Portemu u picciottu in kindergarten

Quante disputi è contradistizioni sorgienu durante a discussione, hè necessariu di darà u zitellu à un kindergarten? Quante ghjente, tanti opinioni. Ogni parente crede chì ellu cunnosce u so figliolu è pò fà una scelta adattata. Di sicuru, à l'età di trè anni, hè quellu chì duverà u zitellu à a vivería, ogni parente decide individually. Ma à una età maiò una decisione deve esse fatta, guidata da i bisogni è i desira di u zitellu. Pense nantu à chì u to cumpurtatu u vostru picciutteddu in a strada di andà à i zitelli.

I figlioli sò nati cù u so caratteru stessu, ambizioni, esigenzi. È dunque, deve definisce claramente tutti i priori. Innota chì ùn importa micca quantu pruvate, ùn pudete micca rimpiazzà u zitellu cù parechji. Ancu s'è avete l'uppurtunità di abbandunà u vostru picciriddu cù i vostri avis, per mezu di a vostra età, ùn anu micca pussutu d'intrenetà u zitellu per dà venti à a so attività iperattività, è insegni cun tecniche mudernu. Siccomu tuttu ha cambiatu drammaticamenti ancu da l'u tempu di a nostra zitiddina, chì pudemu dì à a generazione maiò.

Se vi vede chì u zitellu hè sociable , diventa ghjucatu cù i zitelli è a mente l'aggradisce, perchè avete bisognu di pensà à familiarizà u vostru zitellu cù una sucetà adattata. Sì avè sempre decisu di darà u zitellu à un kindergarten, avete bisognu di preparà u zitellu gradualmente.

Prima, pruvate à aderisce à u regnu , chì sarà in lu kindergarten, in casa. U lamentu di u lunch, u sughjornu in un certu u tempu, un pranzu di mezzanariu, è u cena hè digià cum'è a tòia. Questu avete aiutu à adattà megliu à u giardinu. U prossimu siguiu, in anticipu, intruduce u zitellu à i cuverni è nanna, perchè u primu ghjornu, u zitellu ùn avè micca a ghjente chì ùn sò micca amici. Quandu u tempu hè ghjuntu à visità u kindergarten, accustome u zitellu annunzmente, i primi ghjorni, abbandunate a meza ora, eseguite cumu u cumpagnu di u zitellu in u gruppu, se ùn ci hè micca chiancennu è capricciosi, continuanu a visita, ma ogni ghjornu prolongate per 10 minuti. Se u zitellu chianci, pruvate di stà cun ellu durante stu tempu, permettenu di ghjucà, ma à a listessa ora sapire chì a mo mamma hè vicinu.

Aos gradualmente, puderebbe sienti scusa per esce per un pocu minuti, bè, per esempiu, "Necessito andà per un minutu, chjamatu, ora vene". Cusì, u zitellu avarissarà pocu à l'abitudine. Di sicuru, in stu casu, s'apprimau à u giardinu serà prestu, ma questu hè megliu chì traumatizà a psique di u zitellu.

Ci sò assai argumenti in favore di kindergarten. Prima, u zitellu ampara à cumunicà, perchè u kindergarten hè un mudellu di a società. Aprita di determinà cù quale ellu voli esse amici, è chì hè solu un amicu. Siconda, classi diriggiuti da i prufessori prufessiunale, sviluppate i motivi di u mutivu finitu, l'attinzioni, u pensamentu In i gruppi altimati è preparativi, i zitelli sò digià preparatu per a scola, in una forma ghjugna è accessibile sottumessa una lettera è una lettura. Hè sceltu chì i zitelli à l'età ghjera assai piace à ghjucà è per insignà qualcosa, hè bisognu di interessà, questu hè u travagliu di i maestri. L'approcciu curretta di ogni zitellu, dà u risultatu, una persunità forte è formata.

Ancu s'è tù stessu educà u vostru zitellu , ùn ci hè garantitu chì avete sceltu u mètudu di l'insignamentu. Mamma sapi ciò chì hè megliu per un zitellu, dite. Sì, ogni mamma si pensa à un nivellu subconsciousu u statu psicologicu di u zitellu. Ma a fossa contr'à fatturi invidibuli "negattivi", in stu casu, solu l'egoismu, hè una alimentu cunzente da u mondu. In u futuru, u zitellu sarà in micca dispostu è cunfusu. Sempre seraghju quì, di novu dicerete. Ma ùn pudete micca pruteggià i vostri figlioli in a scola, à u travagliu. Quantu ùn avete micca piace, ma ogni zitellu devenu passà l'adattazione in a cumunità nantu à ellu stessu, è assicuratevi di esse stallate per ellu stessu.