Una nova versione di a causa di a fatali malatia di Jeanne Friske

Hè stata quasi un annu è un mezu da a morte di Jeanne Friske, è i fanali ùn sò micca capitu perchè u cantore, chì ghjè in prima di a so vita, di colpu si metti à pattu.

A malatia di Jeanne Friske, chì hà purtatu à a so morte, pò esse u risultatu d'un colpu severu à a testa. Valery Sergeyev, un amicu di l'artistu, cunvince i ghjurnalisti chì hè a cunsiquenzi di u 17 anni fà chì hà purtatu à un grandu aumentu in u tumore di u funziu è a partenza prematura di a vita di una ghjuvanetta.

A storia di Sergeyev conta a consecuenze d'un episodiu tristu da a vita di u cantante "Brillante". Dopu un annu successu di u travagliu, Jeanne hà pudendu furnisce cumprà un caru straneru caru, cumprà un appartamentu in Novogireevo. E accussì, tardi à a notte in u parking quandu vicinu à a casa, ignurani u stranieri. Dopu parechje ghjorni à a testa, Jeanne s'hè cunfigurata è era stata ripresita di soldi, prudutti.

Oculde per Jeanne Friske hà cuminciatu dopu à a lotta

I medichi trattaru a ferita, truvaru una frattura di u nasu è una cunuscenza sivestra. Quandu u so rinviu da u spitali, u cantante fù avvirtatu chì una preghjudiziale di u passatu puderia furnisce infurmazioni nantu à ella à longu à parechji anni. Jeanne, secondu a Sergeyev, hà parlatu annantu à u principiu di i morri. Stu traumu esige un seguimentu constantemente di un neurologistu è u passaghju regulare di a tomografia di a testa, i medichi dicenu. Ma un cummerciu impiegatu, i cuntrattazioni senza altru ùn dete micca Jeanne l'opportunità per andà à a clinica.

Jeanne ella, cum'è Sergeyev, hà vistu in l'attache un elementu da l'azzione, ma di un criminale custom. U cantante hà cridutu chì uni pochi personni envigliosu sò simplificatu solu criminali cù infurmazioni detallati aboutu, è andonu ind'è un indirizzu precu. U pruduttu di u gruppu Andrei Shlykov era scetticatu nantu à l'ultime nutizie. Chjamava i stupidi di Sergeyev, perchè tutti i figlioli, sicondu l'Andrew, eranu amici è ùn eranu capace di villainy. L'antica "Brillante" Irina Lukyanova ùn anu da discursa ancu cù u fattu chì ci eranu i celi di Jeanne in u gruppu, nimu pò permette a scezza di l'elli, l'attache hà fattu solu esse realizatu nantu à u patrone di un caru straneru caru.