Reguli ginirali di aducazzioni in l'Uffiziu

A cumunicazione cù a gestione, i culleghi, i clienti, u cumpostu obbligatori di funzioni, l'observanza di a rutina ghjurnata sò i cumpunenti di e regule di cumpurtamentu in l'uffiziu. Reguli ginirali di aducazzioni in l'Uffiziu, amparà da sta pubblicazione.

A più chjave in u cumpurtamentu hè puntualità. È se l'impiigatu hà a puntualità è a precisione, serà ancu capaci di u travagliu in un tempu riguatu à definitu. Quessi qualità sò i principali caractères di una persona, è una tale persona pò esse fiducia è pò esse divintata. In una necca decent ùn ponu tollerà ritardi.

A seconda regula di cumpurtamentu hè u cumpletu di i normi corporate. Queste règule di i cumpurtamentu sò spritti in u Libru Corporate. Ogni impiigatu hè obligatu di familiariserà cun questu documentu annantu à l'inseritu di u postu di travagliu, per signu l'accunsentu chì avarà guardatu queste règuli prescritti. Hè necessariu per osservà strettu i secretu cummerciale è cummerciale di a cumpagnia. Questu includi qualche infurmazione nantu à a cumpagnia: tecnoloicu, persunale, u rendiment ecunomicu di sta corporazione,

A terza regula hè di seguità u codice di vestitu di a cumpagnia. In ogni diritta decentu sò i normi di l'apparizione è per quessa tutti l'impieghati di a cumpagnia avissiru st'amuri accussì. Questu hè fatta un pezzu, un appruvamentu appiccicatu, un pruduttu strettu, è avete bisognu à esse una persona pulita.

Impiegati chì sapanu cumu gestisce negozii di cummerciale, participanu à tutti l'avvenimenti cummerciale, observe l'etica è a moderazione in sti situazione, sò i prufessiunali in a so attività.

Suggerimenti è bocelli, solu per un lunch break, sò un signu di un tonu badu. Avemu rispettu u travagliu, i so standard, i reguli, i clienti, i culleghi è a gestione. Solu tali empleatru pò esse dumande qualitative.

A volte ci sò e situazione quandu no avemu bisognu di cumportu à u travagliu. À l'ochji di l'altri, unu deve esse educatu, è per evità à fà i sbagli, unu deve sapè l'etichetta ufficiali.

Etichetta di serviziu - cumpurtamentu per u travagliu
Avemu travagliatu assai è i culleghji diventanu quasi una famiglia per noi, è u travagliu hè a nostra siconda casa. È ùn ci hè nunda sorprendu, ùn scurdate micca a etichetta ufficiale. Dopu tuttu, i so sapienti hè cusì impurtante per noi chì i nostri qualificazioni. Hè impurtante ùn spende micca in queste règuli di u gustu bè.

Cosa hè impurtante è adattatu in u situ di travagliu
Quandu si n'andò in a scola, u ghjurnale hà parlatu assai di l'alumni, ma quì à u travagliu u situ di travagliu vi diceranu assai di voi. Ancu s'è avete infurmatu chì senti in casa, ùn avete micca bisognu à l'estremu.

Etiquette in l'office
Pudete mette nantu à u tavulu una foto di u vostru cataghju o famiglia favorita. Ma nantu à u screnu di u monitorificante com'è u percorsu u vostru attore predilettu cun un tatu nuvellu serà una ricerca espliziu. Ùn impiccà l'ornamenti di u lampu, ùn site micca u vostru mitisamentu preferitu nantu à a tavula. Chì pudete pensate di una persona si u so travagliu s'assumiglia di una tavola in a camara di l'adulescente.

Apparenza è etichetta ufficiali
A prufiziunalità di un impiigatu pò esse evidenti da a so prisenza. In ogni istituzione o in a cumpagnia, ci sò règuli, è ciò chì hè accettatu in una prupietà privata ùn hè micca appruvatu per usà in a scola. Ci sò règuli di u gustu bè - ùn micca sfuggiate u meliculu, ùn porta micca e cose cù un scogliu profondatu o vestiti stritti, ùn sò micca vistimenti minifaldini.

Tutte e so vestite hè struvatu è neu, è u usu chì duverà esse bè è l'oliu piacè, in una stanza chjuchjata chjaru, l'odore di perfume farà nuvuli in i culleghi.

Etiquette di serviziu - vacanze è anniversarii
Not every company fa vacanze noisy. È se ùn fate micca questa nantu à u travagliu, ùn si pò esse micca cù i vostri platti per u vostru anniversariu. Ci hè un desideriu, pudete trattà i so cumpagnie cù e cookies o cioccoluggite. In ghjorni bè, pudete sparisce. Per fà questu, avete bisognu di cuncorda nantu à una picca quantità chì ogni impiegatu pò dà, assignanu a persona à rispunse, è cumprà i prudutti. Sì ùn avete micca richiu cun voi, fate un collegu per pagà per quellu, ma ùn ponu più tardi cù u ritornu di u debitu.

Sì pagatu per quarcunu, è ùn hà micca pressu per ritruvà u debitu, avete bisogastu à ellu in una forma delicata, ricordendu di e vacanze passatu. Call of Duty ùn si permettenu micca i soldi da i so culleghi.

Hola cù l'autorità
A persona più impurtante in l'Uffiziu hè u chef. È se a cumpagnia possi un principiu demucraticu di a cumunicazione, è tutti dici "voi", avete bisognu di trattà u vostru capu cù rispettu. Sè sempre l'hà dettu "tù", ma in un viaghju di cummerciale cambiatu per "you", ùn dì micca à nunda di questu, cuntene à cuntattate u chef ufficialmente.

Ùn sò familiarizate è fate chì hè a vostra amica. Ancu se cumandu cun ellu fora di l'uffiziu, e i vostri figlioli andà à una istituzione di zitelli, in u travagliu quede u vostru capu.

Ancu sè seu una donna, avete da dì à u vostru capu prima "bonu ghjornu". Ci sò regule simuli in l'arti di l'etiqueta etichetta. Ma ogni mumentu, se duverete cumu si puderete cumportanu, seguità a vostra intuizione. Pensate à ciò chì duvete aspittanne da i vostri langue si sò u so capu.

Hè impurtante per sapè cumu vistinu per una festa corporativa, sechjella in un cabinetu chjusu di u capu, chì primu duverà prima si prisenta o dà una manu per falla. In tutti issi prublemi ponu andà à a furmazione. Hè megliurà u vostru livellu prufessiunale, migliurà u vostru status in u squadra è aiutanu à fà un novu cuntattu megliu.

Ùn fate micca in l'Uffiziu:

- Parlate micca di a vostra vita persunale;

- Ùn parranu micca nantu à u vostru telefunu mutuu, se avete bisogna à parlà, andate in un locu sicariu. À u travagliu, reduci u voluminu di u chjamatu, perchè chì l'altri ùn distractanu micca è ùn anu micca irritate;

"Ùn pridite micca soldi;

- Ùn viaghjate nantu à u postu di u travagliu, se ne necessitebbenu riparà quarchi cosa in u maquillu, vai per u bagnu.

- Nun cene nantu à u postu di travagliu, vai per u menghjornu o in un locu appillatu destinatu per ellu;

- Ùn pò furnisce l'ognidula cù l'agliu è e cipolle di travaglià.

- Ùn avete micca spuntatu perfume o deodorant in u situ di travagliu, ùn tutti ùn pò micca cumu questu chef.

Avà hà amparatu quale règuli cumuni di cumpurtamentu esisti in u vostru òspite. Fighjenu à queste règuli, è da chì serà più faciule per voi per cumunicà cù i culleghi di travagliu.