U trattamentu di unghie pilu cù rimedii tradiziunali

U sònniu di qualsiasi donna hè bella è culurita. Ma l'angheghje frà u bracce ponanu assai emozioni à u so pussessore. À i vostri unghji sò forti è bellissima, prima di tuttu ciò chì deve bisognu di lavurisce e mani solu cù acqua cale: in poi li unghie micca spontate da l'insuffizzioni. L'acqua calda s'assicceghja u unghje, fa rassicatura, è, inoltri, s'asseca a pelle di e mani. À i vostri chjudi eranu in cundizione excellentu, avete bisognu di massaggi, spiagge, ungulate, lavurallu, nutrimentu raziunale. Inoltre, u trattamentu di unghie manighjetti cù rimedii tradiziunali aiutanu à pusà l'urdinate. Ricurdativi chì i vostri unghji seranu delice si avete guardatu.

Ravi rotte è fragili.

Unghie rotulante è fr.wikipedia, pò esse u risultatu di vitalizzii di deficienzi è malnutrition. Inoltre, quelli unghie pò parlà micca di a mancanza di calcium in u corpu. I prodotti lattichi, cum'è u casgiu di cottage, aiutanu à restaurà a so deficientia. A data, ci sò assai preparati di calziu chì pudete sceglie cù u vostru duttore. Sì a causa di unghie finesse in a mancanza d'elementi è vitamini, anu bisognu di cunsumà assai verdi freschi.

Bagni per u rinfurzà di u cla.

Uni pochi di zucca di limonu si aghjuntà à u girasole o l'oliu d'aliva. A mezura finita hè aduprata in forma di un bagnu per unghie saule. Per rinfurzà i unghji, pudete ancu aduprà u ziddu di limonu, grattannulu à u bagnu chì uniceghja. U bon nutrimentu di u gustu di u unghje hè una mistura compostu da ugnunu parti di l'olii di vitamini A, E, D è crema. À i vostri unghie sò rapidamente criscenu è sò forti, avete bisognu à manghjà a gelatina. Un grande quantità di gelatina hè cuntene à u chill from l'ochji di i porchi, i peri è a cuda di a vigna. Cù l'aiutu di a gelatina, pudete rinfurzà ùn solu unghji unghji, ma ancu l'osse è u capeddu.

Strengthen unghie dapoi aiutanu i banni di u mari. 1h. l. mari o sal marina ci si disolvi in ​​acqua calda. In questa solu solu, tengo mani per 20 minuti. U cursu di prucedure hè di 10 ghjorni. Dopu un mesi, u trattamentu di e unghji pò esse ripetite. Stu salottu serà utile non solu per unità, ma ancu per a pelle di e mani.

Pudete rinfurzà i unghie cù un cumpressu: 70 ml d'acqua, 25 g di glicerina, 5 g d'alum. Per rinfurzà i chjudi di u pilone finale, bisognu à friccià cù l'oliu vegetale o u zitellu di limonu. U travagliu, cum'è a lavare è a lavapiatti, sò fatte cù guanti. Questu manera ti evitari di diluisce e vostre unghie.

Carri sirviziu cumpressi: cuteddu aromatizzutu suvitatu è fate tene à a carne per quattru minuti. Allora vi tocca appricà a crema nantu à i vostri unti è u massaggi.

Cume blanarie unghie cù rimedii tradiziunali?

Sì e so unghie chjucu u so amaricitu, u zuccaru di limonu l'aiutà. Hè da esse stralunati à a chjave. Pudete ancu aduprà u zucchinu di grolini gezzi, grolini neri, cranberries o l'acitu di tavuletta. Bleach l'unghje cù una mistura di 1: 5 glicerina è peròxidu di l'idrogenu.

Maschi per unghie.

Mask di ghjesu di meli: hè necessariu trascuratà cun cura una uvirava d'ova, una cuncepimentu. avena, una st. l. meli. Prubbicinò nantu à e mani è nantu à i guanti di cuttuni. Mantene a so mascara per 15 minuti, hè chjucu nantu à l'acqua calda, è a crema nutritiva hè appiicata à e unghji è di a pelle di e mani.

Mascara sal di iodu: trasfurmà in un vetru di acqua 1 tbsp. l. salata grande è aghjunghje un pozzu di gugliera di iodu. In questa suluzione, lasciate u filatu di cuttuni è frettaghja in i so unghie.

Mascareta di patata: 2-3 pc. patate brùchuli intrecciati cù u latti. Quandu u mischju prestu nantu à e mani è seguite finu à tuttu chjode. Eliminate a maschera cù acqua calda è aplica una crema.

Ungüee per unghie.

Stu trattamentu cù a medicina tradiziunale deve esse fattu ogni notte. Furmà 1 uovo. Pigliate a grilla è anch'ellu cun forchetta. Aghjunghjite in u ovu 4 g di cera di a cera di l'abate, imbuttata da u bagnu di l'acqua. Aggiuncenu u oliu di pezzu finu à chì un furmagliu pilu hè furmatu.

Capra bianca.

Perfettamente di rinfurzà i to cutie di uca, preparatu da materii primi mediare. Hè necessariu di mischjà in una parte di u bageghju di u pastore, d'ortigue, a co-occurrence di grey ase, duie parte di u risiziu di grassu rossu, è trè parte di i fiori di u babbone u biancu. 1 tsp. U cullizzioni ricivutu hè spedutu in un vetro d'acqua furiu, hè infuziatu in un termu 6 à 8 ore. In seguitu, avete bisognu à strainà, piglià a mità cun una cupola trè volte di ghjornu.

Maschile di uce.

Viulazione di circulazione sangue pò causà l'invichimentu di i unghji, facenu male è bruntenti. Per ciò chì tenite una circulazioni di sangue suttili, avete bisognu di applicà l'autormatizazione. Pudete fà in un postu di assenza è di standing, trè volte à ghjornu durante cinque minuti. Se tu site un maschile per esse, u poutu deve esse pressatu à u stomacu, è se sente, poi posite u lavu in a cella.

Per principià l'autodisazione hè megliu incù cuminciate e mani. Hè fattu da una manu libera. Stroking incipiente da a chjave è si sviluppa gradualmenti à a pulita. Sta manipulazione hè fatta 3-4 volte. Allora, cù u filu di u palme, amassi u pezzu 5-6 volta. Tuttu chistu ci vole à fà cun l'altra banda. Allora i dete di l'eppo mani anu compressu in pugnieri, cunnette i falolei middi di i dete e frettaghji in una direzione quì sottu. Allora u so rubbru hè fattu per turnà. Quandu fogliheghja a falangue finisca, i pichjadi sò stati ridiciutu.