Ciò chì aiuta è ciò chì impedisce a cumunicazione

U scopu principale di a cumunicazione trà e diverse persone hè di ottene acquistendu u cumprintà. Tuttavia, per fà stu puntu ùn hè micca solu. Ogni persona cù quarcunu per cumunicà più faciuli, ma cù quarchi più difficili. Cù qualchissia hè più faciule per stabilisce u cumprendenza mutuale, è cun un omu chì constantemente ghjuramentu. Di sicuru, hè assai più faciule per stabilisce e boni relazioni cù a persona cù quale ci sò qualchì «punti di cuntattu».

A regula più impurtante: prima di eliminà tutte e differenzi chì anu sviluppatu, hè necessariu di scuperta e ragioni di sti disagreements. In a cumunicazione, hè assai impurtante per esse à pudè scurdà è cumprà a vostra interlocutore. Sì dite chì i vostri pensi è intenzioni, pudete evità parechje cunflitti, disputi è solu malindeveddi. Spessu, l'unica manera solu di una situazione di cunflittu diffiuli hè l'onestà. In ogni modu, a verità ùn devenu esse espressa ùn per esse umilià u so interlocutore, ma per esse di clarificà a situazione per ellu.

I ragiunarii per u malinquendà trà e diverse persone pò esse assai sfarenti: caratteristiche psicologichi, perspettiva, vedere religiosi, pulitiche. Però, u mutivu principalu per u malincipente hè l'incapacità di sèntelu u so interlucutore. Dopu tuttu, u cumpunenti più impurtante di a cumunicazione hè a capacità di sèntelu.

Quellu chì u listinu attenti à a persona cù quale si parla, prumove in u prublema è aiuta à una persone di furmulà i so penseri. Inoltre, u prucessu di cumunicazione hè un prucessu più impurtante, perchè u prucessu di cumunicazione hè influinzatu da una persone è cumunicativa o vice versa timida, cum'è e circustanze è l'umore di l'interlucutori. Inoltre, espressioni, paroli, gestiti, tonu è modu di cumpurtamentu deve esse elettu da secondu qualchissimu tipu di cumunicazione cum diriestiu: formale o informale.

Durante a cumunicazione, spessu facenu assai sbagli. Questu pò esse l'utilizazione di alcune è l'espressioni offensiu, è abbrevii innecessarii. Per stabilisce e relazioni, aiuta à l'attinzioni, chì vi permettenu à assicurà è assicurà u vostru interlocutore.

Se ùn cunnosci micca cumu fà cumincià una conversazione, hè megliu sceglie qualchì tema interessanti per a vostra cunveglia è u tempu chì a persona chì vulete parlà ùn hè ingaghjata in nunda. Hè impurtante chì ricurdà chì una altra persona ùn hè micca esattamente cusì cusì è avete bisognu à vede a situazione cù l'ochji. Questu hè particularmente in situ di cunflittu.

Hè impurtante rispettu sempre à u puntu di vista di l'altru persone, ancu s'ellu ùn hè micca unicu cun u vostru in tuttu. Tandu puderà cultivà in tù stessu una attitudine rispettu à una persona, se à apprendre à vedà in ogni persona i pussibuli inherent ad ellu, l'esse, a so persunità.

Ogni mertu hè rispettu. Quandu u rispettu una altra persona, rispundete in primu. Ancu s'ellu ùn avete micca una bona rilazioni cù quarcunu, pudete fà u vostru megliu per rimpiazzà. In situ di cunflittu, i psicologi ùn anu avutu micca di scurdà di l'interessi di u vostru interlocutore. U vostru interessu propriu l'entusiasmu è a rivitalizzazione.

Ci hè parechje parechje chì vi aiuterà a realizazione un dialogu onestu è intesa cun l'interlocutore cunvinientu. Utilizà a "I-lingua". Accuminciannu a cunversazione cù e parolle: "In my opinion ..." o "Viu sta situazioni cum'è ...". Cusì, puderete amuciallu u cunveglianza è cumparisce u vostru interlocutore chì vo spressione solu u vostru puntu di vista è ùn fate micca a verità in l'ultimu risorse. Cusì, ricanuscianu u dirittu di l'interlocutore per avè u so puntu di vista. E, probabbilmente, vi esse listatu cun più attente è più tranquillu.

Pruvate di parlà micca di un cumpurtamentu specifichi o casu è ùn andate micca in ogni tipu di generalizazioni. Per esempiu, tali generalizazioni cum'è "Ùn era micca un casu solu chì vi pudete esse a casa à tempu" ùn hè mai utili. Dopu tuttu, un tali principiu di a cunveglia vi prupone l'uppurtunità di scappari di u prublema chì vi cunghjuntà. A persona chì accusate d'avè principiatu à pruvà e ricorda chì hà fattu qualcosa à tempu tuttu u stessu. Pruvate, prima di tuttu, per vede u vostru interlucutore chì u so cumpurtamentu ùn impedisce à nimu, ma ellu stessu.