Preparing children for kindergarten

I ragiunarii per dà un criaturu à un kindergarten sò assai: a simplice di bisognu à u tempu di tempu per u travagliu o a vuluntà di abituà u zitellu à u cullettivu. In ogni casu, prima hè bisognu di decisà se u vostru babbu hè prestu per entra in una situazione pocu straniera è sottu a direzzione di a persona di l'altru?
I preparanu i zitelli per kindergarten hè un mistieru rispunsevuli. In u nostru tempu, ùn hè micca cusì faciule d'identità u zitellu in un kindergarten (per a mancanza bundana di spaziu, a cola pò arreri annantu à parechji anni), ma ancu in quellu chì vulete. Ma questu hè micca u solu prublema. Ùn puderebbe micca ghjustu è surtite u zitellu in u gruppu. Forsi, u grandi stress per u zitellu sera separata da a mamma (per regula è per un tempu assai tempu). È cullucà in a squadra, chì duverà unisce. I siciliani pensanu chì dopu à un annu è mezzo, l'assicuranza di una mamma vicine hè micca per u zitellu chì hè severu cum'è prima. Prima, per via di prucessu fisiologicu suffirenu. U zitellu ùn hè più stà inde u putere, pudete manifestà, spiecanu è fate assai in u so propiu. Inoltre, u zitellu sviluppeghja à una maiò grandezza, quellu di u sedu di cunniscenza di u mondu chì u circondu. È per quessa, si piglia ciò chì passa, chì significa chì l'absenza di a mamma passà menu notu.

Ma, invece, a vigilanza versu stranieri è micca familiale serà presenti almenu à 2 - 3 anni. Avemu chì sta funzione hè in inherente in parechji adulti, anzi di parlà di i zitelli.

Per fà preparà i zitelli per kindergarten, parechji ghjente puderà andà à l'aiutu di un psicologu. Uvertu u zitellu à un spicializatu. Cù l'aiutu di situazzioni simplicità di jocu è prucessi, hà dettu assai di u sviluppu psicologicu di u zitellu. Ma pudete gestione nantu à u vostru propiu.

In ogni casu, u zitellu necesita preparazione psicologica per entra "in a sucità". U zitellu deve esse tombatu per un pezzu cù i so parenti è cunnisciuti: l'abuela, i fratelli è i frati più amichi, affidanti affidanti, forsi avemu una bona babta. Mentre caminava, pruvate à atraversu u vostru zitellu per ghjucà à altri figlioli. Avissi bisognu à un certu norme di cumpurtamentu chì serà necessariu in a kindergarten: ùn selezziunate ghjoculi, micca micca offend à i zitelli è ùn ne micca darete offense. Fighjà u to figliolu. Ghjè in cuntattu cù altri figlioli? Or hè questu da? Scantu da i straneri è si liggeri?

Vaju cù u zitellu à visita, sopratuttu in e famìglie induve ci sò dinò i zitelli. Sò accede vultà, è ùn anu micca invità e mamma cù i zitelli à ella. Perchè in casa, i zitelli sentenu. Ciò chì hè chjamatu "a gusto", è i maestri di a situazione. Questu serà un tipu di prughjettu di a situazione in u gruppu. Cumu ritiunu u rispettu? Ùn un passu da a mo mamma? Ricusate di manghjà di ciò chì a zia no fuma ùn prupone? Ci hè vale. Se u zitellu piglia in ghjocu, ghjucanu normalment cù l'altri figlioli, tuttu hè in modu.

Sì ùn avete micca pensà à dà u zitellu à u canzone è si avvicinassi à u kindergarten à una età maiò, dopu qualche parechje di gruppu di sviluppu iniziu pò esse un preparazione excelente. In such circles with children sò ingaghjati in ballu, scrive, developing games. Tutti issi cumpagni chì pudete infundate in u zitellu è in casa, ma in u gruppu cumu se cumunicare cù l'altri figlioli è avè addupitu à l'adulti altri abbinuti. À u listessu tempu, u zitellu senti cusì cunfidendu, perchè hè vicinu.

Ricurdativi chì ogni puddu hè individuu. E ancu se u vostru stubbornly refuse to play with others, forsi hè solu una caratteristica di a so psique. Se u zitellu si prefere di ghjucà solu, ùn a forza. Se per ellu - questu hè un statu cunvivanu, ùn ci hè nunda chì deve esse fattu. Hè pussibule chì a pusizione di un usservatori esterno hè u più adattatu è prestu ellu stessu avvicinà à altri figlioli.

A cosa principalu ùn hè solu a preparazione psicologica di i zitelli, ma ancu per infundir l'habilitati necessarii. Hè propiu: l'abilità di vestitu, per sapene affiche (cù l'aiutu minimu di l'adulti), è cusì. A freccia unu ponu osservà a seguente stampa. A mamma vene in a sera per piglià u zitellu di casa, ma e stivali di u zitellone ùn sò micca nantu à a perna ghjusta (à a destra à manca, da manca à u dirittu), a chaise ùn hè micca buttone, i mutandine sò vistutu di ritornu, u sciarlu hè impannatu aleatu à u collu, è strade sottu à ellu in u pianoforte. È a sciarpa hè stata ... micca u so. Insegnassi u zitellu corregiamente è vistutu cusì bellu. In questu, pruvate di ricivverà una robba cómoda (minimu di buttoni picurani, pantyhose strisce, pila di strings, etc.).

Insegnite à u to figliolu per andà à u bagnu correttamentu (pote o toitettu secondu l'età), observe i reguli di iedene persunale. Piglia a manu davanti à pratiche, dopu avè visitatu u restroom, lavate dopu à u sonnu, lavbevi cù una stuppa, manghja com'è pedace.

Hè assai impurtante, ma incredibile difficili, per inspirà u zitellu chì ùn hè micca necessariu di imitallu à altri figlioli in tuttu. In ochju, vi scurdà regularmente, per esempiu, l'scena di licking icicles chì ripiglià u zitellu in a sera.

Pruvate d'explicà e regule elementari di cumpurtamentu à u zitellu. Ùn pudete micca esse capricciusu sè ùn vi piace micca qualcosa (alimentazione, ghjucà, etc.). Ùn pudete micca selezziunà ghjoculi, offend à l'altri figlioli è stuff.

Pruvate per fà as easy as possible for u zitellu à stà in u kindergarten, in particulare se ellu ùn vole micca stà. Watch him and identify all the weaknesses. Per esempiu, se un zitellu hè difficiu per capiscu a splutazioni di a so mamma è di casa, pensate di qualchì situazione di jocu, per esempiu, chì per un zitellu hè una prova, in quantu à l'eroi di u so cartoon favorito. È in fine, cum'è una recompensa, Mamma venite. O partite da u zitellu cù qualcosa, per esempiu, per una zitella con bursa amica o una bufanda. Se u zitellu hè sopratuttu è pianu lentamente, fate un picculu posteru nantu à u quale si piacere (o paste, cutatu da a rivista) hà vistimenti ind'u ordine per esse ghjustu. Poni nantu à u muru di u locker room o in a cabina di fugliale. Cunfunde i scarpi right and left? Cliccate nantu à l'imàgine nantu à l'unu è l'altru (spiegà chì anu da esse in l'esterno di u pede). Fighjate, fantasia è pruvate aiutà.

Certu, un bonu educatore di gruppu seguità dinò seguità à i zitelli, è dà a so massima attenzione. Ma ùn hè micca solu di cundiscerà, tuttu pò succorsu, è u zitellu vene in una situazione vera cunghjunta. Dopu tuttu, per vigilà tutte i zitelli à u stessu tempu, ancu un maestru e infermiera di sapè ùn hè micca possibbili. Per quessa, u prucessu di preparalli i zitelli per a kindergarten hè assai impurtante.