Chjama per l'ochji di i zitelli

U sviluppu intensivu di l'organi di visione cascate nantu à i primi 12 anni di vita. E, sfurtunatamenti, era duranti stu pirìudu chì l'occhi di i zitelli soffrenu di carichi aumentati in a forma di un computer, un televisor, una longa longa di libri. Inoltre, infizzioni, feruti, ecologia è altri fattori externi ponu influenzallu a vista di u zitellu. Cumu pudemu copre cù u prublema di indimentamentu viscuali? U più simplice è più efficafogliu per migliurà o mantene a visione hè di l'exercitu di ghjornu per l'ochji di i zitelli.

Incarcerà per l'ochji di un zitillùcciu

I sò figghi di sta età visu di TV assai. U risultatu hè fatta è tira l'ùacchi. Per relieve a tensione, fate u seguenti cun ellu:

Questu hè cunsigliata per l'ochji di i zitelli di tutti i ghjorni, preferibule in a sera, per esse ripetuta ogni simule 5-6. Questu settellu d'esercizii hè adattatu per i zitelli di età in furmagliu, in parte da dui anni.

Chiavi di i scoli

À l'età di scola, a carica annantu à l'ochji di i zitelli hè particularmente amplifikata - i zitelli passanu assai tempu à l'urdinatore è i libri, è in quellu tempu l'ochji sò suggetti à gran stress. Per elli, sviluppu un carichi speciale:

1. Per liberà a tensione di l'ochji, puderà à pusà nantu à una sedia, perchè i vostri ochji cù e mani, senza pressu: e palme di a manu di a manu dritta è l'uttine, rispettivament, l'ochji diritti è dritti. Dopu questu, avete bisognu à rilassate è à guardà davanti à voi, imaginate capunanzu qualcosa piacè. Questu esercitu hè ricunnumandatu per esse realizatu ogni ghjornu per 10-15 minuti - visione improves.

2. Breaks in u prucessu di classi (sia longa lettura di un libru o di travagliu in un computer) sò assai impurtanti. Hè necessariu aghjunte da a catedra è cammina in a stanza, facendu a moziusazione di curu circularmente 10 viaghjà in u dizziunariu è u cuntattu. Allora andavanu bisognu di u primu dirittu, è dopu cun a manca, pigliate u spallezzu oppostu, perchè ferma, è, essendu risuscitatu nantu à i vostri punteggio, stendi nantu. Questu esercitivu disturà i musculi d'uce, eliminendu a tensión da a spina è rinforza a circulazioni di sangue in u collu è a testa.

3. Se l'ochji ponu stanchi, avete bisbigliate rapidamente durante 1-2 minuti, dopu tene u to ochji è faciule u massaggio faciule cù a punta di i vostri indices. Questu esercitivu trene u musculus ochji è migliurà a circulazione sangue.

4. Per apprendre à vede bè ecunamente beni in a distanza, è vicinu pò esse dinò: trasfurmà a vostra manu, avete bisognu di cuncentrazione di a vostra visione nantu à u dettu indices, è seguità à un grande oggettu chì si trova più di trè metri di voi. Allora volta, cuncipitu i vostri ochji nantu à u to ditta. E facenu parechji volte cù ogni mani.

5. Pudete puru attruisce a vostra visione cù l'esercitu dopu: avete bisognu di appiciccà un círculo di partita in u vitrughju, circa 5 mm di diametru, nìvuru o russu, è mette u zitellu davanti à a finestra. U cercle si deve vistu da duie minuti, andate à guardà un ogghjettu nantu à a strada è u fighjenu cumu. Fate stu saggiu ogni ghjornu per 10 minuti.

6. U prossimu ejercitamentu deve esse fattu mentre è standing. Sittendu a manu davanti à voi, avete a vintu à a punta di u dettu indumentu per 5 sicondi, po viaghjate u so dittu à a to fàccia, senza piglià i vostri ochji, finu à chì dùie in i vostri ochji. È di listessa manera pigliate a manu. Esercitu 6 volte.

A prevenzioni di dapulte visuale

Sicura chì a prevenzione hè ugguite impurtante.

Per fà salvà a vista di un ziteddu, in fattu, ùn hè micca cusì difficiule: fandu seguite questi cunsigliji semprici è sia!