Cumu fà u vinu in casa

U vinu faciale hè fatta da ogni bagagli è frutti. I frutti cultivate in u so ortu, ancu quelli chì anu compru in u mercatu, farà. Puderete esse aduprà a vostra propria casa fragranti senza adittivi quimici, solu un pocu sforzu. Cumu fà u vinu in casa? Questu articulu vi diciarà quì.

Preparate questa beura miraculosa in casa pò esse di quarchi baia è frutti. Manigli approprciate, rubi, pereddi, prugna, ciliegie, uva. Per fà u vinu, prima di tuttu hè necessariu di fà u zuccaru da frutti cuciuti. Per fà quì, primu duvite tene di boli o frutti, pizze è chop, se ne necessariu. Per fà moltu à e materia prima, u mozzatore di carne o blender hè u megliu. A massa pulverizata resultanti hè chjamata pulp. Hè bisognu di spremà u zuccaru. Per fà questu, pudete aduprà una stampa. Se tenete una spremessa, pudete fà fà più faciule per ellu stessu, è pigliate u zucchero in seguitu. Per preparà è trasfurmà u zucchinu, hè necessariu di uttene u vitreghju o l'uttuli esmettellati, postu chì l'acidu chì cuntene a frutta oxidice i containie di metalli.

Da u currant è chokeberry, u zucchero hè struitu assai duru. Per fà facilità u vostru travagliu, bisognu di aghjunghje u zuccheru è l'acqua in a pulpa a u ritmu di: 1 kg di pasta 100 g d'azucarera è 0. 5 litri d'acqua. A massa resultanti devandila esse stata di camminate per qualchi ghjornu. Quandu u fasciu fermentatu hè cupartu cun una capa di burbuli, puderete prucede à espressione. Pudete scumpressate cù un doppiu gghiè di gasche o presse. U zuccaru resultanti devenu esse filtratu una volta di più è pusendu in a fria. A polpa squeezed debe spurtatu di novu cù l'acqua neve è si apre a dui o trè ghjorni. L'acqua deve esse cum'è a prima volta sballata da a pasta di zucchero. Quandu u mischju torna accumighi, deve esse chjapputu è aghjuntu à u ghjumu assicuratu da u primu ghjiru.

U vinu di bona qualità serà uttene si a materia prima dispunia una certa ratio di acidu è zuccheru. I succhi naturali cuntenenu più di l'acidu è u zuccaru hè menu di u normale. Per riduce l'acidezza, bisognu à dilucuzà a mutazione resultante cù u ghjacciu di u secunimu urgevule, o aghjunghje u zuccu, induve l'acidità hè un ordine di magnitude più basso. Per esempiu, pudete aghjustà una pera lesse àcida in un zuccadoru più chjaru acìticu.

Per piglià u vinu avemu bisognu di a forza chì avemu bisognu, aghjunghje u zuccaru à a mistura. Cusì, uttene ricevamu materiali priziosi preparati per a fermentazioni, questu, deve. Optimum hè u 25% di u zuccara di u zuccheru da l'ughjettivu. Se mette assai zuccaru, in seguitu u tempu di fermentazione sarà più grande. Per u vinu dolce di u postu, hè cunsigliatu di dissolve a prima parte di a norma di zuccaru, è aghjunghje u zuccaru restante in una settimana.

Tara cun questu chjusu nantu à u fucile acqua. In un apparechju fin'à u cuntenenu di u cuntinuu, avete bisognu à fà un burufu è mette u tubu o a manghjola. A fini di u tubu si deve esse situatu in un dispusitore di acqua. Duranti a fermentazioni, u diossidu di carbonu se forma, chì scapparà di u tubu in forma di burbichi. I punti di cunnessione di u tubu è u tubu sò sughjetti. Per questu, plastica hè bona.

Utensili cù ertu pò esse in un locu ben ventilatu, induve a tampiratura ùn deve micca più di 20 gradi. Di solitu i primi deci ghjorni, e certi volte più, a fermentazioni di a statua dura, u listessu passa una fermentazione silentia.

Per accurtà u prucessu di fermentazione, pudete piglià u prufittà di u fermentu di u vinu. Per fà, avete bisognu di pezzu è di zuccaru. In una buttiglia di migità litre, ci vole sparghje 200 grammi di pasciva e fassi u zucchero. U zucchero hè fatta di 50 grammi di zuccaru è 300 grammi d'acqua fredda. U buttigliu deve esse chjusu cù un tappu di u linu di cuttuni è si apre a 3-4 ghjorni. Quandu u levitu prepares, deve esse filtrata è aghjuntu à a must.

U pudente pò esse ancu fattu di frutti freschi. Per fà questu, avete bisognu à preparà a purità da u fruttu. In a pulp aghjunghje u zuccaru à u 10% di a massa di pulpa. Pone u mischju in un pienu di vetro è coperta cù gasa. U legnu sarà cucitu in 3-4 ghjorni. Hè necessariu spremu u zuccaru da ellu è aghjunghje u vinu di fermentazione. Sì u vinu hè aghjuntu à u levitu, u cuntenutu di l'alkoholu di a cumpagnia finita sarà più grande.

Se u vinu hè fermentatu débilmente, pudete piglià un bevande cù una forza di 7-10%. Cù una bona fermentazioni di materia prima, u risultatu hè una fortezza di micca menu u 14%.

Quandu u vinu hà rilivutu l'alcoholizzazioni per ellu, a fermentazioni si firmavanu è a vanda pocu ligerà. À u fondu di i piatti formanu un precipitate. Hè assai impurtante chì u sedimentu ùn pò micca dicompondenu, altri anu da spona u gustu di u vinu.

U bulu clarificatu deve esse trasferitu immediatamenti à un altru pane. Fate cusì currettamente per ùn sputà u sedimentu. In questa situazione, a manguera di gomma serà più piacevule. Avete bisognu di piglià platti neve è mette sottu u più bassa di un vaso cù u vinu coccu. A prussima, a manghju deve esse dimustrata in u vasu cù vinu è bocca per apparinate u vinu. U lìquidu a pocu avè principiatu per flussu. Hè deve esse attentu à seguità per chì u sedimentu ùn vene micca in i platti neve.

U vinu sdrughju in l'buttiglia hà dettu chjusu cù un sbattulu di cotto è si spiccatu da un ghjornu. Dopu à quessa, u vinu duverà esse chjusu cù un corcho, filling the paraffin. Se ùn avete micca i paraffina, pudete aduprà arcane. U latru finitu hè stata tenuta in u basamentu o a fondu di u fretru. A temperatura ottima per u vinu d'età hè 7-10 gradi.

Sì vi u vinu satu, à migliurà u gustu, pudete aghjunghje u zuccheru: finu à 100 grammi per litru di bè. In questu casu, u vinu deve esse guardatu da altri 12-15 simane.

Da u frescu, prugnoli, ciliegie è manzini si vende micca u vinu forte. U vinu ùn deve micca guardatu durante longa. Una buttiglia più forte di fà in a casa pò esse di uva, aranciu mari, raspberry e chokeberry.