A meditazione hè una grande modu di rilassate

A meditazione hè una bella manera di rilassate è unu di i più boni rigali chì pudete fà in u vostru corpu. A meditazione hè una grande manera di riduzzione l'estresse, chì ùn solu ùn pò fà chì a persona si senti infeliziu, ma ancu sminò a so salute. A cumpagnia di esercitazioni di meditazioni hè simplice simplice: avete bisognu di centru nantu à una cosa per innufà in u vostru cusceneru attuale. Per e persone chì sò adatti à pensà à parechje cosi à quandu, a necessaria di cuncentrazione in quarsu pò esse un problema, per questu era impurtante di truvà un set di esercizii chì hè bè per voi. Sè a pusizione è respira micca à u vostru piacimentu, ci hè una serie d'exerciti chì sò realizati duranti un caminu. Se ùn pudete micca cuncintràlià quarchi cosa chì hè una figura di l'imaginazione, stà à sente u mondu à voi. Offre 4 tecnizii di meditazioni diffirenti dispatchi apposta per i principianti, è uni pochi cunsiglii da i principali duttori di yoga. Pruvate cada un di elli è, quandu truvate chì avete truvatu u dirittu, stà in questu. Questu hè questu cum'è musculus formate, chì cù ogni occupazione sò diventà più forte. Solu à a prima meditazioni hè u travagliu, da turnà in piacè.

A pedimentu di sta tècnica di meditazioni hè di respira - un prucessu chì avemu micca notte hè una funzione naturale di u corpu. Hè intesa à questa funzione chì sta meditation hè fundata. Ùn ci anu micca interferiscenu in u prucessu di respirazione, ma piazzate bè. Prima, amparate à capiscenu tutti i rispiru è l'exhalazione. A Conscienza deve seguitu ogni muvimentu respiratoriu, memorizendu u muvimentu di l'aria in u corpu - a so entrata è surtite. Hè necessariu di cumprenderà a vostra propria unicitati di a "criatura di respirazione".
Cù l'aiutu di a meditazione respiratorii, pudete cuncintràli in ogni tempu è in ogni locu, perque respirem in modu constantemente è attentamenti amparati par ancu esicuzzioni, pudete pacà. A ciclicità vi darà pace è tranquillità quandu si senti abusu, stancu o tense. A meditazione - una bona manera di rilassate in casa.

Accuminciassi cù 10 minuti , aghjunghje u tempu prima à 15 è 20 minuti. Queste eserciziu pò esse fattu in ogni tempu, ma a regulezza hè necessariu - 5 à 7 volte à settimana.
1. Sit comfortably in turco o ghjittitivi nantu à u to back, colpo un coffre duro o una spugna rougata sottu i ghjinochji, un altru pillowu o toalla sottu a testa è u collu, questu hè necessariu di "liberà" a larynx. U corpu devendenu rapprisintà una linea più o menu recta, è e mani sò liberamente ghjustu à un angolo di circa 45 ° C cù u rispettu à u corpu.
2. Inhale and exhale through the nose. Sentite u celu spingenu in u corpu, cun vigore bè u so muvimentu. Sentite a direzzione di u to respiru. Nota à u sonu - "vuci" - di a vostra respirazione.
3. Prestendu a cura di ciò chì cambia sottu a influenza di a vostra cuscenza è cumu si cambia in questa volta.
4. Quandu pensanu à "go" l'altra manera, novu focu
elli in u respiru.
5. Si avete praticatu per una settimana, pruvate di direttamente a vostra respirazione in quelli parti di u corpu chì vi cunzidira passivante o micca di respira. Imagine chì u vostru corpu hè un bastimentu, è pruvate di mandà u soprume à quelli parti chì ùn sia micca avè - a pelvis è a spina: per questu, imagine chì queste parti di u corpu sopr'à u respiru, è a voce seguite a vostra cuscenza.

6. Prima di finisce a meditazione , movi i vostri ditti è i pedi nantu à e mani è pedi, è stende i vostri brazze è i ghjambi. Se si stanu, girannusi nantu à a vostra banda, pause prima di risate è sughjettu. Rise lentamente: prima u corpu è da u capu.
Se pudete, utilisate earplugs per rinfurzà a voce interna di respirazione - questu le darà a "voce di l'oceanu" è eliminà tutti i sughjetti esterni.
Mentre chì l'altri tecniche necessanu una solenza è u silenziu, questu, à u cuntrariu, "ci cunfrunta" à i so sonnii di u mondu chì intornu à tè, suggerisce chì interazzione è l'utilizanu, in quantu à avè i lotteri. Meditation of sounds hè ancu un modu di armonizazioni cù u mondu circundante è u cosimu. L'usu di Vata hè di cunnosce u sonu cum'è una vibrazione, nò micca com'è informazioni. A meditazione di sonu hè un modu d'interazzione cù u mondu circundante, chì vi permette di ottene l'energia di u mumentu presente.
A meditazione di u sonu hè specialu, pò esse praticatu nantu à u busu o à u travagliu, ancu in u mità di una tenda stupada. E persone cun una pinzetta specifiche pò aghjunghje un mantra o esercizii di respirazione. Ma a maiò parte di a gente pò viaghjà accoglia l'oppurtunità di enfustre nantu à qualcosa straniera è truvà chì a meditation hè una di e tecniche simplici.

Accuminciassi cù 5 minuti , aghjunghje un minutu o duie, i sessione ùn durà 15-20 minuti.
1. Sentite sùbitu è ​​cercache l'ochji.
2. A cuncentrazione è di calmà, primu focu in a vostra respirazione, ma ùn pruvate di cambià.
3. Avà "aperti" l'ore è viaghja a vostra cuscenza per u so sonu circundante. U vostru scopu hè di sèntelu a sorta completa di sonu, ùn pruvate micca di ricanuscià è ùn pagà micca più attenti à l'altri. Isma à u silenziu è i soni tranquilliti cum'è e altri.
4. Quandu aghjunghjere à pruvate à ricanusà i sonus individuale (a sirena di u mutore di u focu, un cat scratching una tapitula), ripigghiate a vostra cuntzientia di novu cù l'uparu tutale di sonu. 5. Aghjonu apre a l'ochji, fighjate è pruvate à mantene sta "rinfurzata", cuncizione cuncignata per quantu puderete.
Fate una mini-meditazioni di un minutu in spiegazione in linea o assicuratevi in ​​u vostru desk, in quandu, finu à chì sì stà astu. Certeghjate i vostri ochji, respira è sente i so attuale. Questa mini-meditazione avarà da aiutà à cuncentrazione è reaggrupparate ancu in un debbulu curatu.