Cumu prutezione i capelli da u sole?

Quandu si va à a spiaghja, pruvate di pruteggià i vostri capelli, chì prutegge i vostri capelli da u sole, perchè l'esposizione à u sole, l'acqua di u mari, u fen, caldu pendu u pilu forte forte in bracce, dulce è débil. Cumu prutezzione di i capelli di u sole, è per fà i nostri capelli di vesti altri?

Cumu pruteggiri lu pilu nantu à a spiaggia di u sole?
Per pruteggiri i capelli da u sole da a spiaghja, avete bisognu di un toccu. A megliu scelta hè un caprettu di palla. Un caprettu ùn mancanu i raghji di u sole è respira bè. Se sunbathe sottu un canopy, pudete puru prutezione i vostri capelli da i raghji di u sole. Ùn stà capelli ùn anu da esse superfluous, aiutanu à aiutà a prutezzione di a pelle nantu à a fàccia è ùn avè micca un insolite.

Inoltre, ci vole à piglià a cura di l'agenti protettivi cù filtrati UV per pruteggiri i capelli da a radiavi ultraviolet. A cumpusizioni di sti prudutti, in più di i cumpunenti di filtri, sò sustinzione di sustanzi freschezza è nutritiva, quelatinifici idrolizzati è cunfitti di vitamina, chì aiutanu à mantene u voluminu, forza è promettenu u rinfurzà i capelli.

Per prutezzione di u scalp da a proliferazione di bacteriasi chì agisce micca in u capeddu, dopu à ogni bagnu, rinsegna cù l'acqua fresca. Sè pussibule, mantene e capelli limpi, perchè l'umidità è u calori parvenite à a multiplicazione di i diversi microrganismi, chì purtanu à i malatii di i capelli è u füretò.

Prima di vacanze
Ùn bisogna à fà un permu o prima di u mari prima di andà in mare. Da u mare è u sole à un pienu traumatizatu, pudete avè un risultatu negativu parechji volte più forte. Ma ùn hè micca fatto per fà prima di a liberazione di riabilitazione di caprini o di laminazione. Questa prutezzione ùn dà capu u pilu siccu è magre.

Prutegge i capelli da u soli dopu u sole
Dopu piglià un bathing, secca i capelli cù una siccità, cum'è chì i chjassioni di l'acqua chì demucratiche nantu à i capelli attruveranu cum'è un specchiu, è attruverà a influenza negativa di u sole, chì face staffià l'affittu di i capelli. E se si nata in u mare, poi à i catinelli di l'acqua seranu aggiunati cristalli di u salinu, è deve esse chjappesi. Per fà questu, avete bisognu di avè un shampoo, chì hè adattatu per u usu frekwenti. Averemu prutezzione di a pelle da l'effetti di a radiavi u radiavi ultraviolet, ma eseguite nantu à i capelli. È u sole di u veru estremo pò assicurà assai i capelli, è turnate in un scacchinu à appiccicate. Per quessa, i capelli ùn devenu esse protetti d'anticipu è in una manera puntuale da l'effetti danniggiati di u sole.

Hè necessariu in anticipu per cumprà u modu speciale necessariu di pruteggià i capelli da u sole è per eseguisce un certu prucessu di soldu. E donne di u Meditarraniu anu glurificatu di utilizà unu di i rimedii tradiziunali. Questu hè un modu efficae di lavare a testa cun un shampoo nurmale, cù l'aghjunghje unipochi pezzi d'oliu d'amanduli, oliu d'aliva è l'oliu d'orangeoni, l'olii omettenu u capelli cù l'acidi grassu è a vitamina C, dopu chì u capeddu hè perfettu da u sole è brilla.

Prutene u sole
Pudete utilizà altri prudutti di u capeddu naturali. Puderanu cumprà o preparatu da sè stessu. I maschi naturali sò una excelente protección contra u sole, sta ricetta hè preparata in casa. Mmedita in proporzioni ugguali u zucchero di limonu, l'amandula o l'oliu d'oliva è a crema. Stir well and apply to hair cleaned. Pozzu un capu di bacinu nantu à i nostri capelli è vincerà a testa per calunzà cun una spugna, è aghjunghje a mascara per 15 minuti, poi arringe i capelli cù l'acqua calda è secca i capelli senza un secadori.

I pesti pò esse prutezzione cù una suluzione oleosa di vitamina E, ponu cumprà in una farmacia regulare. Scopre à l'estremità di u capeddu, questu puderà impedisce i capelli di tagliere è securità. Una maschera di u frescu di l'ovu di l'ovo per i radichi di i capelli, aiutà à i capelli per furnisce nutrition supplementu.

Dopu à i vacanzi ùn ci hè nimu à tempu di preparà maschere, pudete cumprà prudutti preparati chì cuntene sustanzi chì impediscenu u effettu dannighjenu di i ragi ultraviolet. Sò liberati in forma di balsani, shampoos, sprays, formanu una tappa protettiva, à traversu quale ùn puderanu penetrarà i raghji di u sole, chì significheghja chì i capelli ùn saranu micca minati.

U ventu è esistente constantu nantu à l'acqua, prumesse in a cundizione di i capelli. In a natura, anu bisognu à esse dissolututu cumu pocu pussibule. Prima di vultà à a spiaggia, i capelli longdi sò deve esse fattu in un fasciu, un falce, o in una cuda. À u listessu tempu, pudete smearà parechji fini di i vostri capiddi cù l'oliu, perchè ùn esse innate è utili per i vostri capelli.

Pudete aduprà olii vegetale nantu à i vostri capelli, ùn si ponu micca rumputu è ùn lasciaranu micca lasciatu. Una piccula quantitatiu d'oliu per appiicà nantu à u capeddu seccu, in particulare in l'estremità di u capeddu. U capeddu à u listessu tempu avarà buscu umitu, ma in vacances perchè u clima è un bathingse constante, u capeddu hè sempre mozzu. Per quessa, u grassu di grassu ùn sarà micca bè notu. Se u capeddu hè riffettu o seccu, pudete applicà l'oliu nantu à i capeddi.

A prutezione suvitante per i vostri capelli pò dà nutrimentu propiu. In a dieta, devessenu esse presentanu grassu vegetale, fibra, proteini è vitamali. U tuttu u corpu è u capeddu ùn anu necessariu un ingaghjamentu fluidu. Avemu usatu per drentu di dui litri di u liquidu di ghjornu, ma in l'estiu, sta quantità deve esse aumentatu.

Avà sapemu cumu per pruteggiri i capelli da u sole. A prutezzione ùn hè micca necessariu solu per i capelli, in i casi estremi si ponu esse tagliati, è da creazione nova. Quì a pelle hè più forte sopra à una luz di u sole, per esse da per evità l'avvelenatu prematuru, hè necessariu d'utilizate creati sulienti.