Un novu giru di u cunflittu trà Shepelev è di i paisani Friske: u chauffeur di u cantanti hà datu una entrevista franca

Semba chì "Rusfond" hà tpoi tutti i punti nantu à i, avendu sappiutu chì i soldi da a cartulina di Zhanna Friske hè statu sparata pocu prima di a morte di u cantante da a so mamma. Eppo, u passaghju di u detrituri di u ghjocu Dmitry Shepelev sguassate d'ellu l'ultimi suspetti di peccati chì, durante dui anni, attribuia à u zucculu falluta Vladimir Friske.

Chì accusate ùn sonanu micca cum'è l'indirizzu di l'ostinenti TV. Shepelev era accusatu di rilazioni cù Zhanna in termine di calculu, in l'appruvamentu di i fondi caritatiu di Rusfond è i fondi persunalizati di l'artista, ancu era un certu avvucatu Gushchin chì si dice chì era da ellu chì Zhanna Friske hà nascita à Platone ... Numerosa fanne di u talk show sprangulò cun sollievu, uni pochi mesi nantu à a television ùn hè micca risuscitatu u tema di u scandalu di a famiglia di Friske è di Dmitry Shepelev. In ogni casu, pare chì u partitu di Friske avia preparatu una "bomba".

U cunnuttore di Zhanna Friske testimoniu contra Dmitry Shepelev

Quandu u cantanti riturnò à Mosca dopu un trattatu longu in cliniche foru, uttene i servizii di u chjòscanu Andrei Medvedev. L'omu hè ben cunnisciutu da a famiglia di Jeanne è cù u so maritu civile Dmitri Shepelev.

Perchè solu dui anni da a morte di Zhanna Medvedev hà decisu di dà una entrevista francu nantu à a relazione in a famiglia di u cantanti ùn hè micca chjaru. A tistimunianza di Andrei Medvedev hè publicata oghje in una di e publicazioni di Internet Russa. Sicondu u cunduceru, Dmitry Shepelev si appicchisci cù quellu prublemi cù i so parenti Jeanne. U presentatori di TV ùn hà micca datu i genitori a storia di a malatia di u cantanti, perchè hà capitu chì u trattamentu ùn aiutaria.

Driver Zhanna Friske hà dettu ancu chì Dmitry Shepelev, dopu un altru scandalu, era assai inflessante à i genitori di a stella:
Nuvellu novu 2015 da Bielorussia, ancu i paisani Dimini hà vinutu per celebrà a dui famìglie. Ma novu ùn era micca dumandatu, era un altru cunflittu. Quandu mi ghjittassi à Andrei Viktorovich è Natalia Alexandrovna à u trasportu di l'aeroportu, Shepelev spiegà ancu chì, sì, diciaranu: Vladimir Borisovich è Olga Vladimirovna sò stupiti, ma a principale hè Zhanna ... È sò stati tollerati. Cù Natasha, ùn pudia truvà micca una lingua cumuna. A Sister Jeanne hà intesu dì chì Dima chjamò ella terribili.
Avemu nutatu in Zen questa materia 👍 è anu sappiutu di tutte l'intrigue è i scandali di mostra cummerciale.