L'amarezza hè a fundamentu di a salute di u zitellu

Forsi, nisuna altra zona di a maternità hè supraniuta cù parechji miti chì anu amatu. Malgradu l 'OMS recomandanu, ricerca scientifica, numerosi libri è articuli, sti miti passani da settanta à decenniu è avè chjaru attravirsatu u giornu di u seculu. A mamma di a mastru di ghjucà deve esse preparata per i notorii "stori di orrore" chì pò trasfurmà a intuizione di a mamma è a cunfidenza in i so azzioni. Fighjemu cù l'intriga più cumuni è dannu. L'amarezza hè a basa di a salute di u zitellu - u sughjettu di l'articulu.

Ci hè "femine" è "non-latti"

Oghji mamma, trà e donne "non-dairy", hè assai difficiule: massa cuncurrenza -100 donne per un paru di posti, perchè a verità veru mancanza di latte hè annunziata in solu 2% di e mamma. Cose pò esse trè disgrazziuni hormonali o gravidii severi chì affettanu a produzione Spessu cù sti viulazione, hè difficiule per una donna per esse grossa è piglià un zitellu, perchè e cose anticipanu i prublemi di travaglià, è alcuni di sti donne pò almenu amparà parziale, cumplementà a mistura. u restu pò è devi esse fiducia in i so propiu capacità, ma a mancanza apparente o temporale di latti hè in regule cumune cun l'incorruptazione di e ligne naturale di a tacchìa. Hè impurtante cunnosce questi liggi - è dumande nantu à a capacità di alimentà à u zitellu sera scunfatu!

U mo travagliu ùn vene micca u babbu!

Pò esse troppu grassu, assai magre, micca gustoso, etc. Hè impurtante sapè: a mo mamma pruduce sempre un latti tali, chì hè necessariu per u so zitellu! A cumpusizioni di u latti constantanu fluveru in a secunna di l'età di u zitellu, l'ora di ghjornu, a dieta di a mamma, u statu psicologicu. Ancu duranti una alimenta, u latti di u cuntenutu grassu hè assignatu. U latte hè sempre "agitu à a situazione". L'urganisazione di a mamma è i migghiuri dependenu di l'altru mentre duie parte di un solu sanu. Cusì, ogni donna dà a so figliolu u latinu adattatu per ellu: per l'età, i bisogni, di a salute. U gustu di u latti pò cambià sicondu a nutrimentu di a mamma. L'usu di spicule, agliu o herbe parechji volti à u lettu un gustu peculiar. Cambiant el gustu di u latte è di a malatia. Ma questu cunnisciutu pocu micca u cumpurtamentu di i zitelli.

U stomacu di u zitellu vole restà, hè necessariu per sustene pausini in l'annessi

Questa "regula" hà migratu da i raccordji di l'alimentazione di i zitelli artifiċjali. A foglia chì riceve e grande parte di a mischju ave avè da tempu per a so digestioni, ma l'ambrata hè fundamentalemente diversa.

• Prima, i zitelli ùn sò micca succitallu chjamà u voluminu chì anu da una buttiglia cun una mistura à u mumentu. Da u pene manghji spessu, ma pocu à pocu.

• Secundummu, u latti havi una cumpusizioni differenti da a mistura in u nummiru è a pruporzioni di i cumpunenti è in a qualità. In u latti, u 87-90% di l'acqua, è tutti i nutrienti sò stati guardati in u 10 -13% restante! Comu parte di u latte maternelle, i pruppi digeribuli predomunu, in cuntrastu à a proteinsi di latte di vacca, nantu à a basa di quale a maiò parte di e misure sò fatta. U latto di mammali hè un sustratu ligne chì ùn ùn sopr'à u sopra stomacu di u babbu, ancu quandu accede à questu cù intervalli curtite.

Se u picciottu pide pene à spessu - u latte ùn hè micca abbastanza

Allora l'àia chì aiutanu à e so figliole in figliolu o di e figliole chì vulianu dì. Sembra chì a cunclusione nantu à a mancanza di latti hè abbastanza lògica, se u zitellu pidisci à u poghju varias volte per ora. Hè impurtante sapire chì u mutu di migghiuri ùn hè micca solu alimentu, ma ancu a rimesa di u nascita è qualsiasi altre stress, a necessità di a vicinanza di a mamma, a capacità di calà è rilassate i musculi. Quandu u succorsu di u pene, spasmi sò alleati, i figlioli pò andà in un modu grande è chjuca, è chì, assai impurtante, stimule u sviluppu di tutti i sistemi di u corpu. Allora l'attitudine cù l'appiccicà frequenti cambia in l'arradichera. È a mancanza di latti hè determinata da signi altrimente distinti - sopratuttu per a manera chì un zitellu piace u pene.

Senza manciari, u latti prontu scorri

Hè necessariu per espresi à l'ultima gota! Questa vindetta hè vinuta da l'età di l'alimenta sicondu u regnu. Di sicuru, quandu, contru à i liggi biològii di a produzzione di furmagliu, e donne puderanu sustene paesi di trè simuli in l'alimenta, si daveru un sceccu in una alimenta (rispettuamente, u secunnu pene hà aspittendu a so "entrata à l'scena" finu à 6 ore!), È l'unica salvezza da a cavezioni di a lattazioni, quandu u mondu sanu di sapè à a cose à attache à i pelli nantu à a dumanda di u zitellu, i mariani pò pudè stà senza bè è micca spremà tutte tutti l'ultime gousse. Hè necessariu solu in certi situazioni. Perchè parechje ragione, ùn sò micca aplicatu à u pettu o insuffizientemente sfatjosu u pettu si a donna si cunfondeghja è cunfondente di tume (in norme in i primi ghjorni da a nascita), in u casu di stagnazioni di lignu, in una situazione chì u legnu supplementatu hè necessariu è stimulà a tralenza in casu di mancanza di latti.

I cracke in i bòcciuli, u dulore è a patience heroica sò attributi indispensabile di l'ameglie

L'attitudine à a maternità cum'è un sacrifìziu constantu è a pacienza stoica ùn ùn porta sempre i boni risultati. E à neurosi è espansione murali - spessu abbastanza. Por desgraciate, avemu a sapiri di e mamma chì stàvanu ampianti pi causa di u dulore è di fissure nantu à i capelli, senza avè aiutu l'aiutu cumprendi, ma chiancianu veramente vanu à continuà a picciuttà. L'uggereux hè l'iniziu iniziu di a maternità, è un "principiu bellu" duverà guidà un bonu resulte. Quandu a mamma dà a criatura un pettu, ella non solu s'ilimenti, spieghjanu à u so amori, l'accettazione sħiħa. Hè difficile d'imagine chì a natura si intende à espresioni l'amoru cù l'espresso da u dulore di i denti. A sensazione prolongata di u dulore durante l'applicazione di migghiori à u pettu, u frette, l'abrazzioni in i capelli ùn hè micca a norma! A maiò spessu a ragiunata per l'appiccicatu incorrecte, chì causa chì u zitellu ferite i pezzi. Ma ci sò altri prublemi: un brevitate sublingual u vientu di u zitellu o un tonu irregu di i musculus maxilofaciale. Questu possu pussibule, hè impurtante dumandà aiutu à u tempu è avete una idea chjina di ciò chì hè l'appiccata ghjusta. Pudete sapè questu nantu à e lectures annantu à l'ambrati, amparate da ei anziani viventi, vedi ritratti nantu à Internet.

Assicuratevi di lavà i vostri petti prima di ogni alimentazione

Nant'à u pezu ci sò glande chì segeranu a catena antibacteriale, è u lattu stessu hè fatturie protettive. Cusì, hè abbastanza per lavà u to pettu durante u bagnu. Cù stagnazioni o mastite, avè da esse tene da aduprà, da chì avete bisognu di piglià l'antibiotici. Ogni famiglia hà a so propria storia di l'horrorsu cumu si unu di l'anziani in a famiglia di e donne anu da scorcheri u zitellu à causa di mastite o più peggiu - entre in manu di u cirujianu. In u nostru tempu, stu timore hè infundate. Sapendu i regule di l'alimentazione riesce, aiuta l'aiutu di i consultatori è i duttori, i mamis reduzianu assai a probabilità di cumercii serii. A cosa principale per a salute di u mussu hè l'applicazione di dumanda, un sforzu qualitativu di i glandula di u mammari è u cuntrollu di a cugliera curretta di u pettu. U zitellu sanu ùn permettenu micca un intervallu grande, furzendu a mamma per pruduce un latti quantu ci voli, è sempre sferisce u pettu. Se u problema vene, hè una gran varietà di medicini (trà l'antibiotici) chì ponu esse presciati senza firmà a zitelli. Sti prublemi ùn sianu micca ingressenu à u latte maternelle, o mette in quantità chì micca daveru u zitellu.

A vita senza chjavi hè impussibule!

U zitellu sarà nervu è torturà a mamma. Mamma, evitendu chjosi, si piglia più risicu di u prugettu, hè più prubabile di ricuperà d'un travagliu (grazia à l'appicciceti freti, l'utru hè megliu cchiui), ùn ùn spona a curretta curretta di u mussu, s'assegura in contru a mancanza di latte, è rendi ghjustu à u criatu di u criaturu. Aduprate à u bistiame chì avete bisognu di u foglie hà cambiatu u fugliale, fatte ghjinnate, dispostu nantu à u stomacu, etc. Dicenu chì tutti i prucessi deve esse fattu prima di applicà à u pettu, perchè chì u zitellu ùn regurgite micca. Ma questu hè micca veru. A secunna naturali naturale, siculogica comodamente per un zitellu, hè questu: svegliate - cunfettu, è tuttu u più. Se u zitellu ùn hè micca propiu di regurgitation, da quandu dopu l'alimenta, pudete lavà in biancu è cambià u fugliale. Se spipe spits, squash vertically after feeding, and then wash and change. U figliolu di sanitarie pò esse 20-30 minuti dopu l'alimentazione. Avete vede quantu menu chiancenu chjamati cù sta secunna d'azzioni è quantu megliu chjappà a pene. Attenzione: u tippu hè adattatu per i ziteddi chì ùn anu micca u prublema di regurgitation forte forte (più di 2-3 tazze cuparti dopu ogni alimentazione, è cusì ripetutu spitting up di a fontana). Tali regurgitazioni hè una occasione per una urigginale à un mètudu!

Dill Vodicka aiuta i titrazioni in u panicu

Ùn hè solu questa informazione isientificante, hè ancu un diservice à un fogghiu. Ancu s'è l'accolta di queste tesistenti vi darà relief temporale, postponà a rietazione di u viaghju gastrointestinali. Se tenete prublemi, truverete un cuncultore amparatu à a so amica - vi darà cunsiglii à u zitellu à a data dopu. L'Organizazione di a Salutazione Mundiale ùn ricumandemu dà un picciottu solu altru ch'è u latte maternale, finu à sei mesi.

L'imbottitura anu dopatu cù l'acqua

Ricurdate: in u latte materno cuntene 87-90% di l'acqua. U ziteddu cù l'ambrati exclusivi ùn anu micca bisognu d'acqua dopaivanii. L'acqua di superazione pò ancu aduprà à una diminuzione di l'averti di pesu, chì affetta a freccia di applicà à u pettu. Inoltre, l'acqua diluce u equilibru naturali ideali di cumpunenti di latti. E vede u paràbula previu - OURO un decretu!

U zitellu persunale deve esse duru assai

Spessu à a parolla "un figliolu!". Vogliu dumandà: "A quale hè chì deve?" Ciò chì hè sempre necessariu hè di ottene u pesu in a norma (almenu 125 g per a simana) è di sviluppà in armunia. E se per questu quì deve chjappà i so pettu à ogni ora è dorme un pocu (i zitelli pà suppostanu di 20-30 minuti à 1,5-2) - chì significa per ellu questu hè a megliu scelta! Babes chì ricivinu a mistura, dormenu più. Ùn scurdate micca chì i reguli per i babies è l'artighjani sò in tuttu distintu.

Dopu à 6 (12,18, ecc.) Mesi in u latte maternale ùn hè micca più utili

Questa informazione ùn hè nunda di cunferma scientificu! I risultati di i studii suggerenu chì u latte materno hè d'un grande valuru per un zitellu à qualsiasi epopea di u lactatu. Ancu quandu u zitellu crescita hè oghje attivamente alimenta è succorsu l'uperu hè menu più menu di quellu in i primi misi, cuntinua a ricetta calcium, ferru, altre trace elementu, vitamine da u latte, è in a forma più faciule digià. Inoltre, u latti cuntene sempre e enzimi chì aiutanu à u zitellu hà megliu aduprà cumu complemente, perchè i so sistemi di l'enzima maturu per un tempu longu, à 2,5-3 anni. Ricurdativi: anche un pocu quantità di latte materno si dà u zitellu un sustegnu immune potente per u cuntenutu di l'antichi (immunoglobulini). Questa ùn hè micca una lista cumprta di sustegnu utili in u latte umanu, ma hè utile à tuttu u tempu di l'alimenta, ùn importa ciò ch'ella dura u prucessu: un annu, duie o più. Hè preoccupatu di abituà per dannà a manu è à un sonu cumuni cù i vostri parenti. Razbaluete - ùn mai surtene da e mani! Questa "storia di l'horrore" hè piriculosu perchè interferiscenu cù a deep connection entre a mamma è u zitellu, strappendu a intuizione di a mamma, è a ghjovana mamma volessi infinitu presenze u mulinu à u pettu, caressà è apprufunnissi! Ma spessu sente u cunsigliu "tipu" per putallu u zitellu in a cunclusione, Finu ch'ellu era "spoiled." "Dopu da ringraziu!" - questu hè spessu cun tirades nantu à a criazione di i membri di a societa chì sò indipindenti è attiratu da i primi ghjorni di vita. Dear Mamma! Sensitivu, intelligente, sensible, sapendu u vostru picciuttante, ùn hè micca scundisatu à dì "vi ringraziu!" Tutti i psiculugia mundiale è psiculoterapia parranu nantu à l'impurtanza di un cuntattu custanti constantu di un novatu cù una mamma. U fattu chì a personalità di u zitellu hè stata fatta in infanzia, è a furmazione di una persona, Cume a mamma trattà foglie in i primi mesi è anni di a so vita Escrizione di l'articuli è i libri in a psiculugia perinatali Comu accumincia cù assai cù un ziteddu in i vostri bracce, chì u cundiscendà vicinu da u ghjornu è di a notte, serete sicuru: cù a manu, cuntattu cuntinuu cù a mamma Duranti i primi misi di vita, i migghiori sò a chjave per u sviluppu di una personalità rinforzante, indipendenti è riescita in u futuru. L'Esperienza mostra chì i matri chì furnenu i so ziteddu cun quellu cura è si sentenu più confiante, pacficu, ùn anu micca imminiscu di a depressione postpartum è si Strangely enough, sò più menu stancu.

Swaddling retarda u sviluppu fiatu di un zitillùcciu

Adupratu per esse stu swaddling prumove l'alineazione di i peri di i zitelli, è a medicina di l'oghje refuta. Un modu o l'altru, parechji parenti rifieghjanu à pedace, crede chì di sta "libertà" u zitellu crescenu più veloce. Si un zitellu hè purtatu nantu à e so mani o in un frazzo, s'ellu hè tranquillu è valdi bè bè cù l'imbastitura, pudete fà senza ellu. tutti i babysi sò momenti inquuti.Peltè parechje babure ci hè una bona oportunità per calma perchè chì u zitellu pò sculalli l'arme, pugnale cù i ghjambi, arcu, perchè i nostri migghiori sò sempre un sistema nervoso immature, ùn anu micca località di dolore in qualunqui definitamente un postu - ancu una ligera fermentazioni in u panicu hè un sensu di malacadie in tuttu u corpu. U cambiamentu climaticu, l'estressi à a mamma, andendu à u policlinu, u dulore abdominal, a crescente fisiunale è fisicu sò solu qualchi mutivi di u cumportamentu inquieta di i zitelli. U zitellu in un statu cunfortu pò ancu capisce u pettu improperamente, cumpatendu u prucessu di l'alimenta cù movimenti caòtichi di pensi è legu. Hè per quessa, ùn hè micca necessariu di ricusà incondizionalmente di swaddling.It calmalcia a foglie, tornendu à ellu u sensu di quellu petit è cusinatu in a mamma, da quale hà dettu novu. U zitellu hè acquistatu gradualmentamente à quella, quì, in u grande mondu, hè ancu bonu è pacu. Oghji, avicci, anu spessu saranu cum'è di dorme, ricivutu è coperto cù una manta, ancu s'ellu ùn sò micca friddi. Questa "coconuta" cum'è si dà una oppurtunità di rilassate di u mondu "grande" in u "pocu". Dopu tuttu, avemu tutte di a zitella, è avemu da amparà nantu à u mondu grande di i zitelli durante a vigilia, chì sarà cun u cultivatu. Aprende a capiscenu da u so cumpurtamentu è u benessimu, quandu ellu ci vole à stà infuminatu.

Capu Armonie

In i primi misi valenu averà u zitellu in tuttu ciò chì hà dettu qualcosa chì deve bisognu à u so pollu, sia cù a so mamma, quantu durà dorme è stà svegliatu, chì alimenti in a dieta di a mamma hà percive in tranquillità, è cù quale hè megliu esce. L'aderenza à e bè di u zitellu farà più faciule chì a cura di ellu, saldarà e preoccupa innevativi, vi darà fiducia in i vostri atti. È tuttu hè u primu passu à a salute, l'armunia è a giòia in a vostra famiglia!