Chì poni nantu à a tavula, scontri l'annu di u Serpenti?

Di solitu, tutti i anni Serpenti sò difficuliti. Allura stu annu prometti di esse difficili. E causà a lucazione di a Serpenti, hè ghjughjenu nantu à a casa, chì hè prima di a vigiglia di l'annu, hè cunsigliatu di cunsiderà i decorazioni di l'internu di u novu, u so costume di festa è, sicuru a menzione.


L'impurtanza di u fattu chì Snake ùn piace à pressu è prumessu, ùn ùn piace u spiccatu excessiu. Per quessa, a lista di invitati ci vole à pensà à anticipu, è pruvà una tabella di festa senza scambiu è cù l'arrangementu, per ùn fà rummietà u pruprietariu di u vechja annu. Cum'è astrologi cunzidenu, di celebrà l'annu novu da i megliu impresi, chì era solu l'amici più vicinu è cunsacratu. Hè necessariu per evitari e grande intemperii è u noise di strangers. A vigiglia d'annu deve esse tena da a tristezza è i ricordi pesanti, ci dettu circundà u mio vicinu è u caru persone, perciò, cum'è eddu, fènduli nantu à l'avvenimenti novi è felice. È in a battaglia di campane hà bisognu di fà un desideriu, chì hè a più impurtante in a vostra vita, è più impurtante - per crede in a so eseguzione obligatoriamente.

Tabella di festa 2013

L'acqua, è ancu nìvuru, ùn hè micca aderente di u vegetarianismu, tanti pratichi nantu à a tavaria festiva deve esse carne. Ma nimu hà sceltu insalati prediletti, cum'è guasta per i platti di carne. U platu principaru nantu à a tavaria festiva deve esse, ovvi, carne, o più bien, pratiche fatta da quì, u sudu di un pollu o un cunellu. Preparate queste platti in modu diversu, tutta di u vostru gustu, hè questu, pudete frigate, and soar, and cook, and stew. E ancu a tavola festiva devi esse u pezzu prisenti, chì hè assai piazzatu da a serpente d'acqua. Sè vo site un gastritis, pudete pudete attruisce l'uriginale è serve u patrone di a fetta.

Hè assai dispunibuli per l'abbundanza di verdura, chì Snake si deve esse postu per ammuccià. Da quantu i fogghi, anu un grande locu per esse furnitu à l'oghje. A cullusta hè stata bella quantu pussibule, è in u centru, hè cunsigliu per organizà un vassallu cù una ramu di pinu, chì in u livese hè cunsideratu simbulu di un successu di longu tempu.

A serpente serarà piacevule, se nantu à a vostra tavola festiva, ci sarà abbundanza di una varietà di vigghi. In ogni casu, avemu sempre tenutu sempre chì a Serpenti hè prudente, è ella sempre sceglie per ella stessu ciò chì currisponde à u so corpu. Ci hè chì seguitamu dinò di mudificà i nostri appetite è pruvate micca di manghjà in casu di a notte, solu bisognu à tastà i diliziu cù piacè è di piacè.

Per celebrà a festa, deve pensate à tuttu ciò chì vo site per coperà a mesa festiva senza allughjà sta materia impurtante per più tardi, ghjunghje annantu à i libri di cookbooks o di circà qualcosa originale nantu à e pagine di l'Internet. A menu si deve esse prughjettatu in avanione per chì pudete cumprà tutti i produtti necessarii, per esempiu, serà assai originale, se ci sò parechji platti tradiziunali nantu à a tavula chì pudete smariscerà a Serpenti è i vostri cari.

Menu di u novu

A serpente hè un cunsirvatore, è vi ghjunghje à mandà à u tavulu tuttu ciò chì u vostru populu amarà. Questu significa chì ancu s'è pensate chì u cicatu di verdura stanu oltre di u postu nantu à a tavola di festa, ma i to membri di a famiglia chì l'amare assai, ùn micca privà di stu piacè. L'Insalata Olivier, o aringa sottu u capru di pelle, o u pesciu, chì sò digià divintatu tradizione di i tavuli d'annu, devu, cum'è sempre, sò postu nantu à a tavula. E in generale, da e grande, a tavula deve abbastanza in varietà. A serpente hè un grande amatori di i platti da i ovi, ma hè necessariu di mette nantu à a tavula è quelli prugrammi chì saldenu l'attitudini culinariu è di cunfissori di l'hostesse in casa.

Piatti cù un ghjiru

Hè pussibule chì i sfondate o sandwich tradiziunali sustituveranu un grande pane chì face una varietà di tagliolini è dolci assortimenti. O potuto sarà, una volta, un pane chì duverebbe in u locu vicinu caviaru russu è nìvaru, l'arghjentu cù castagni è olivi. A strada, ancu a podsja d'aringa tradiziunale pò avè una scuntintata nantu à a table festiva, se ella dà una forma di serpente accunsente a cima cù fille di aneddu d'alivi, d'alivi è di cipudine. I forma pò avè un pastellu, una piezzu di carne è un rollu.

Di sicuru chì a Serpenti li piaci à manghjà un cunello, a preparazione di quale anu ancu esse originale, per fà un servitore a podgyimazh di l'oghje 2013. U ghjornu serà appruvatu di parlà di e spezia chì avete bisognu di sceglie di i scies. I platti anu da emittianu fragrances di pezzine è d'crava, cinnamone è icardamon, basilica è ghenzu, cum'è a nozna moscata.

Drinks for the table di l'annu

A pussibulazione di una moderazione è restraint, u Serpenti ùn ci hè micca stata appruvata, se sì svegliate un pezzu di tempu per escegene i bevi. Induditoriu, u bumbardinu di l'annu novu festiu, questu hè champagne, da quale hè necessariu, cum'è a solitu, di cumincià u primu brindle. Ùn sapemu chì bevande u primu vinu di champagne per battelli di campane, certamenti certamenti un vulutu impiazzatu. Dopu, i prudutti alcoolichi dèbuli pò sustituisce u champagne, per esempiu, u vinu dolce o un cocktail pocu cumuni. Ma ogni cosa deve esse moderatu. Per ùn averebbe pienu i figlioli è i zitelli necessariamente hè necessariu di tastà un battu militosu.

Registrazione di un tabellu d'annu

Vulendu aduttisce a table festiva, pruvate pensà in anticipu nantu à l'acquistione di una razza pinu. Ma hè micca tutte Preparate belli è fragranti candelli, ornamenti di culori. Pensate à una bella decoru, ùn scurdate micca chì ellu ùn deve esse chjattu è nuvole in questu anni venenu, ma i culori gialli sò ancu ricunnisciuti. Hè pussibule mette nantu à una table sinyesalfetki o simpaticamenti biancu, ma necessariu cù i disinni blu. U tovaglia deve esse u culore di u mari o, se hè biancu, necessariu cun un patronu di paisaje marino.

Cum'è a decorazione principali di a tavuletta duveria esse veramente l'anziani principalità di a tavula hè una figura di una serpente d'acqua negra, chì hè cunsiderata simbulu di u 2013god. Praticà necessariu entre i vistimenti diliziosi.