U travagliu di e donne in licenza parentali

Carrera o maternità? E donne muderni ùn anu micca questu quistione. Perchè si purtàvanu cun i dui. U travagliu di e donne in licenza di cura di zitelli hè travagliatu. Ma hè ghjustificatu.

Live Leonardo da Vinci in u nostru tempu, invece u scrittore "Madonna è u Figliolu" ùn hà micca fattu cumprà un laptop, mobile è un muntone di documenti. A rialtà moderna hè dinamica chì solu e persone cù superpowers possu in u so ritmu. Dopu tuttu, pocu dopu à partitu, sappiutu à fà tuttu in 24 ore: per esse cù u zitellu è u travagliu di fà. U segnu hè chì ùn devenu micca un minutu di a so vita in vain.

In cerca di un sustitutu

Sè ancu di decide di diventà una mamma chì travagliava, a prima quistione chì deve decide: quellu chì abbandunarà u zitellu, mentre chì site in u serviziu? Ci sò parechje scelte. Scegli u optimu.

Abuela Avio

Tali parenti è amatori, sò pronti per gastru cun un mulu tuttu u tempu. Sì, è l'esercitu di i vostri parenti cun un colosale, dopu allu, vi purtaru! Sè decide di cunfondà u vostru tesoru cun elli, dìcanu nantu à i vostri velli nantu à a crianza, l'intruduzioni di i cumplementari, u regime. Spiegà chì ùn avete bisognu à dà u zitellu senza zuccaru (anchi frange è ancu i pumati cullati in u vostru ortu). Calma: i diaperi ùn fate micca daveru se si cambienu ogni tres horas. Believe à mè, ùn site micca offend a vostra mamma o a vostra soglie! A ghjustìziu di u zitellu deve esse pigliatu da voi cù u vostru maritu è ​​nimu altru.

NURSE

Excellent cunsiglii è experienti suffirenzii - micca a lista tutta di richiesti per una babčica. A cosa principal hè chì trattassi u zitellu cù l'anima, sapia cumu truvà un avvicinamentu. U travagliu di e donne cù u zitellu deve esse basatu nantu à u cumprinziu mutuale, è micca solu per l'esercitu di i so durevuli attuale. Fighjate cunse cumu cusì à piglià l'imbulliture di una nova persona. Purtate nantu à maraviglia in a vostra prisenza? Allora lasciate per un ora è meza. Se stu prughjettu hè pusitivu, avete truvatu a persona ghjustu.

Un pezzu per lunch

Pudete fà u travagliu. Avete bisognu à pensà à u sistema. Cusì, sì decantate u latti prima di abbandunate per u travagliu. È u zitellu ùn si drissi ... cù una cullette (o da una buttiglia, in casu d'un pochettu - una cucara).

In ogni casu, ci hè una altra opzione. À u mumentu dopu, andà à l'impastolu u nutà è di parlà cun ellu. Ùn ci hè nudda pussibilità? Allora, avè un postu di travagliu è passa una sacchettu di legnu di latti. In i casu estremi, dumandate à a babbone o l'avè per piglià u zitellu à l'uffiziu. E più impurtanti: mentre chì si in licenza di cura di un zitellu, ùn anullate a ghjurnata à nutrimenta. Sò utilitari per tutti dui. Per ùn micca esse cose cumu gustu!

L'aligria di ogni reunione

Mamma si va à travaglià, u zitellu in i braccia di una babèrla o avè agituta l'addiu. U ritrattu hè bellu ... Ma unreal. Per a prima volta, forsi questu. Ma allura tuttu hà cambiatu. U zitellu chianci, chì vi vede. È per esse segretu, in punta di pezziunà per ùn vede, o sparisce, mentri iddu dorme, ùn hè micca un modu da strada. À u cuntrariu, tali azzioni aghjunghje micca u prublema. Un fogghiu ùn hè micca vulutu chì vi vultà. Hè a paura chì un ghjornu a mo mamma hà desintegenu sempre.

"U megliu chì pudete fà hè spiegà à u pocu perchè è duv'è vo sarete. E repite parechji volte chì vo definite di turnà. Chì u criaturu ùn capisce micca e parolle, ma a prufundezza in a vostra voce hà cunvinciri chì tutti sò bè.

- Dite à u vostru figliolu più maiò chì vi darà torna in casa. Sempre mantene una parola datu à u to figliolu o figliola.

- Iè, hè difficiule per parte. Ma ùn lu mancanu micca una foglia, ùn chianci micca, ùn suspirate. Pensate à u fattu chì u ghjornu fugliale da rapidamente. In a sera hà meetu è abbrazzà bè.

À a lege

Ora ùn hè micca solu un impiigatu - vi esse ancu una mamma. È a gestione deve cuntribuisce à questa circumstance. À u travagliu, una donna di u leave parentale hà intesu qualchì benefiziu. Per esempiu, in certi cumpagnie una donna hè attribuita à a dispusizione da a donna per ch'ellu puderebbe in casa per alimenta u zitellu. Ma ancu chì u vostru urganizazione ùn vi mancu furnisce i benefizièle, vi cum'è una ghjovana mamma hà e diritti spiciali definiti da a leghje. T'hè permessu di piglià un api di media ora dopu ogni tres horas (se i figlioli sò dui, da un sentinella). Uffiziu vicinu à a casa? Allora nutre u zitellu in prima dumanda. U ghjornu chì hà scurciatu hè a vostra diritta. Pudete u travagliu prima: media ora - ogni ghjornu o duie ore è metu - o venerdi (o un altru ghjornu).