Un zitellu senza pare

Malgradu u fattu chì stu prublema hè stata discutitu contru di i maestri, psiculoghi è soziologi, ùn hè micca una sola suluzione generale adattata per ogni famiglia specifica. Tuttavia, da i labbre di i persone chì affruntanu l'educazione di un zitellu senza pare, avete spessu sente dui postulati altrimente opposti.


Persuasione hè a prima - "Nanzi necessanu un patri, perchè senza ellu anu creatu più inferior"

À u grande, u sensu cumunu si trova, però, cunziddiamenti cuncetti specifichi chì u zitellu vive cun ellu stessu, ma inveci un paese diferenti, hè horrificatu da a scala di e consiguienti di seguitu un principiu cusì. Certi famiglia s'assumiganu, invece, l'appartamentu cumuniale da i viaghjori incunificanti, mentri à u stessu tempu motivate u rejetu di u divorziu per a bisognu di campà in cunvivialità per i zitelli. Fighjendu una stampa tremosa, pregunte si un zitellu deve bisognu di un babbu chì ùn amarà micca a so mamma o ellu stessu. Chì ghjè u babbu di u genitori, u megliu indifferenti à l'affare è i prublemi di u zitellu è a so mamma, è in l'aghjunghje l'insulte o ancu cuscuglià a so manu à l'imaginazione di u zitellu? Da a cumpagnia di tali "dadu", i zitelli sò pardanu prima di tutti, è a mamma, seguitu u principiu di "baby niggard", condenneghja à una essezioni longa è suttili cù cunghjettu dispoltu. Allora perchè ùn hè micca una vera donna rinuncia l'oppurtunità di truvà a so felicità è di sparte cù u so zitellu? A volte hè megliu abbandunà un poviru babbu, periculendu a salvezza è u sviluppu normalu di i zitelli.

L'ultimu estremu di a stessa cundanna hè a situazione quandu una donna, aghjusttu a so pacienza è risolve un divorziu, si metti à a prima persona di scuntra, senza pensà chì un novu padrastu pò esse agghicatu cù u so ex-maritu. Ùn ci vole micca impughjatu, anche pensendu di i zitelli, sceglite u primu di tutte u vostru maritu, perchè, amate à tè è i vostri figlioli, sarà un pianu maravigliu.

A persuasione di u sicondu - "A mamma hà capaci di rimpiazzà u zitellu di u babbu"

Eternu, ingannate artificiàmente creatu trà i sessi hà purtatu à l'emergenza di visioni feminista in a società, è u postulatu sounded above era probabili inventatu da e donne chì i sparte. Inoltre, quellu disertu di dimustrà l'indipendenza è d'abbandunà l'ultima parola per elli in a disputa di a criazione di i zitelli, cieghjanu una donna per inchii di qualchi seriu.

Prima . Un zitellu, independentatu di u genere, sviluppa in cundizioni più favurèvuli, quandu i dui parenti sustene a so educazione. L'argumintazzioni chì un zitellu hè necessariu un nerd, è una ragazza pò fà senza, ùn pò esse senza criticà. Cusì, cultivatu solu cù a mamma di una zitella in u futuru avè avutu prublemi à trattà cù u campu più forte. L'omi saranu longa è incomprensibile, è ancu ghjustu da ella, chì pò purtà à riezione inadegwate à i so azzioni.

Siconda: i zitelli da u nà andà avè vistu i genitori amori diretti à l'altri, nò micca i so pelezzi. Chì u zitellu vede com'è zitellu, appressu dopu a so propiu famiglie. Sì una donna chì solu pruvé à l'omu solu disprezzu è ingerimentu, questu serà affettatu induve a rilazioni di u zitellu grown to the people of the opposite sex: a nella vi simplicemente copre l'odi à l'omi, è u zitellu serebbe aduprate e questi da a mamma à a so vita è cumportanu cum'è "U cani è bastardo", o, perversi, cercà a mantene a distanza entre elli è e donne.

Terzu . A maiò parte di i prublemi chì arise à crià un zitellu da una sola madre venenu à a superficia dopu avè l'età di magguranza. Addiventanu senza un padre, inizialmente ùn anu micca vede cum'è membri di una famiglia completa. I cunsequenze di stu prugramma mentale per i zitelli in maiò pò esse assai difficili. U ghjuvanottu, chì da u trascurità u babbu di u zitellu, abbandunà facilmente a zinga incinta, perchè a mamma in a zitella ispirau chì u babbu per l'educazione ùn hè micca veramente necessariu. Inoltre, una zitella chì hè cunvinta ch'ella pudendu rimpiazzà u zitellu di u babbu, hè accettata per l'educazione in l'intrugliu.

Ricertamenti, assai assai di e donne d'età di 30-35 anni, dispirati da truvà un maritu, decide di cullà di un donu anònimu è dà nascita à un zitellu senza pare. À questu passu, e donne sò spessu pressi da i so prublemi prughjetti mentali chì ùn sianu risolti senza cura, chì spiranza di risolvi à a spesa di u zitellu.

U primu, i suchwomen vulete ridivà di u censu silenziu di quelli chì l'anu vicinu: i anni passanu, è i zitelli suntanu. Dopu urdinatu à una inseminazioni artificiale, credi chì a cumunità rinunce u rispettu di u rispettu, mentre chì ignora l'interessi di u futuru babbu.

Siconda, a mancanza di una persona regulare o un cumpagnu permanente à sta età indicare chì e donne ùn sò micca sapè cumu cunnisciutu l'omi, o, ciò chì hè più impurtante, per un longu tempu per mantene relazioni cù elli. L'incapacità di capiscenu a polizia oppostata porta à u fattu chì e donne rimpriveranu tutti i candidati à u candidatu per u matrimoniu, è, in cunsiquenza, crede chì a via fora hè in u zitellu artificiàmente cuncetazione, per quessa, invece di scendi u zitellu cù i so prublemi propii, hè megliu per turnà à un psicanalista è, sussegwentement,

Tercero, a carriera assicuratu hè spessu contru a vita persunale di una donna, spettamente se a principale di u so caratteru hè u desideriu di cumandimu è di cuntrollu. U rejetu di qualsiasi cuntrammi è opinioni contru à l'altru pò esse utili in l'esfera di l'affari, in una rilazioni persunale, un omu rara a soffrenu. Perchè ùn ci hè nimu à cumandà a casa, una donna decide di avè un zitellu per questu scopu per l'educà cù rigore è in accordu cù i so ideali, è unu di i modi più veloce è cumu più, u più favorevule di u so desideriu di l'indipendenza, hè di visità i bancani.

A cosa chì a verità ùn hè micca difficiule di capiscenu, però, alcuni leggerei generali pò sempri esse singulate.

U primu, si u babbu hè capacitu di infruisce u malu morale o fisicu à u zitellu, ùn hè micca valutu micca micca per ùn sustene.

Siconda, l'scelta di u primu candidatu per u babbone ùn hè micca a megliu opzione pè u zitellu.

Tercemente, hè megliu esce per un matrimoniu felice in 40 anni è dà nascita à u sposu per averebbe prendite per risolviri i vostri prublemi à a spesa di u zitellu.

Quarta, hè bisognu di amparà à cumprenderà u sessu forte, per ùn privà micca a felicità di una famiglia cumplicata, nè stessu, nè futuri futuri.

Sti cunsigli sò certe beni, ma se u vostru zitellu ùn hè digià duv'ellu ùn hà micca babbu, da primu di tuttu, ùn cuncintràli micca nantu à tutta a to attenzione. Pruvate per cuntinuà à piglià una pusizioni activa in a società, fate l'alegria, senza ellu di e mani, creendu a vostra felicità. Per i zitelli, l'esempiu ideale serà parenti felice chì anu ingeratu à u mondu u mondu tutale, è quandu truvate un omu chì sarà bè è calmu cù voi, quale hè u vostru còmico future, u zitellu averà accettatu bè da pare u ricivete una educazione maravigliosa in una famiglia cumplicata.