Nuvèfitu, 1 month: chì pò, quantu pare, paràmetri di corpu

Cumu l'omu pocu nascitu hè st'ragnu? No cum'è pudite chì ...
A primu riunione cù un figliolu nasciste ùn pò micca solu cumplicà, ma ancu una maravigliosa nova parenti. Dopu tuttu, ùn ùn pareva un picciottu beato rosso da un cummerciale. Ci hè qualcosa di qualcosa cun ellu?

In vista di u foglie chì hè natu solu uni pochi d'oghji, Mamma e Dad anu cercatu parechji similani - chì tipu di parenti facianu a vostra petite? Per esse unu di i genitori (o alli à l'alte), u zitellu hè ancu listessu di i babysi di nascite.

Funtiali di l'aspettu
U zitellu hà travagliatu cusì duru à u tempu di nascita! In ocasu a so testa hè strapata è deformata, perchè quandu u passaghju per u canali di nascita, u zitellu sperimenta un stress severu. Dopu qualchì parechji ghjorni, tuttu hè megliu. Nantu à e prutezione di l'ochju, ponu spessu vede e vapuri in sangue, chì sò dinò e seguenti cunsiquenzi di nascita. A pelle di i vostri migghii in a prima simana dopu a nascita pò avè un sapore grogne. Questu hè duvuta à a catena in u sangue di una hemoglobina per un fetus (hemoglobina fetali) è a furmazione di bilirubin. L'hemoglobina hè una sustanza chì si trova in i sangue (eritrocyte). Hè cun l'aiutu chì e molèuli di ossigenu sò assimilati. Dopu chì u zitellu hè natu à u lume, u modu di ottene l'oxigenu cambièsta: ora ùn vene micca da u sangue di a mamma, ma in u prucessu di respira. Li novi ciliuli di u sangue di sangue formenu in u sangue, l'emoglobina fetali scansa cù a furmazione di bilirubin, chì face un augmentu in u livellu di sta proteina in u sangue. Hè a so presenza chì guida à l'aspettu di ictericia fisiologica in i culminati.
Nurmalmenti, a bilirubin hè processatu da l'enzimi liveri, hè spulatu da u corpu, è a ictericia di a pelle generalmente passa rapidamente. Questu hè facilitatu da l'appiimentu iniziale di u zitellu à u pettu. True, ci sò i zitelli chì u so ictericia hè diventatu - hè u signale per inizià prughjetti à a prisenza d'infezzione intrauterina o di altre malatie.
U zitellu, chì ghjè in u zanicu di a mamma, hè cupartu da a catena generica, chì hè robba off after birth. A pelle di u natuvellu s'incarta è principia a scorcia. Ùn avete bisognu à esse scusa, hè perfetta nurmale.
Nant'à un corpsu petite, pudete osservà spezie rougesu cù parechji pimpiuli di culore russu. Ùn vi scontru: l'erythema di u culmu novu scumpare da a fine di a prima simana da a vita di u babbu. Ùn deve esse disturbatu da l'apparizione di imaghjini - piccoli biancu blancheschi nantu à a faccia di foglie. Tali formazioni sò diretti in relazione cù a riurganizazione hormone chì si trova in u corpu di u zitellu. Per trattà, è ancu più per pruvà di sguassà e milie ùn deve esse, sparanu micca elli, senza intervenzione supplementaria. In i culori novi, a funzione termoregulatorie hè sempre imperfetta, averan sopra-eternamente è fracete più veloce. Questu significa chì di i primi ghjorni ùn hè micca degnu di manghjalli i migghiori, ma hè megliu di temperate da una età curretta.

Prima estimazioni
Scores nantu à sta scala L'aiutu, l'altitudine è u pesu di migghiuri sò i paràmetri principali chì deve esse infurmatu à a mamma dopu a nascita. A cundizione di i duttori nascinu nascinu nantu à l'apparenza. I datu accurdate permetteranu à ghjudicà una cundizione di u zitellu in u primu minuti dopu a nascita. Tutti i cinqui criteri - a frebba di u ciuffu per u minutu, u tonu muscular, u caratteru di a respirazione di migghiori, l'excitabilità di riflessione, u culore di a pelle - hè stata evaluata nantu à un sistema di dui puntelli immedta di a nascita è dopu à 5 minuti. Ùn preoccuppiate micca se u mulinu ùn hà micca puntuatu u massimu di punti nantu à l'scala Apgar. A maiò parte di i ghjuchi "puntuate" à 7 punti o più alte, chì hè cunsideratu un bonu risultatu, ma u puntu di 3 punti è sottu si hè chjamatu criticu ". Questu u figliolu necesita assistenza urgente in u cure intensiva.

Ùn sò in focus?
Un altu livellu di estrogenu (hormone femminile), acquistatu da a mamma, porta à l'apparenza di una crise sessuale in i zitelli. I glubuli di u mammari in oliu, i figlioli ponu avè a purtata di u vinu.
A crisa di migghiura sessuale ùn dura pocu à una settimana, è pocu à pocu pressu i so sinistra si palesanu à una diminuità. Ùn àbbia paura si fate chì l'ochji di u to babbu sò fora di focu. U neunatu ùn hè ancu micca oculomotoru o musculus omnicate è u nervatu otticu. U caprettu pò distingue a luce da a bughjura, ma ùn hè micca pussibule di discernisce contatti. Dopu un pocu tempu hà apartu a vista più largu, hà amparatu à fucalizza i so ochji in primu nantu à l'uggetti grandi, è dopu in i più chjuchi. Parechji picciriddi sò urighjinati, solu qualchi anzi marroni o giaddi verdi di nascita. À u tempu, l'ochji pò oscurevanu o cambienu cambià u culore.

Sò tutti i sistemi ...
Certi sistemi di l'òrgani di nascenti ùn sò micca perfetti, ma u sistema digestivu hè sviluppatu assai bè. U riloghju finitu in migghiori hè unu di i primi, formatu da u nascita. Un mussu poveru facilmente u pezzu di u pezzu o u capezzolu di una buttiglia è si mette cun un sonu chjuche. Sviluppeghja un riflettore di ricerca: una foglia aperta a so bocca è gira a so testa in cerca di una fonte alimentaria, se tuccate a cantu di a so bocca. Stomacu di u zitellu à a prima volta aumenta ogni ghjornu, è hà bisognu più di latti. Se à i primi tempi, u zitellu hà perde un pesu pocu (a "pèrdita di pisu fisiulogicu"), dopu cun l'alimentazione affissuata, sarà rapidamente a pèrdita è anu aumentà u pesu. A catedra di tutti i zitelli hè spumante viscuosa, verde negra, cambiant gradualment a so consistenza è u culore - u fugliale pò esse diversi volte di ghjornu, ancu dopu ogni nutizie.Se u zitellu hè fede nantu à una dieta artificiale, u banchume sò normalmente règula e si dipende di un Départ fermu di feedings.
Dopu à u nàscita, u ribellu sarà più attivu in u zitellu. In i primi ghjorni di a vita, a figliola pisava uni pochi volte di ghjornu, ma prestu l'urdinamentu in l'migghiori righjunghje à decumenti di voti un ghjornu.
U sistema nervuali sottuprite, cum'è u zitellu criscinu, forsi u più putente. U novu nascitoghju hà fattu più crescente di u tonu muscular - i so aghjunte sò chjappi in mandibuli, è i gambi sò intrezziati. U zitellu pò tremblè, facenu movimenti grasi è dispusizione cù e so mani, è u so chinicu spessu timpesta à chianciallu. Questu hè u risultatu di a maturità di u sistema nervu, eventualmente tuttu i certamenti regessu à a normalità.

Riflettini di u natuvulu
Un criaturu nascitoghju hè carattarizatu da una seria sana di rifle - rivoluzioni involontari chì scumpressanu da 4-5 mesi.
Pruvate mette in oghje in i mani di u zitellu. Hè struvatu cusì cusì pè elli chì pò ancu esaminà nantu à a superficia di a tavola.
À l'impattività à l'impurtante impactu nantu à una tavula, u caprettu contru in i partiti, dopu chì e mani cunverghjenu nantu à u pettu. Sicondu alcuni esperimenti, questu rifuggiu, cum'è l'aghjustanu, avè a persone di l'ancestrali distanti. L'avia bisognu à u babbu pudendu piglià a so mamma in casu di periculu. Un supportu Reflexu è u caminu automàticu. Se u zitellu hè tenutu sottu à l'armatura verticali, dopu, daverà i peri in a ghjinochja è a ghjinuota. Tucculà u sustegnu, i musculari rilassate, è u mulu sarà à u puntu sestu. Quandu s'infilà, u zitellu piglia un pocu "passi".

Reflex crawling
Pone a pepite nantu à u to stomacu è tuccate i so tacchi. U zitellu prendrà è rastarà di fronte. U riflettore protettivu. In a pusizione di l'abdomen, u zitellu sempre si gira sempre a testa à u cantu, anche di sguillà. U mantente a capu di i zitelli appendate da a fine di u primu mese di vita. Valore i rifletti cum'è l'esercizii per includinu in u gimene pè u to babbu.

Aiutà u foglie!
I figlioli nascenu diferents - grande è chjuca, cù una testa di capu luxu è capelli caldu o paura, inveci. L'averebbi più impurtanti di u zitellu hè a so capacità per rende qualchì inunità. Chianci mentre ch'ellu avia fame, se avete bisognu di cambià u diaperu o qualcosa di qualchì difficultà. Solu stu modu puderia chjamà aiutu quandu hè un prublema. Pruvà cumprendre ciò chì esatta solu. Utilate in i vostri brazzi, parlà, canti canta è leghje i ricci di zitelli. Appena prestu avà chì u vostru babbu hè crisciutu, ellu hà i so abbitani, i preferenzi è l'appiccicate, avete megliu capiscenu è l'entendre, è u zitellu cambiassi davanti davanti à l'ochji è si sorprendenu ogni ghjornu.