Psicologia di i zitelli, amici trà i zitelli

A cumunicazione cù i peeri ghjucà un rolu assai impurtante in u sviluppu suciale è intellettuale di u zitellu. L'amici, u zitellu imparà a fiducia è u rispettu mutuale, a cumunicazione nantu à una pedagugia equitazione - tuttu ciò chì i genitori ùn pò micca enseñà.


L'incapacità di i zitelli à fà l'amici o d'esse amicizia cù qualcosa per un pezzu di tempu u principiu di prisentà digià in u kindergarten. U primu scrittricentu chjappu hè generale chì u zitellu ùn dici micca à i so genitori qualcosa à i figlioli di u so gruppu o quessa cuntentu. Parlate à l'educatore di u gruppu, forsi avemu a cunferma i vostri preoccupati.

Dopu avè principiatu?


Se u vostru zitellu hè di menu di sittus anni è hà pocu amici o micca in tuttu, u più prubabile, e cumpetenze suciale sò amparati più veloce da l'altri figlioli. Perchè, per apprendre à esse amici, ùn pò micca fà senza l'aiutu. E avete bisognu di cumincià quì cù l'abilità di avvicinà à l'altri figlioli è accumincianu una conversazione. Per fà questu, hè megliu di sceglie u figliolu più sociable è favorevule in u gruppu di kindergarten o in u patiu. E cose cun u surrisu. Comu ricanusciuta in a famosa canzone, hè più piacevule per inizià a cunvirsazioni cù un surrisu. Allora pudete dì: "Hola, u mo nomu hè Petya. Pudete toccu à voi?"

Da u tempu à u tempu un zitillù, anche cù e cumpetenze suciale sociale, puderanu esse autoestimuli. Di solitu guasgi oghje dopu un'ecunimentu forti: quandu i parenti divutu, cambiamentu di scola o di kindergarten, quandu si movenu à una altra cità è cusì. Pi quantu possibili, avete da preparà u zitellu per i cambiamenti futichi, discussendu ciò chì succede cun ellu, è ancu scuprendu ciò chì cambia in a so vita dopu chì questu, è cumu si deve esse ubbligatu in stu casu.

Tertuni temperamenti

A strada, ùn importa micca quantu amiche vole u zitellu hà da. U numaru d'amici chì ogni nidu hà bisogni deprezza da chì timida hè o, perversamente, sociable. Per scopu di sviluppà e cumpetenze di cumunicazione, i figlioli timii anu bisognu à avè dui o trè amici amici, mentri l'estremi sèntenu grande in una big company.

Ogni parente vole chì u zitellu sia popular entre peer. A più chjave nant'à u stessu tempu hè di vede l'ogettibbilità è dettiru a partenza di e vostre preferenze. Difficultimenti principianu da quandu i parenti è i zitelli possani temi diffirenti. Una mamma è una mamma sociable, chì anu un figliolu tonu o una figghia timida, spessu partenu à mette troppu pressioni à i zitelli. Ma u principale di u principale induve, per contrà, cura ancu troppu cumpagni di u zitellu benamatu - pare avvede ch'ellu hè megliu avè unu, ma un veru amicu.

A più ùn hè micca sempri megliu

Hè bellu chì u zitellu hè circundatu da un gran numaru d'amici. Ma cum'è una amichezza veramente intima, u principiu "più forte, u megliu" ùn cede a funzione. Ancu un figliolu assai sociable ùn pò mancà a bona amiziana chì ci voli, in quale ellu hè cumpresu è accettatu cum'è ellu.

U numaru di amichi varieghja quantu u zitellu sviluppa, cum'è u cuncettu di l'amici in cambia. In i zitelli priugrafichi è i figlioli più chjubuti, amichi, per regula, diventanu i zitelli accessibili più accessibuli, cum'è generale vicini in u patiu. E postu chì parechji sappiinu stu criticu, a question "Quiani sò i vostri amici?" Un ziteddu ghjucatu solitu generali una lista sana di nomi.

Cchiu` appressu lu cìrculu di l'amichi si stanca - i zitelli partenu di sceglie, pruvendu da u so gustu è l'interessi di mutuale. E i carusi sò fideli à u circhiu di amici per un bellu tempu. Ma, anche una relazione forte, in l'anni di l'adulescenza l'antica amizade pò esse disintegrate se unu di l'amici fìnicu o emocitale spicca più veloce di l'altru. Per esempiu, un amicu accumincia e ghjovani, è l'altru hè bonu infusu, è nè fisicu, nè prumittiu di emozioni.

Ma, invechje chì un zitellu hè 5 or 15 anni, l'incapacità di esse amici o perde una amica hè una prova dura per ellu. E i genitori avissiru aiutà à trattà a situazione difficili.

Cumu ponnu aiutà i paisani?

Crea oportunità per l'amici. Peritu perpende à u zitellu se ellu vulete invistiscia u so amicu pè visità o di fà festa per i so amichi o i figlioli vicini. Invita unu di i zitelli à a so casa, i zitelli truveranu contactu più faciule, parlante one-on-one. Truvate una attività per a so piacimentu - una settimana di sportu o un cercolu di prughjettu, induve un zitellu puderia scopre è cumunicà cù i so pari.

Insegnite a vostra figliola a cumunicazione dritta. Quandu discurriate cù u zitellu per piglià in cuntattu i sentimenti d'una altra persona, pridicheghja l'empatia è a ghjustìzia, infundate in ellu pussibuli socialità assai impurtanti chì u più tardu aiutà micca solu per truvà vera amici, ma ancu per esse amici per un bellu pezzu. I zitelli pudessinu a cumpassione prima 2-3 anni.

Fate discutiri cù u zitellu di i so amichi è a so vita sociale, ancu s'ellu hè ghjucatu un adulescente. Spessu, i zitelli, in particulari i anziani, sò reluctant à parlà di i so prublemi cù l'amichi. Ma però, necessanu a vostra simpatia è aiutà. Se u vostru zitellu dichjarà "Nuddu m'amattenu"! Ùn ci vole micca cunsola cù falsi frase cum'è "Amemu à u vostru babbu". o "Nulla, truverete novi amichi". - U vostru zitellu pò decide chì ùn piglià micca i prublemi. Invece, pruvate à dìllu francamenti ciò chì era successu per ellu, se batticò cun un amicu amicu, o si sia in classe "cantu biancu". Analise cun ellu pussibuli cunflitti di u cunflittu (forsi un amicu hà avutu u malu) u pruvate à truvà modi di cunciliatori.

U più anzianu u zitellu sia più forte, u più di a so stima d'autorezza hè stata influenza per u successu in u gruppu di peer è l'opinione di altri figlioli nantu à ellu. È se u zitellu ùn hà micca amici, ùn hè micca imitatu o invitatu per anniversarii, u cumencia à sente com'è un pezzu. Ùn hè duru micca solu per a persona più chjuca - i so parenti si sentenu ancu insulte à altri figlioli, i so parenti è ancu à i so figlioli per esse "micca com'è tutti l'altri". Inoltre, i genitori spessu sentenu culpèvule di ciò chì succede. Ma a so intervenzione in a situazione chì hè stata essa pruduttu. Pudete supportà u figliolu è aiutanu cun cunsigli, ma à a fine, hà da risolve u prublema.

Questu hè impurtante!

Se u zitellu hà un cunflittu cun un amicu, cunsigliu per e possu manere fora di a situazione. Praise your child for good, good acts and blame when it shows selfishness.

Natalia Vishneva, un psicologu à baby-land.org