Ucraina repletsta a "lista negra" di steli russo

L'ultime nutizie di Kiev hà digià turnatu in dumandà l'adequatezza di ciò chì succede. Auta l'attivisti ucraini dinu avè un altru manifestazione. Un gruppu di ghjovani parechje persone nantu à u Ministru di Cultura d'Ucraina. U scopu di a manifestazione hè di disputà una nova lista di figuri culturali, chì u Ministeru devenu cumprendi in a "lista negra", cum'è celebrities anu capu à offentà u poviru ucrainu da i so azzioni.

U ducumentu includia 568 persone, da quale hè necessariu "per prutezzione di u spaziu di informazioni di u Ucrania". L'attivisti dumandonu per pruibisce qualsiasi radiu di canzoni, ritratti, prugrammi è qualsiasi altru cuntenutu quandu e persone di listessa sò listessi.

L'attivisti includenu in a so lista negra ùn solu micca quelli chì firmonu in u Marzu 2014 una carta aperta à u presidente russu cun supportu per a so pusizioni in Ucraina è a Crimea. A lista di "scurdabili" includia quelli chì luminò in un cuncertu dedicatu à l'anniversariu di l'annunziu di Crimea in Russia, è ancu quelli chì cuntonu ucraini è Russi comu un populu. Literaturmente aprile di ogni nomu hè una spiegazione di perchè questa o questa figura ùn piace micca u Ucrania . A ghjudiciazione da u travagliu fattu, l'attivisti pigghianu assai tempu è energia per cullettinu "evidenza cumprumanti".

Ivan Urgant hè nantu à a lista negra per un chiste in 2013

Quien avaria pussutu avè pensatu chì u presentatore di TV di giovani Ivan Urgant scurdà di a so bè ghjocata in una di e prublemi di u prugramma Smaku in l'aprili 2013, quandu nimu ùn era cunnuscenza di Maidan. Malgradu u fattu chì l'attore ùn hà micca firmatu una lettera aperta à Putin, è per una bumma apologize prima, l'etere cun una corta di verde Vanya fù ricurdata. A lista indetta chì durante u trasferimentu di u 2013 in u primu canali Urgant hà dichjaratu: "Intrecciate i greens cum'è u cumissariu rosu di l'abbitanti di u paese ucrainu".

L'invitati di u prugramma, u direttore è l'attore Alexander Adabashyan, juconu cù l'ostinientu, è, ghjunse da u culteddu, hà dichjaratu chì stava agitava i restos di l'abitanti. Avà u dirittore hè nantu à a lista negra cù u presentatori, è l'audacia ucraina ùn hà micca vistu u "ghjurnale Baskerville Dog", induve Adabashian hà avutu bè cumparatu di Barrymore.

Boris Grebenshchikov ùn vene micca in Ucraina

Nuddu hà spertu chì u gran gururu di a roccia domestica, Boris Grebenshchikov, chì prefete mantene a tretirata di u neutralitariu tutale di u tempu è ùn fate micca forse raghjunati à l'Ucraina, anu ancu in a lista di quelli chì sò una minaccia à Nezalezhnaya.

L'attivitati cun zealous cuminciaru cun sinceramente a frasa di a ligenda di a roccia russa nantu à a ugualità di i dui populi. In una di e so entrevista BG hà dettu:

Questu hè un persone, parla parlà diversi lingui. <...> Nun mai aghju vistu nudda evidenza chì sò diverse, ancu quand'elli pruvanu di parlà ucrainu.

A nova lista includenu micca solu l'astri russi, inclusi Larisa Dolina, Diana Arbenina, Denis Matsuev, Valery Syutkin, Dmitry Kharatyan, Lyudmila Senchina, Elina Bystritskaya è Boris Grachevsky (adewe, Eralash !) è Michail Boyarsky ... In ogni modu, hè più faciule, forse a lista di quelli chì ùn anu micca nantu à a lista, chì l'attivisti prumettenu di ricuminà regularmente cù nomi novi. In parte cù i Russi, a lista negra era decorata cù Gerard Depardieu, Steven Seagal, Goran Bregovic.

Sì i capi uccidentali appruvanu a lista sottumessa, e uruguini ùn sianu più pussibuli vede tali ritratti favuriti cum'è "Sò esse di Jazz", "Amore è Pigeons", "Assa", "Moscu ùn Cridite in Tears", "Rodnya", "Azazel" "Slave of Love" è millenarii di altre maravigliu maravigliu ...