Mètichi di cumbattà a perdita di u capeddu

In u vaghjimu, parechji si piglia per sperimentà i prublemi di capelli, u più cumuni chì anu a so perdita. Ci hè parechje modi per i cummattiri a perdita di u capellu, ma micca tutti quelli sò effettu.

Ricordu sempre chì u voluminu hè megliu mantene da i capelli sani è neve. U xampu è bagnu-hair conditioner sò sempre una seria è creatu per mantene u voluminu. U regula più impurtante di un beddu attrazzu sottu un toccu hè u minimalismu à l'usu di stommazione. Hè abbastanza per aplicar una quantità di mousse à e razzi di capelli è i mette cù un secadoru di pienu o ferru di curling.

Cridendu à a pelle di u corpu

Pruvate per regularmente, ogni dui à trè ghjorni, utilizate un muvimentu di corpu è ogni ghjornu appieganu u latte nutizie o bagnu. U tassu vende fora pocu. Ma l'avemu a vulete è in u vaghjimu à pruvà di un suli d'oru di una pelle. Modi muderni per cura di a pelle "dopu à u soli" sò spessu cuntenenu pigmenti coloranti. Ùn sò micca solamente l'infierru di a pelle, ma ancu di fà u culore di u focu più intensu, permettenu di "ùn lavà micca" per più. Pudete ancu aghjunghje un pocu autosunburnu à a to normanna o crema di corpu. A principal hè di mischjerà bè è pre-buccia di a pelle per chì u culore hè distribuzatu ancu. I amanti di i rimedii naturali hà inventatu u cafè sbucciatu, chì ùn solu ùn eseguisce e exfoliate, ma ancu à a pelle una tintura chjara. Dopu u cafè di a matina, ùn tira micca u spusatu da i Turchi o cafè, ma l'utilizanu invece di machja. Hygiene significa ancu esse elettu da tene à cuntà e cundizioni climatichi. Per esempiu, u gelu di ghiacciata in a caduta devendrà essiri cambiatu in un casu maiori, senza alkali, chì secca a pelle cun una crema nutritiva o mantra. Ùn bisognu micca di u capiddu di l'idrolipidu di a pelle, chì volenu chì u sensu di l'angustate è l'prughjettu seranu perde. Per lavà ancu esse migliori modi speciale in quale l'aghiforme entra una crema o mantra o oliu. À a pelle sempre hà avutu un apparenza sana è radiante, hè necessariu di praticà nantu à l'alimenti ricchi di beta-carotene, chì hè provitamine A, - carotti, pezzi, calabacini, spina, tomate, melone, corn, mango, cadere. Beta carotene dà a pelle un tintu scuru specificu. Inoltre, provitamine A - un antioxidante putente: impedisce l'accumulazione di radicali libretti in i celuli di a pelle chì purtanu à u crescenu.

SOS-humidification + nutrimenti intensivi

Tempu di tempesta cambia, u primu fiatu, u ventu è a humidità alta - tuttu questu hè un esternu seriu per a peddi, chì ùn hè micca riclatu di i scorsi ultravirsiuni di l'estiu. U risultatu hè un sensu di tightness, secure, peeling, itching. Ma tuttu ponu esse evitati. À l'estiu, quandu a pelle emetti una quantità di quantità di sèbru, sò pocu chjusi di credi u gels dullirassi. Ma cun l'accuminzamentu di i primi friddi, a pelle dumandarà esse più fresca è ancu prutezzione. Pruvate di sceglie una crema cù una struttura cchiù densu: anche mancu furia oleosa o di cunglizzione, hè dinò di salvà. Paga è attentu à i mezi cun l'amandula, l'oliva è l'oliu di sesame, u mantra è u karite; ùn sò micca micca sfigurate di a tela, ma dinò nurmallu, mantene in un tonu è a pruteghja da l'effetti dannui di l'ambienti esterni. A principal hè di appricà i prodotti d'hidratazione è nutrizione per 30-40 minuti prima di sluffiate: durante stu tempu i nutriutti è i moisturizers anu da esse u tempu di penetraru prufonda nantu à a pelle è pò veramente a prutezzione.

Tonus è fermezza

Una di e caratteristiche eccillenti di u vaghjimu hè una diminuzione di u tonu di a pelle, è per conseqje - armi picculi. Ma ùn avete messu in folla. In u nostru tempu, assai prudutti cosmichi - creme, mascarelli, tonichi è loci - capaci di "fighjule" a pelliccia caniata. Pagaete attente à a vostra dieta. Sò dighjà i prudutti bè chì stimulanu a produzzione di collagen è elastin - e prute, chì sò rispunsabili di a forza è l'elasticità di a pelle. Pruvate di manghjà i manciari chì valurizanu a pruduzzioni di sti prutini in u corpu: u fieru, a carne magghia, legumi, mariscos, citrati, biscotti (in particulare curranti nìvula), sprouts di granu.