Vera Brezhnev appellu à l'invidia

I matrimonii recenti di Vera Brezhneva è Konstantin Meladze seranu discututi dopu longu in Internet. Comu sempre, certi di l'utilizatori di a rete sò sinceramenti cuntentu per i amatori chì finalmente deciseru di registrà a so rilazioni. A seconda parte, tradiziunale, trattò nurmalmenti u matrimoniu di u cantanti è u cumpusitori, chjamatu Vera un cortazione.

Rendizzioni chì l'ultime nutizie nantu à a vita persunale di stile domestica causeranu assai excitement, l'attrice preferitu d'abbandunà u so casamentu senza cumentà, pubblicazione solu nantu à a so pagina in a retazione cum'è a frasa:
A felicità ama u silenziu
Di sicuru, sta pusizzioni di u cantante populari ùn impedisce micca a discussione di a so vita persunale trà l'Internet. Nta qualchì puntu, Vera Brezhneva ùn pudia micca stand, è si vultò à i so abbonati nantu à a pagina di Facebook. U cantanti dumandatu micca per esse micca u tempu di quelli chì ùn piaciunu micca ella, o qualcosa di qualchì cunducta, è fà a so vita. L'estrema hè sicura chì quelli chì anu una vera vita mientra spessu chiaru di a vita d'altru:
Ùn bisogna à avè l'insignà per vive, sò un adultu questa ora, è dui - ùn sapete troppu pocu di a mo vita per fà. Mi tesoru quantu minuti. Aghju aghju vive cum'è vidu apposta. Cù i populi li piaci. Questa hè a mo scelta. A maiò spessu, quelli chì ùn anu micca a so vita, o sò miserabbili, di chiaradi nantu à a vita di l'altri. Quandu qualchissia hè dunque a so vita è fà? E prima di cundannà una persona, vale di ricurdà, sì tuvate pura?)

Oghje, Vera hà dicisu di scrive un brevi messagiu à u messietu envigliu, mandendu à tutti i maligni ... in u giardinu.