U to figliolu andò in prima classa


In a vostra famiglia, ci era un avimu succorsu ... Hè avutu cume di stu ghjornu in anticipazione gioia è à l'altri tempi di l'ansietà dulce, pudete cumprà tutte issi petite chjucchi - un saccu, notebooks, lapis, lapis. Un ghjovanu studientu hè vistutu cù una agulla, cum'è un cavalleriu o una piccola. Allora, u to figliolu u primu gradu ...

Per principià, parechji riduce sbalanu u prucessu di preparà un zitellu per "furmazione" in diverse istituzioni preparativi. Per esempiu, maestru di u prugramma per a prima classa, studia lingue straniere, è apre studii informati. L'effettu di stu furasteru forziusu sicilianu secondu a ricerca di specialista hè solu un solu - questu hè una crescita in a quantità di informazioni.

Per via di questa "preparazione", i zitelli, quand'elli sò ghjunti à l'scola, ùn capiscenu micca l'esencia di i dumandati indirizzati à elli, diventate rigularmente, u maestru sognu inattendu, ecc. In ogni casu, anu bisognu di "esse fora" a lezienda tutta, cuncintrà è attenti à l'apprenu u materiale di l'insignamentu è più più. Stu cumpurtamentu hè spiegatu da u fattu chì i lettori, i criri incridenti ùn anu micca interessu à l'apprendimentu, accumincianu a viulenza di a disciplina è, per consente, cunflitti cù u maestru. I paisani sò sbagliati - anu datu tanta forza per preparà a so zitella. È u puntu tutale hè, cum'è parechji psicologi chì creanu, chì una preparazione psicològica di u tarritoriu di u zitellu per a scola ùn hè micca dipesa da ch'ellu sia capìte si u zitellu pensa.

Per risolvi stu prublema, hè necessariu, prima, di sviluppà interessu in u zitellu in a cugnizzioni, di sviluppà analitiche, creativa, è altri abilità, invece a memoria, l'attinenza, a percepzioni, u pensamentu, u parolle, etc. U sicondu, ùn avete micca scullate un ziteddu chì qualcosa ùn hè micca travagliatu per ellu, ma hè necessariu di capiscenu a causa di fallimentu, di discussione è d'aiutà à curre l'errore. Per queste azzjonijiet, spicciemu fiducia in ellu, per programà per ellu successu.

In fine, deve esse dichjaratu chì a situazione emotiva in a famiglia hè di grande impurtanza per a preparazione di u zitellu per a scola. Amore, intelligenza, esigenza parenti, confidenza, educazione di adurenza, indipendenza, impegnu è rispunsevuli sò a chjave per l'adattazione successa è veloci di u zitellu à i ghjorni di l'uttùviru.
Prima, avete bisognu di ricurdari di voi, è sicuru, u zitellu hè in un statu di stress. È ùn hè micca male, micca bonu - hè un fattu. Questu hè un statu naturali assuciatu à un cambiamentu cardinali in a vita di a famiglia, in u modu di u ghjornu, a modu di vita, l'affari di u rituali di a famiglia. Hè impurtante per esce da stu situ stressful senza perdita, per contru, chì abbia a fundazione per a futura scola successiva di u to figliolu.
Chì pudete fà per avè bisognu?
Prima, pruvate trattà tuttu cù l'umuri luminosu, sì ottrite, cercate bè è ancu cuddienti in ogni situazione. Dopu assai anni, cù u zitellu, ricordate cù un surrisu u so primu attempu tortu à scrive, i primi successi è di decepzioni, i primi "amici di l'escola", u primu maestru.
Allora andemu à a più impurtante - u primu maestru. Da queste ghjorni u primu maestru sarà a persona principale in a vita di u zitellu. L'autorità incontruvanti di u primu maestru hè a guarantiscia di u successu successu di u vostru figliolu micca solu in l'scola, ma in vita. Questu dopu, cum'è u zitellu, principia à piglià una attitudina critica à ciò chì passa è à e persone chì circallu. È oghje sempre una fede senza cunferma in u maestru, in a so currettu è a ghjustizia, aiutarà à u primu passatore cunnisciutu u maestru di a cunniscenza di a scola. In relazioni cù u primu maestru, u zitellu hà a capacità di cumunicà cù l'auturità in u futuru, cù e persone chì in a so subordinazione duverà. Ùn minimice u sensu di questu. Ogni noi, ancu u più liberu di libertà è indipindente, hà da esse in una situazione di subordinazione, è a nostra espansione di cumunicà cù "pussibilità" pò aiutà significativamente o impediscenu. U prototipu di sti rilazioni hè ghjustu postu in a prima classa. Inoltre, un zitellu à questa età ùn pò micca ancu capisce quale sapia chì deve bisognu, chì ùn hè micca, quantu megliu à fà cumparisce questa o questa tarritoriu, ùn hà micca sviluppatu un strumentu di studiente individuali, ùn ci n'hè micca suġġetti particulari preferiti. Tuttu questu in u futuru. Oghje, u zitellu hè più faciule per sopravivviu stu periodu difficiulmente, si fede u patruni, seguitate i cunsiglii è i raccordji. In u vostru putere à aiutà u zitellu. Ancu s'è avete dubbitu nantu à a curretta di i richiesti di u maestru, in a so litteratura pedagogica - ùn esprimianu sti dubbiti in u zitellu è, sopratuttu, ùn cunnanna micca à u maestru in parlendu cù u zitellu. Ùn pigliate a terra fora da i vostri pedi. In una cunversazione cù u zitellu, salizzate chì vo rispittà l'opinione di u maestru ("Eccu, siccomu Anna Alexandrovna hà dettu, per quessa deve esse fattu"), fate curazioni di e qualità di u prufessore chì ti impresu ("Sì, Inna Nikolayevna hè stretta, ma ella voli, Cusì hè assai bè cundutu, è teni tali l'ochji amici) è cusì. E pruvate di risolve i vostri medti in una riunione persunale cù u maestru, à u mìnimu chjamà aiutu da l'amministrazione. Se dopu dui mesi, avete sempre dubbitu u maestru, pensate à cambià a classe o scola.
U piriuu di dui mesi ùn hè micca esse cimitatu accidintali. Ci hè un avutu quantu a vostra famiglia hà bisognu di survive u stress. À questu tempu, u zitellu sperienze i seguenti cambiamenti in salute è di u umore:

- dolore di u malu abdominal;

-Disturbance di digestion (diarrea o stinata);
- diminuite o aumentate l'appetite, aumentatu cravings per dolci;
- u bisognu di u sonnu di u ghjornu è a fatigue à a sera;
- irritabiltà aumentata, scuru, o agressione;

- una volta à l'hobby è à u cumpurtamentu inizjali: invece, me ricurdò l'esistenza di jucà chì ùn avianu micca ghjucatu durante un bellu tempu, o cumincià à mastigà in my ungles, succione u mio dettu, svegliate cun voi, è dumandani à voi à manteneu in i vostri bracci, pusonu à u lettu.

Queste è manifestazioni simili sò una reazione nurmale per u stress di i primi ghjorni di scola. Traite cun pacienza, ripetite u zitellu più spessu, chì ti piace à ellu, chì ellu hè maravigghiusu è chì tuttu sera ghjuntu per ellu. Avà, più di sempri, u zitellu ùn deveria u vostru sustegnu è u amore incondizie. Ricurdà, stimarcu suparbitatu à questa età hè normale è necessariu. Hè auture di fiducia in i so capacità, in i so capacità chì permettenu à un zitellu à piglià un novu affari per ellu senza temoricu è facilmente maestru novi sapori. Spessu, nota u successu di l'studiente ("Questu armaruzzu venenu perfetta!", "Wow, pò digià cuntendu tali numeri enormi!", "Cosa rilazioni interessanti hà avutu, aghju veramenti!") È ùn manca solu l'attenzione per fallimenti - quellu chì ùn faci micca nunda. Gradually, violations in behavior and health, if they arise, will come to nothing. Se dopu dui o trè mesi, avete sempre oghje u cuntenutu esederu di u zitellu - cuntattate un psicologu o un duttore.
In u listessu periodu, u zitellu annunzià da fà attivà relazioni cù cumpagnie chì sò ancu assai impurtanti. Fuggite l'amistat, insignate u zitellu per risolvi i problemi di i relazioni. Certi picciriddi anu un scopu di distingue da u ghjornu per truvà qualcosa ghjarcha in u gruppu. U zitellu hà cun fiducia è orgogliu chì dicenu chì "Pasha l'oghje tutte e lezziò torni è u maestru facia cumenti" o "Masha aduva e scurdate tuttu u tempu è rimette in a lettura". Ùn hè ghjallacciatu per esse incuraghjenu u to figliolu o figliola cù e parolle: "Ma ùn fate micca, hè listinu!". Ùn ponite l'arruganza è u sensu di l'exclusività, sapete quantu hè difficiulmente cumuni cun l'adulti chì apprufundenu solu questi qualità. Hè megliu di cambià a conversazione in un canali neutru, è dumandate à u zitellu se fate bellu spinà, chianci, esse fendu tuttu ... E discutere cù ellu a situazione, truvate un modu chì ellu pò esse accusa di sti errelli è cumu pò aiutà à i so novi amici.
E, sicuru, a prima vittoria di l'attività di furmazione è i so travagliu hè assai impurtante. In teoria, l'istruzzioni in i primi dui classi ùn hè micca spéculate, è in i primi mesi ùn sò micca dumandati a lettres à i zitelli, ma in a pratica sò dumandati è nutati: i maestri pruponenu diverse sustituti per stimi - suns e clouds, asterisks, bandieri, etc. Ùn ci hè nunda di male in questa attuali. Invece di a quistione: "Eppuru, ciò chì avete u ghjornu?", Dumandate ciò chì u to pupulariu hà amparatu, ciò interessanti chì successe durante u ghjornu di a scola, ciò chì pò esse fieru di o qualchissimu chì u so timore. Inseme à un zitellu à evaluà u prucessu di l'apprendimentu è l'apprentice, no solu i risultati.
È più - dà à u zitellu tant'independenza quantu hè prontu à digià. Pruvate micca di fà per ellu ciò chì hè prontu à fà per ellu stessu. E, ùn importa ciò chì vulete cuntrullà ogni passu, ogni muvimentu è ogni pensu di questu, avete firmatu è fessi gradualmenti di u to figliolu à natà gratuitu.
Ricurdativi, u to figliolu hè crisciutu - hè issa un pupu.