciutu da i vostri pettu dopu parechji ghjorni da a nascita. L 'instinente hà pigliatu! A midagghia in l'uspidale o i criatori i zitelli l'amparerà cumu applicà u zitellu. A captura curretta di u pettu hè un momentu essenziale. U zitellu deve piglià in bocca, u pezzu è a maiò parte di l'areola. Allora a latta vene in quantità chì hè abbastanza, è ùn avete micca spiagatassica moltu à l'alimenta. In i tempi Sovietsi, era creatu chì i mariti sò deve esse studiatu à l'amadori. In fattu, ùn sò micca tecniche. Ùn hè cusì difficiule di maestru di a captura curretta. E alimenta nantu à a dumanda ùn hè senza sforzu. Ùn si pò micca? Ùn ci hè micca bisognu di sustene tuttu è pensanu chì a tacquante hè heroisimu. A maiò parte di prublemi sò risolti. Vi diventate u risultatu!

Se preoccuva: hè questu latti? Alarmamenti sicuru, ma vanu. I travaglii di mama nantu à u principiu di "demand-supply". Cume più attivu u zitellu babjaru, u più latinu à u latte. Allora putulu nantu à u primu ghjittimentu! I medichi longu anu abandunatu staghjunu di trè simuli trà e nutizie. In u primu parechji mesi di a vita un zitellu sanu o manghja ... o dorme. Cusì ùn pensate micca chì ùn hè micca gorging. Ci hè un prucessu naturale di divintà a tacchizzata. Ùn vi circate di distractari u zitellu annantu chianci. Better to give him a breast. Hè u normale, se u zitellu hè appiicatu ogni 15-30 minuti durante u "quartu trimestru di gravidanza" dopu, ellu sceglie u so modu di alimentazione - ogni 2-3 ore. Pospere finu à tutte l'affari di a famiglia - ùn hè micca avà à l'uperitivi di l'anziani ideale. Agree cù u maritu è ​​i parenti per a limpieza è di cucina. Concentrate solu nantu à alimentà un zitellu. E pruvà à ripasti un pocu di tempu dorme. Un altru mesi di mesi - è vi serebbe liberu. Ùn manghjate micca u zitellu cù una mistura è ùn sia micca dopaivai acqua finu à i so 6 mesi. Sì riceve qualcosa altru ch'è u latte maternelle, u to mugeriu ùn sia micca stimulatu bè, chì volenu chì a quantità di latti hà cambiatu. Ti ricùardi di u principiu: "dumanda di dumanda"?

Ùn ci private u migru di l'oppurtunità di dumandà à a vostra pene un antru. Amparate à sprimà. Spiegà u pettu "à l'ultima gota" dopu l'alimentazione ùn hè micca necessariu. Ma ogni prenu un suminatu di lattice. Ùn hè abbastanza, di sposta, a mo mamma hà da esse scappa per un poveru ora! Allora pigliate una pompa di coghju bona. Ùn rinunze à l'anche di ghjornu di a picciotta. Hè a notte chì a latta vene più. L'opció più faciule - per dorme s'atrevara cù u zitellu (postu sicuru per u zitellu - trà u muru è a mamma). Allora puderà restà più o menu, è a fiorta seranu cuntenti. Avà sapemu ciò chì deve esse l'amegione durata durante a gravidanza.