Un accident o un signu di destinazione?

Molti avvenimenti chì succèanu in a nostra vita sò cunsiderati da ogni persona in modu diffirenti. Qualchissia pensa chì a fortuna è avè u risultatu dumandatu hè u risultatu di u travagliu constantu è duramente, è i casi negattivi è di e malatiene sò a risurta di cumpurtamentu incorrectu è micca manera di vita sana. L'altri vede in ogni successu eventu u fate di destinu o almenu un signu.


Qualchissia senza dubbitu accetta tuttu ciò chì ci duna vita, è l'altru leggi u signu intornu è aspetta per l'avvenimentu più impurtante in a so vita, ùn ne capiscia chì ella passa, è tuttu chiddu pusitivu chì succideva cun ellu hè un grande miraculu. Cridite o micca cridete in l'omens è i scorri di u destinu hè a scelta persoonale di tutti. A cosa principal hè a moderazione, ancu in quella credulsa. Ci hè parechji affare chì persegenu i pòpuli da a so zitiddina, ùn sò micca sempre attentà l'elli, perpende à ricurdate più tardi, quandu tuttu ha già accadutu, ma sò quì, è ùn hè innecessariu, cum'è cusì cun l'impiccà.

Credu - ùn cridite micca

Pi cririri qualcosa, ancu in a vostra vita, preparata da u destinu, avete bisognu à avè una intuizione benfucinata. Ùn hè micca à tuttu. In questu casu, ci vole micca di scurdà chì ciò chì pudete truvà un signu di destinazione, in fattu, hè un accidentu chì hè statu questu. Certi crescenu chì deve esse un equilibru di forzi in a Comunità è se si hè violatu, deve esse urdinatu urgente. Per una persona per capiscenu questu, l'Universu stessu ci mannò signalazioni especiali. Qualchissia vi, credi in elli, è seguite e struzzioni, cambiant a so vita è rinnuvamentu l'equilibriu necessariu di u putere in u mondu. Se si identifiche cun una persona chì crede in destinatu, in a predestinazione di tuttu, è ancu in i segni di destinazione, u principale perchè deve esse l'abilità di vedere u signu d'ellu. Aghjustassi hè digià simplificatu - vi vucà u seguitu tutti i signaghji, cambiantè a so vita.

Se ùn avete micca cusì chistu è ùn mancu pruvate à vede è ricanuscià i signali di u destinu, pudete esse probabilamente un materialista chì crede solu in a so forza è a capacità di cambià u so destinatu in modu indipendenti. Ùn hè micca male à voi, forsi ancu un centu volte megliu di decisu tutte sse andà senza retrocede, per creà a vostra vita cù i vostri zhuruki, più d'aspittà un signu incomprensibile da a parte. Tali gente, senza dubientu, sò più faciuli di viscà, ma quandu vulete fà u risentatu destinatu, è u so sonnu, a più freien, hè inculare in i segni di u destinu. Pensu chì l'opzione più ottimali hè di vedà tutti i signaghji, ma di seguità o micca per risolviri solu nantu à u so propiu, per ùn invià micca à u destinu in tuttu, u sapete di questi impurtati ùn hà mai avutu adupratu à qualcosa.

Coincide o chance

Parechje persone, senza crede in i sinistra, crede chì questu o quellu avvene hè solu una concurrenza o una cumminazione di circustanze. Ma s'ellu si sò ripetuti eventuali in a vostra vita micca una volta, ùn deve micca piglià cum'è un accidentu, probabbilmente, l'universu voli mette alcuna o cumpagnà qualcosa. Ci hè un occasione in a vita chì si cunsidereghja oghje chì l'avvenimenti rializati chì deve esse avutu guardatu, ma a fine hè chì hè solu un avvistimentu annantu à un periculu più significativu.

Per esempiu, in a mo vita, ci era un casu quandu un latru pruvò per entra in u nostru appartamentu, ma aghju intesu u spaventu, è scappò, mancavanu à piglià nunda. Tutti avemu pensatu chì no eremu miraculously evitatu roberie, furtificò u casteddu è si scurdò di stu casu. Ma qualchì tempu passò è a nostra dacha fù robbata. Hè propiu u stessu ghjornu in u patiu chì ci era ancu u nostru canu, chì avemu dettu à i nostri amici per l'ora di a caccia. Ci hè chì u primu tentativu di robu era un kinde d'avvirtimentu da quì sopra à ciò chì era successu. Hè questi signali di u destinu chì sò difficiuli di distinguish e ricunnosce.

Hè assai probabbili, in a vita di ognunu di voi chì sò parechji coinciditi, per classificà è avessanu immediatamenti, chì hè assai difficili. Dopu dopu un pocu tempu, volte à turnà, avemu capitu chì questu o quellu avvene era un impurtante in a nostra vita, ma poi passàimu senza avè avutu è capiscenu ciò chì l'Universu si prupone per esse noi. cumu sapete?) succede in a destinazione di dui amuri chì i destinati sò cunghjuntati. Per esempiu, a ghjente si ncuntrò, anu in l'amuri cù l'altri, ma per una certa raggiuni, i so camini di vita divirsiru. Dopu qualchì anni anu si ncuntrau novu e ora ùn sò micca pronti à fà un amicu per sempre. Avà sò sicuru chì sò stati creati per ognunu è a so prima reunione, cum'è a seconda, ùn era micca accidintali.

Chì locu in a nostra vita deve occupà i signali di u destinu?
Hè assai impurtante chì ogni persona pò capisce chì i signali sò longu à esse in u tempu, è esse inventati, una persona chì crede in elli pudete semplice d'accede oghji ordinali è cuncurrenzii di u signu di destinatu. Se ùn avete micca nantu à u fattu chì u ghjornu o quellu avvenimentu in a nostra vita parlemu di qualcosa o averebbi à u percorsu più correctu, pudete facilmente distingue l'omenu veru da u fictitiu. Ci hè in a vita di frequenzii cascate di alcuna figura, data di nascita, nomi, casi di ritornu à unu è u stessu locu, una persona. In generale, a massa di cunccidinzii o accidenti ... sapi? Paga attente à questa persona ghjente spessu principia più tardu, quandu compara tutti i cimi cunghjuntini è porta una certa linea.

I psicologu cunfirmanu chì basamente e persone chì sinceramente crede in a destinazione è i so sinistra sò solu listesse di l'indipendenza in a vita. Ùn vulete decisioni impurtanti è responsabbili chì anu da un impattu significativu in a so vita, è perciè prupone à focu annantu à questi segni. Questa mostra a so insecurità interna, nantu à a vuluntà di abbandunà l'imaghjini di "Sò un zitellu", ancu in l'adultu. Hè improbabile per una persona adulta di corse cù l'occhi sbarrachiati è di circà à i signali di u destinu è l'omens. Nuddu dice chì ùn si pò micca crìdiri in bellu cuncdizzioni, inesperu è averebbe cunnizzioni, avemu bisognu d'esse guidata da u principiu: "Sù oghje chì passa, tuttu hè u megliu".