Viaghjà cù un picciriddu

Avete amatu di viaghjà, ma quandu u zitellu figghiava, un problema hè statu, cumu serà quì? Hè assai picculu, è cusì vulemu nantu à una bedda cale caliente. Ci hè una varianti di un annu o un pocu più vechje d'un zitellu pò esse abbandunatu per una settimana cù l'amma. Ma serà ancu più bellu, se ancu una molla chì pigliate cun voi. U zitellu vole ancu un mudellu di paisaghju, un cambià di impresioni hè necessariu. E i zitelli più avanzati di l'età di kindergarten avarà ancu più.

Viaghjà cù un picciriddu

Si viaghja cù un picciottu pudete causà inconvientenza, da à 3 anni, u zitellu sera cuntentu d'acquistà cù u sole sante, u mari, cù altri paesi, per vede u mondu. Quandu travaglia un viaghju cù i zitelli, avete bisognu di cunnosce qualchi regula.

Prima di tuttu, un zitellu deve bisognu di un alimentu alimentariu. A quistione di cumu furnisce u zitellu in un avianu o un trenu ùn deve micca esse sorpresa à voi. Hè bellu si l'alimentariu hè cun voi, chjamatu pezzale di mamma. Ma puderà esse micca, hè dunque, avete bisogni ready-made, è si devenu esse preparatu in anticipu in casa. Hè cchiu cumplicatore per cumprà un saccu friddissima chì vi sarà pienu di ghiacciu. Puderete guariscenze l'alimentu, seranu necessariu durante u muvimentu o u volu.

Ùn serà micca sempre possu lavà l'buttigli in u trasportu. Puderete cullà nantu à cinque buttuli neve. Assicuratevi di piglià una pignata cù u cereale, u zucchero, l'alimentariu. Ancu s'ellu ùn hè micca permessu di u trasportu di liquid, sta regula ùn hè micca applicata à i zitelli. In a mancanza di l'acqua, puderebbenu esse situazione stante. Assicuratevi avè toccu spuntati cù voi, saranu bisognu. Pagani permettenu l'adulti per asciugalli e so mani prima di manghjà, è ancu asciugà u zitellu.

In quantu à l'alimentari in tinezzi o l'omosessamentu, hè megliu per esempiu di scelta l'alimentazione chì portanu cun voi. Ùn pò micca esse cumpresu chì u zitellu hè allergiu à qualcosa di l'alimentariu. Se un picciottu ùn ùn anu allergiu è hè in età, vi manghjarà cun voi. Ma ùn aghjunghje parechji manciarii. Dopu tuttu, u stomacu di un adultu ùn pò micca sempre affruntarià cù piacè, è chì pudemu dì di i zitelli.

Viaghjà in un trenu cù un zitellu, hè megliu per piglià lieux di compartmentu, soprattuttu se u viandante di parcursu duverà più di un ghjornu. U zitellu senti più còmico è sarà più calmatu. Pigliate in a strada i ghjoculi preferiti di u zitellu o cumprà novi ghjuculi, in un capricci, assicurà u zitellu. S'è manghjatu cù u zitellu in u carru, fate più stalli. Eliminate u zitellu da a càttara per quessa calienta, permettenu u zitellu sata di vittura è corse annantu à l'erba. Fate micca un spaziu micca nantu à a strada, ma digne, vicinu à u campu. Ùn vi scurdate di dispunìbuli chjappi per un zitillù picciottu, à dì una bavazzetta in un carru, pò esse usatu in reste per purtalla un zitellu.

In cunclusioni, aghjunghje chì vi pudete viaghjà cù un zitillù piccatu, per questu questu questi sugetti è u vostru restu sarà bè per u to babbu è per voi.